Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ράλλυ  / Νέα  / Αρχείο  / Αρθρο

32ο Ολυμπιακό Ράλλυ: Νικητές οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» 22/3/2010 2:00 μμ

Βωβός-"ΕΛ-ΕΜ" (Mitsubishi Lancer EVO IX)
Νιώρας-Κακαλής (Subaru Impreza N12)
Κυρίτσης-Ζακχαίος (Mitsubishi Lancer EVO IX)
Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας (Mitsubishi Lancer EVO IX)
Η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, άνοιξε στις ειδικές διαδρομές του Πύργου, με την τέλεση του 32ου Ολυμπιακού Ράλλυ. Ο πρώτος γύρος του θεσμού, χαρακτηρίστηκε από τον έντονο συναγωνισμό στις περισσότερες κατηγορίες, τις πολλές εγκαταλείψεις, αλλά και την έντονη παρουσία του κόσμου! Οι θεατές, έδειξαν από την πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα, μία μέρα πριν την έναρξη του, ότι θα δώσουν βροντερό παρών στις ειδικές διαδρομές και το απέδειξαν την επόμενη με την παρουσία τους σε αυτές. Μάλιστα, κάποιοι δεν δίστασαν να κάνουν λόγο για τον περισσότερο που έχουμε δει στον Πύργο, αν και παραδοσιακά η περιοχή έχει αποδείξει την αγάπη της για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Στο αγωνιστικό μέρος, η πρώτη θέση κατέληξε στα χέρια των κατόχων του τίτλου, Βωβού-«ΕΛ-ΕΜ». Ο πέντε φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, όμως, είχε δύσκολο έργο στην προσπάθεια του για τη νίκη, αφού απέναντι του βρέθηκε ο Νίκος Θωμά με τον Άγγελο Λοϊζίδη, αμφότεροι με Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο Κύπριος οδηγός, έδειξε εξαιρετικά προετοιμασμένος για την πρώτη συνάντηση της χρονιάς και μαζί με τον Βωβό ξέφυγαν από νωρίς έχοντας τη δική τους μάχη. Ο Θωμά, έχοντας εξαιρετική βελτίωση ελέω και της παρουσίας του στο Pirelli Star Driver και της συμμετοχής του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ to 2009, ήταν μεταμορφωμένος και κοίταξε στα μάτια τους μεγάλους του αντιπάλους, όντας και επικεφαλής της κατάταξης μέχρι την έκτη ε.δ. Την ώρα, λοιπόν, που ο Βωβός προσπαθούσε να βελτιώσει τις ρυθμίσεις του Lancer EVO IX, κάνοντας το πιο σκληρό, και ξεκινούσε την αντεπίθεση του, ένα πρόβλημα στο γκάζι του Lancer του Θωμά, είχε σαν αποτέλεσμα ο ταλαντούχος Κύπριος οδηγός να βγει από το δρόμο, να εγκαταλείψει και να τεθεί εκτός μάχης. Κρίμα, αφού είναι σίγουρο ότι στη συνέχεια θα γινόμασταν μάρτυρες μίας σπουδαίας μάχης, την οποία και θα θέλαμε όλοι να δούμε να συνεχίζεται στις ειδικές του Ράλλυ Κορίνθου.

Αρκετά πιο πίσω, οι Νιώρας-Κακαλής με το Subaru Impreza ακολούθησαν για ακόμα μία φορά σοφή στρατηγική και εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία τους κατάφεραν να τερματίσουν στο τρίτο σκαλί του βάθρου, έχοντας τη δική τους μάχη με τους Κυρίτση-Ζακχαίο. Οι τελευταίοι, πραγματοποίησαν την πρώτη τους κοινή εμφάνιση με το Lancer EVO IX, και απέδειξαν ότι θα αποτελέσουν υπολογίσιμους αντίπαλους και στις χωμάτινες επιφάνειες, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τη μειωμένη εμπειρία του οδηγού από αυτού του είδους τις επιφάνειες. Οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, ακολούθησαν στην τέταρτη θέση της γενικής, με τον «Βασιλιά» να αποδεικνύει ότι είναι σαν το παλιό κρασί, όντας και μία από τις συμμετοχές που κοσμούν με την παρουσία τους, τον χώρο των αγώνων. Μάλιστα, ο δρόμος τους προς την 4η θέση δεν ήταν εύκολος, αφού είχαν να αντιμετωπίσουν τους Σπανό-Γκοτοβό με το Subaru Impreza N12, οι οποίοι αθόρυβα και χωρίς τυμπανοκρουσίες παρουσίασαν για ακόμα έναν αγώνα θεαματική βελτίωση στις επιδόσεις τους. Οι Κεφαλάς-Πετρόπουλος με το Subaru Impreza ακολούθησαν τους δύο προαναφερθέντες συνδυασμούς, την ώρα που οι «Simetra»-Πάλλας με ακόμα ένα Lancer EVO IX, ακολούθησαν στην 7η θέση της γενικής.

Στην F2, ο Γιώργος Πάζης, ή «Pazonen» όπως είναι το ψευδόνυμο του από φέτος, μαζί με τον Λάζαρο Καράσο, απογείωσαν για ακόμα μία φορά το Toyota Yaris, κερδίζοντας την κατηγορία των δικίνητων αυτοκινήτων, και φυσικά την κλάση τους την Α/5, έχοντας να αντιμετωπίσουν ισχυρούς συνδυασμούς. Όπως οι Γαζετάς-Φασκιώτης με το Opel Corsa S1600, οι οποίοι και εγκατέλειψαν από κιβώτιο, αλλά και οι Χατζόπουλος-Κουφωλιάς με την Toyota Corolla. Δεύτεροι F2 και πρώτοι στην κατηγορία Ε, τερμάτισαν οι Δημόπουλος-Δημητρόπουλος με το πισωκίνητο Toyota Starlet, προσφέροντας μάλιστα και πλούσιο θέαμα στις ε.δ. Στην Α/6, οι Ξουργιάς – Νικολακοπούλου με το Citroen C2 ήταν με διαφορά οι ταχύτεροι στην κλάση τους και επικράτησαν, ενώ ολοκλήρωσαν και στην 3η θέση της F2. Τέλος στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Λυκάκης-Χατζηθεωδορίδης με το Ford Escort RS 2000 κατάφεραν να σημειώσουν μία άνετη νίκη, με τους Σταφυλοπάτη-Χατζηρήγα να ακολουθούν.

Η επόμενη συνάντηση του θεσμού, είναι προγραμματισμένη για τις 17-18 Απριλίου με την τέλεση του Ράλλυ Κορίνθου, το οποίο και αναμένεται να συγκεντρώσει αντίστοιχο ενδιαφέρον με τον αγώνα του Πύργου. Στα παρακάτω συνημμένα αρχεία, μπορείτε να βρείτε τα αποτελέσματα, αλλά και τους χρόνους των ειδικών διαδρομών._Π.Τ.panost@4troxoi.gr


Συνημμένα Αρχεία
περιγραφή όνομα τύπος αρχείου μέγεθος (ΜΒ)
Τελικά Αποτελέσματα FOCANER PDF 0,13
Τελικά Αποτελέσματα F2 FOCF2 PDF 0,12
Τελικά Αποτελέσματα F3 FOCF3 PDF 0,12
Τελικά Αποτελέσματα Ιστορικών FOC123 PDF 0,11
1η Ε.Δ. SSGC01 PDF 0,1
2η Ε.Δ. SSGC02 PDF 0,1
3η Ε.Δ. SSGC03 PDF 0,1
4η Ε.Δ. SSGC04 PDF 0,1
5η Ε.Δ. SSGC05 PDF 0,1
6η Ε.Δ. SSGC06 PDF 0,09
7η Ε.Δ. SSGC07 PDF 0,09
8η Ε.Δ. SSGC08 PDF 0,09

Σπανός-Γκοτοβός (Subaru Impreza N12)
Θωμά - Λοϊζίδης (Mitsubishi Lancer EVO IX)
Πάζης-Καράσο (Τoyota Yaris)
Δημόπουλος-Δημητρόπουλος (Toyota Starlet)
Ξουργιάς - Νικολακοπούλου (Citroen C2)
Λυκάκης-Χατζηθεωδορίδης (Ford Escort)