Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Έτοιμος για την μεγάλη μάχη ο Αθανασούλας! 18/5/2006 7:28 μμ

Yπομονή χρειάζεται ο ιταλικός αγώνας, σύμφωνα με τον Λάμπρο.
Τρίτος γύρος για τα Ford Fiesta ST και το ενδιαφέρον κορυφώνεται! Όπως στη Γαλλία, έτσι και στην Ιταλία οι συμμετοχές θα είναι, μαζί με τους «δικούς μας» Αθανασούλα-Μουζάκη, οκτώ. Μόνο που αυτή τη φορά, αντί για τον Simon Hughes, στον αγώνα θα δούμε τον Tom Curtis. Σίγουρα, μετά από δύο ασφάλτινους αγώνες, η πρώτη χωμάτινη συνάντηση των αγωνιζομένων στο FSTi, έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Μπορεί, λοιπόν, οι Alessandro Bettega και Matthieu Biasion να έδειξαν να ξεχωρίζουν στους δύο πρώτους αγώνες, αλλά πλέον όλοι ξεκινούν από το μηδέν. Ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι ανάμεσα στους οδηγούς που δηλώνουν σαφή προτίμηση στις χωμάτινες επιφάνειες, όπως και οι Barry Clark, Kalle Keskinen. Bέβαια, ο Bettega έχει ακόμα ένα μικρό προβάδισμα έναντι των αντιπάλων του, αφού ο αγώνας πραγματοποιείται μέσα στην πατρίδα του, συμπεριλαμβάνοντας μάλιστα και ειδικές του Ράλλυ Κόστα Σμεράλντα, αγώνα που έχει πραγματοποιήσει στο παρελθόν.

Ο Λάμπρος, πάντα με τον Νίκο Μουζάκη στο δεξί του μπάκετ, έχει ολοκληρώσει τις επίσημες αναγνωρίσεις, ενώ παράλληλα οδήγησε σήμερα και το αγωνιστικό αυτοκίνητο, για να πάρει μία γεύση πριν από την έναρξη του αγώνα αύριο. Σίγουρα ικανοποιημένος που ο θεσμός μπαίνει για πρώτη φορά στο χώμα, δηλώνει ότι του αρέσει ο αγώνας, αλλά χρειάζεται σωστή στρατηγική για να προφυλάξει το αυτοκίνητο σε αυτή τη δύσκολη τριήμερη δοκιμασία. «Η πρώτη μέρα του αγώνα, είναι πολύ σκληρή και δύσκολη, και θεωρώ ότι θα κρίνει πολλά για τη συνέχεια. Ξεκινάμε με μία ειδική συνολικού μήκους 30 χιλιομέτρων, και στόχος μου
Την πρώτη τους επαφή με το χώμα θα κάνουν τα Fiesta στην Ιταλία.
είναι να πάω φυλαγμένα. Να ξεκινήσω να δω που βρίσκομαι, ενώ παράλληλα και να προφυλάξω το αυτοκίνητο από κάποιο σκασμένο ελαστικό. Η 2η και η 3η μέρα του αγώνα είναι σαφώς καλύτερες, με πιο γρήγορες ειδικές, με φαρδύ δρόμο και καλύτερες επιφάνειες. Επίσης, στο τρίτο σκέλος έχει και μία φοβερή σούπερ ειδική. Πάντως, δεν ξέρω και τι θα αντιμετωπίσουμε στις ειδικές, μετά από τα περάσματα των WRC. Ο δρόμος έχει πολύ πούδρα, και απλά δεν ξέρω αν θα είναι καθαρός για εμάς, ή θα προσπαθούμε να περνάμε μέσα από τα λούκια που θα έχουν αφήσει τα WRC».

Στην Γαλλία, το ελληνικό πλήρωμα είχε αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του Fiesta, το οποίο δεν είχε την δύναμη που έπρεπε. Αμέσως μετά από τον αγώνα της Γαλλίας, πραγματοποιήθηκε rebuild στον κινητήρα, ο οποίος λειτουργεί πλέον ιδανικά. «Πλέον, το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά. Είναι σαφώς καλύτερο, έχει τη δύναμη που πρέπει, ειδικά ψηλά». Με αυτά τα δεδομένα, τελικά, ποιος είναι ο στόχος του Λάμπρου στον αγώνα; «Βασικός μας στόχος είναι να μην χρησιμοποιήσουμε superally, και να αποφύγουμε τα σκασμένα λάστιχα. Αυτό θα κάνω, οδηγώντας παράλληλα σε έναν σβέλτο ρυθμό. Χρειάζεται υπομονή ο αγώνας. Πιστεύω ότι με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να ανέβουμε στο βάθρο, και αν όλα πάνε καλά, να πετύχουμε και το κάτι παραπάνω». Αυτή η τελευταία φράση του Λάμπρου είναι και η σημαντικότερη, αφού το ελληνικό πλήρωμα έχει αποδείξει ότι κάτω από ιδανικές συνθήκες μπορεί να πετύχει το κάτι παραπάνω. Αρκεί να είναι αντιμετωπίσουν προβλήματα._Π.Τ.