Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Νέα  / Aρθρο

Αποκάλυψη τώρα! 30/9/2010 4:41 μμ

Citroen DS3 WRC
Ford Fiesta RS WRC
Mini Countryman WRC
Οι Citroen, Ford και Mini παρουσιάσαν στην έκθεση του Παρισιού τα αυτοκίνητα με τα οποία θα λάβουν μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2011. Οι φίλοι του αυτοκινήτου,λοιπόν είδαν στη πρωτεύουσα της Γαλλίας, τα νέα DS3, Fiesta και Countryman WRC, τα οποία και είναι τα πρώτα δείγματα σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς που θα διέπουν την κορυφαία κατηγορία από το 2011 και έπειτα.

Ξεκινώντας από τη κάτοχο του τίτλου, τη Citroen, το DS3 ήταν βαμμένο στα «χρώματα του πολέμου» δηλαδή αυτά της Red Bull και ουσιαστικά δεν έχει σημαντικές διαφορές από το λευκό αυτοκίνητο δοκιμών, του οποίου φωτογραφιές έχου διαρεύσει στο διαδίκτυο. Βέβαια, σύμφωνα με τους Γάλλους τεχνικούς, διαφοροποιήσεις δε δέχθηκε το αμάξωμα μόνο αναφορικά με τα αεροδυναμικά βοηθήματα, αλλά και στη γενικότερη κατασκευή του, έτσι ώστε να μπορέσει να δεχθεί τόσο τη λύση των γονάτων ΜακΦέρσον, όσο και της τετρακίνησης γενικότερα. Ο κινητήρας των 1.600 κ.εκ. είναι υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού, και σύμφωνα με τους Γάλλους αποδίδει 300 ίππους και 350 Nm ροπής. Αριθμοί επίσημοι και αντίστοιχοι με τους θεωρητικούς ενός αυτοκινήτου προδιαγραφών WRC. Στην πράξη, όμως, η λογική λέει ότι τα 1.600άρια WRC θα αποδίδουν επίσης μεγαλύτερη ισχύ. Το κιβώτιο θα εξελίσσεται από τη γαλλική Sadev και είναι σειριακό έξι σχέσεων, μηχανικό, χωρίς όμως να υπάρχει η δυνατότητα του επιλογέα από το τιμόνι. Επίσης, στο DS3, όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα της νεάς γενιάς, απαγορεύονται τα ενεργά διαφορικά.

Στο στρατόπεδο της Ford, το Fiesta WRC έκλεψε τις εντυπώσεις. Σε σχέση με το Fiesta S2000 οι διαφορές είναι ορατές δια γυμνού οφθαλμού, αφού μεγαλύτεροι είναι οι θόλοι εμπρός πίσω,ενώ διαφοροποιημένοι είναι οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες. Παράλληλα, πίσω φιλοξενείται αεροτομή ανάλογη με αυτή του Focus WRC. Βέβαια, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Ford, δεν αποκλειόνται αλλαγές στο αεροδυναμικό πακέτο, αφού το αυτοκίνητο ακόμα βρίσκεται υπό εξέλιξη. Ο κινητήρας, είναι επίσης άμεσου ψεκασμού, υπερτοφοδοτούμενος και ανήκει στη νέα γενιά κινητήρων της Ford, με τον κωδικό EcoBoost. Μάλιστα ,στη εξέλιξη του κινητήρα συνέβαλε και ο γαλλικός οίκος Pippo, ο οποίος έχει την ευθύνη και για τους κινητήρες των Focus WRC. Μάλιστα, την επόμενη εβδομάδα στην Ισπανία θα ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές του αυτοκινήτου με τον νέο κινητήρα.

Τέλος, η Mini παρουσιάσε και το πρωτότυπο του Countryman WRC, αν και σύμφωνα με πληροφορίες το αεροδυαμικό πακέτο που θα δούμε στις ειδικές διαδρομές θα διαφέρει κατά πολύ. Ως γνωστόν, το Mini θα παίρνει δύναμη από το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 1.600 κ.εκ., του οποίου την ευθύνη προετοιμασιάς και κατασκευής θα έχει αποκλειστικά η BMW. Παράλληλα, το σειριακό εξάρι κιβώτιο θαείναι της X-Track. Παράλληλα, η Mini ανακοίνωσε και επίσημα αυτό που γνωρίζαμε όλοι εδώ και αρκετό διάστημα, ότι ο Kris Meeke θα είναι ο ένας από τους δύο οδηγούς της ομάδας. Ο επικεφαλής της Prodrive, David Richards, ανακοίνωσε επίσης ότι η ομάδα θα λάβει μέρος σε έξι από τους 13 αγώνες του 2011, ενώ το 2012 θα επιστρέψει με πλήρη εμπλοκή στο θεσμό. Πλέον, η αισιοδοξία έχει επιστρέψει για τα καλά στο WRC._Π.Τ.panost@4troxoi.gr