Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Γαλλικός θρίαμβος… 30/10/2005 2:39 μμ

Πανευτυχείς, όλοι στην Citroen, με πρώτο τον Guy Frequelin...
Όπως αναμενόταν, μετά τον τίτλο των Οδηγών με τον Sebastien Loeb, ήρθε και η σειρά του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών για την Citroen, αυτή τη φορά σε ισπανικό έδαφος. Μάλιστα, οι Loeb και Duval, φρόντισαν να κάνουν το καλύτερο δώρο στον Guy Frequelin και την ομάδα του, κατακτώντας τις δύο ψηλότερες θέσεις του βάθρου. Ό,τι καλύτερο για τους γάλλους, που πιστοποίησαν την ανωτερότητα τους για τρίτη συνεχόμενη φορά, κάτι που έκανε τα τρία προηγούμενα η «αδελφή» Peugeot, όντας δίκαιοι Πρωταθλητές, σε κάθε επίπεδο. Αναμφισβήτητα η Xsara είναι το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο του θεσμού, όντας ανταγωνιστικό σε κάθε είδους επιφάνεια, και αν ο Duval δεν έκανε λάθη σε κάποιους αγώνες, ίσως οι εγκαταλείψεις να ήταν ακόμα λιγότερες. Από εκεί και πέρα, ο Guy Frequelin είχε στην ομάδα του τον κορυφαίο οδηγό του θεσμού, ενώ εφοδίαζε τις Xsara με τα κορυφαία ελαστικά. Σε συνδυασμό με τα θετικά αποτελέσματα του Duval, αν και δεν έλειψαν τα λάθη και οι… περιπέτειες, ήταν αρκετά για να χαρίσουν δικαίως τον τίτλο στην Citroen.

Όλα τα λεφτά ο Mikko Hirvonen φέτος! Η τρίτη θέση στην Ισπανία ήταν απλά το κερασάκι στην τούρτα.
Ο αγώνας, δεν αντέχει κριτικής, αφού ο Loeb ήταν για ακόμα μία φορά σε δικό του αγώνα, μακράν από τους υπολοίπους, σημειώνοντας τη δέκατη φετινή του νίκη! Αριθμός-ρεκόρ, που μοιάζει αδύνατο να καταρριφθεί. Ο γάλλος στις αγαπημένες του επιφάνειες, πρόσθεσε ακόμα μία νίκη σε έναν αγώνα που δεν είχε κερδίσει ποτέ στο παρελθόν! Ανάλογη και η επίδοση του Francois Duval, που αυτή τη φορά άκουσε τις συμβουλές του Guy Frequelin, δεν πίεσε και απέφυγε το λάθος, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει ιδανικά το θρίαμβο για την ομάδα της Citroen. Mάλλον, ο καλύτερος τρόπος για να αποχαιρετήσει η γαλλική ομάδα το θεσμό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, έστω και για έναν χρόνο. Οι γάλλοι πλέον, μπορούν να προετοιμάζονται για την ολική επαναφορά το 2007 με την C4 WRC.

H μάχη της ημέρας, και ίσως του αγώνα, δόθηκε τελικά για την τρίτη θέση, μεταξύ των Mikko Hirvonen και Xavier Pons, με ιδιωτικό Ford Focus WRC ’03 και Citroen Xsara WRC ’04, αντίστοιχα. Και ενώ ο Φιλανδός ολοκλήρωσε το σκέλος με διαφορά από τον Ισπανό, μία βλάβη στο πρωινό σέρβις και η αναγκαστική αλλαγή της αντλίας λαδιού, τον ανάγκασαν να φύγει από την πόλη του Salou για την πρώτη ειδική του 3ου σκέλους με 20 δλ. ποινής. Με επική αντεπίθεση, ο Mikko μείωσε τη διαφορά και στην τελευταία ειδική του αγώνα, πέρασε τον Ισπανό μέσα στην πατρίδα του, παρά το γεγονός ότι οδηγούσε παλιότερο αυτοκίνητο, αλλά και ότι δεν βρισκόταν στις αγαπημένες του επιφάνειες. Η επίδοση αυτή
Ο πρώτος κέρδισε ήδη τον τίτλο του Πρωταθλητή, και πλέον οι άλλοι δύο παλεύουν για τη δεύτερη θέση...
του Φιλανδού, αλλά και οι προηγούμενες μέσα στη χρονιά, είτε ως ιδιώτης, είτε ευκαιριακά ως επίσημος οδηγός σε Ford και Skoda, αντίστοιχα, αποδεικνύουν ότι αξίζει μία θέση εργοστασιακού οδηγού για το 2006. Μακάρι! Βέβαια, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υποτιμήσουμε και τις επιδόσεις του Xavier Pons, που μπορεί να έχασε τη μάχη από τον Hirvonen, αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έκανε εξαιρετικό αγώνα.

Πιο πίσω, ο Roman Kresta έκανε ακόμα μία πολύ καλή εμφάνιση στην άσφαλτο, η οποία και συνδυάστηκε από την πέμπτη θέση της γενικής. Ο Τσέχος οδηγός, που είναι σαφώς καλύτερος στην άσφαλτο, ετοιμάζεται πλέον για την τελευταία του εμφάνιση με το Focus στην Αυστραλία. Πίσω του, ο Nicolas Bernardi έκανε αυτό που του ζητήθηκε από την Peugeot, φέρνοντας το 307 πίσω στο Salou, και μάλιστα στους βαθμούς. Κρίμα για τους γάλλους που δεν ολοκλήρωσε και ο Marcus Gronholm, ο οποίος μετά τη χθεσινή του εγκατάλειψη, ισοβαθμεί με τον Petter Solberg στη δεύτερη θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών. Κάτι που και οι δύο επιθυμούν να καταφέρουν, για να χρυσώσουν το χάπι της φετινής χρονιάς. Πάντως, ο
¶ξιος Πρωταθλητής JWRC o Daniel Sordo.
Νορβηγός που συνέχισε κανονικά, ελέω superally, κατάφερε σήμερα να κερδίσει και μία ειδική διαδρομή! Στην έβδομη θέση της γενικής, εκμεταλλευόμενος και τις πολλές εγκαταλείψεις, τερμάτισε ο Antony Warmbold με Ford Focus τελευταίας γενιάς, ενώ όγδοος ολοκλήρωσε ο Τσέχος Jan Kopecky, με το τρίτο εργοστασιακό Skoda Fabia WRC, κατακτώντας μάλιστα τους πρώτους του βαθμούς στην καριέρα του στο WRC.

Στο JWRC, o Daniel Sordo αναδείχθηκε πανηγυρικά Πρωταθλητής του θεσμού, κερδίζοντας και τον αγώνα, ξεπερνώντας αντιπάλους, άγχος και ποινές χρόνου. Ο Ισπανός κέρδισε για τέταρτη φορά φέτος και κατέκτησε με… στυλ τον τίτλο. Πλέον, ο μαθητής του Carlos Sainz –ο οποίος έδωσε το παρών στον αγώνα για να υποστηρίξει τον Sordo- έχει το μυαλό του στο μέλλον, το οποίο και δείχνει να του εξασφαλίζει θέση σε μπάκετ ιδιωτικής Xsara. Ίδωμεν! Πίσω του, τερμάτισε ο Kosti Katajamaki με Suzuki, Ignis, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε o νικητής του αγώνα στην Κορσική, Mirco Baldacci με το Fiat Punto S1600.

Στην Αυστραλία, λοιπόν, σε δύο εβδομάδες από σήμερα, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μάχη μεταξύ των Gronholm και Solberg για τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών, αλλά και σε αυτό της κατηγορίας Παραγωγής, με τον Toshihiro Arai να φαντάζει το φαβορί για την κατάκτηση του πρώτου τίτλου στην κατηγορία!_Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Στις σελίδες του WRC μπορείτε να βρείτε την βαθμολογία του Πρωταθλήματος

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com
Αυτή την όψη της Xsara είδε ο συναγωνισμός για τρίτη συνεχή χρονιά.