Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Με κεκτημένη ταχύτητα 28/10/2005 7:55 μμ

Σε άλλο αγώνα ο Seb, οδεύει ολοταχώς για τη δέκατη φετινή του νίκη.
Δεν υπήρχε κανένας που να έχει αμφιβολία ποιος θα ήταν το «αφεντικό» για ακόμα μία φορά σε έναν ασφάλτινο αγώνα. Ο Sebastien Loeb, όντας στην καλύτερη καμπή της καριέρας του και σε επιφάνειες που γνωρίζει όλα τα μυστικά, ήταν ο άνθρωπος που όλοι θα κυνηγούσαν και θα προσπαθούσαν να κερδίσουν. Όπερ και εγένετο, μόνο που για ακόμα μία φορά κανείς δεν κατάφερε να τον ξεπεράσει. Οι καιρικές συνθήκες και η επιλογή των ελαστικών, διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στην έκβαση του πρώτου σκέλους, με τον Seb να κάνει την ιδανική. Η πρωινή βροχή, πριν την έναρξη των οδηγών, οδήγησε κάποιους οδηγούς να επιλέξουν πιο σκληρή γόμα, φοβούμενοι ότι οι δρόμοι δεν θα έχουν στεγνώσει. Όμως, οι δρόμοι –παρά τη συννεφιά- πρόλαβαν και στέγνωσαν, με αποτέλεσμα όσοι με πιο μαλακή γόμα, να καταφέρουν να κάνουν τη διαφορά. Κάτι που έκανε και ο Loeb, κερδίζοντας τις 5 από τις 6 ε.δ. της σημερινής ημέρας, και δημιουργώντας μία διαφορά από τον δεύτερο που δύσκολα καλύπτεται. Για άλλη μία φορά, ο γάλλος οδηγός και ο συνδυασμός Xsara-Michelin είναι σε άλλο αγώνα! Παράλληλα, το γεγονός ότι στην πρώτη δεκάδα οι επτά χρησιμοποιούν Michelin, αποδεικνύουν την ανωτερότητα των γαλλικών ελαστικών, έναντι αυτών της Pirelli.

Ικανοποιημένος από την τρίτη θέση ο Marcus Gronholm, αν και θα ήθελε το κάτι παραπάνω...
Πίσω από τον Loeb, γίνεται σπουδαία μάχη για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης, μεταξύ των Marcus Gronholm και Francois Duval. Ο νεαρός Βέλγος, ξεκίνησε προσεκτικά, αλλά στη συνέχεια επανέκτησε την αυτοπεποίθηση του, και στις δύο τελευταίες ειδικές κατάφερε να περάσει το Φιλανδό και να φιγουράρει αυτή τη στιγμή στη δεύτερη θέση της γενικής. Ο Gronholm, που είναι και από τους λίγους με Pirelli που το πρωί επέλεξε πιο μαλακή γόμα με αποτέλεσμα να διασωθεί, σε σχέση με τους υπολοίπους. Μάλιστα, το γεγονός ότι ο Petter Solberg εγκατέλειψε νωρίς, του δίνει την άνεση να κινηθεί χωρίς μεγάλο άγχος στη μάχη για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης του Πρωταθλήματος Οδηγών. Ο Νορβηγός, εγκατέλειψε στην 4η ε.δ. της ημέρας, όταν και χτύπησε το Impreza, δίνοντας τέλος στην προσπάθεια του. Το καταστροφικό πρώτο σκέλος για την ομάδα της Subaru, ολοκληρώθηκε στην τελευταία ε.δ. της ημέρας, όταν το αυτοκίνητο του Sarrazin τυλίχτηκε στις φλόγες μετά από έξοδο, με αποτέλεσμα να καταστραφεί και ο γάλλος να εγκαταλείψει. Έτσι το μοναδικό Impreza στον αγώνα, είναι αυτό του Chris Atkinson, ο οποίος όμως δεν βαθμολογείται στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Ο πόλεμος των ελαστικών συνεχίζεται, και η Michelin κερδίζει τη μάχη κατά κράτος!
Στην τέταρτη θέση της γενικής, και μόλις δώδεκα δλ. πίσω από τον Gronholm, είναι η ευχάριστη έκπληξη της Κορσικής, ο Toni Gardemeister με το Focus WRC. O Φιλανδός, έχει καταφέρει να διατηρηθεί στη μάχη για το βάθρο, αν και ο αγώνας της Ισπανίας δεν είναι από τους αγαπημένους του. Πίσω του, επίσης δώδεκα δλ., είναι ο Giggi Galli με το Mitsubishi Lancer. Αν και τα προβλήματα με τη ρύθμιση του ενεργού διαφορικού παραμένουν στο ιαπωνικό στρατόπεδο, ο Ιταλός καταφέρνει και διατηρείται κοντά στους πρώτους, χάρις στο πάθος και το ταλέντο του. Μάλιστα, σαφώς βελτιωμένος εμφανίστηκε στο δεύτερο μισό της ημέρας, ξεπερνώντας και το εμπόδιο του Roman Kresta με το δεύτερο Focus, ο οποίος και βρίσκεται στην έκτη θέση της γενικής. Ο Τσέχος ξεκίνησε εντυπωσιακά, αφού μετά τη δεύτερη ε.δ. ήταν στην τρίτη θέση της γενικής, ελέω επιλογής ελαστικών. Τελικά, στη συνέχεια δεν κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει έκτος το πρώτο σκέλος.

Την βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν για το πρώτο σκέλος, ο Mikko Hirvonen με το ιδιωτικό Focus του 2003 που τον είχαμε δει σε Σαρδηνία και Ακρόπολις, και ο Daniel Sola με το Ford Focus ’04. Μάλιστα, ο Ισπανός κατάφερε σήμερα να κερδίσει και την πρώτη του ειδική στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όντας και αυτός που έσπασε το σερί του Loeb από την Κορσική. Ακόμα, αξιοσημείωτη είναι και η επίδοση του Xavier Pons που με την ιδιωτική Xsara της Kronos Team, βρίσκεται στην ένατη θέση της γενικής, έχοντας κάνει έναν δεύτερο και έναν τρίτο χρόνο γενικής! Καλούς χρόνους έχει πραγματοποιήσει και ο Alexander Bengue με το δεύτερο Skoda Fabia WRC, αλλά δύο τετ α κε του έχουν στοιχίσει πολύτιμο χρόνο.

Τι και αν θέλει μόλις δύο βαθμούς για να κατακτήσει τον τίτλο, ο Daniel Sordo είναι πρώτος και κυνηγάει τη νίκη!
Στο Πρωτάθλημα Νέων, το γνωστό μας JWRC, o Daniel Sordo με το Citroen C2 μπορεί να χρειάζεται μόλις δύο βαθμούς για να κατακτήσει και μαθηματικά τον τίτλο, αλλά αυτό δεν τον έχει εμποδίσει από το να οδηγήσει στο όριο και να είναι πρώτος στην κατηγορία. Όμως, το ενεδεχόμενο ποινής χρόνου, λόγω αλλαγής κινητήρα που πραγματοποίησε εχθές μετά το shakedown, μπορεί και να του στερήσει αρκετές θέσεις στην κατάταξη! Πάντως, η πιθανότητα αυτή -λογικά- δεν ευσταθεί, αφού σε ανάλογη περίπτωση με τον Loeb στο Μεξικό, ο γάλλος δεν είχε καμία πείπτωση. Πάντως, ο Guy Wilks με το Swift S1600, που είναι και ο μοναδικός που διατηρεί μαθηματικές ελπίδες για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος, δεν κατάφερε να περάσει τον Ισπανό στις ε.δ. Mάλιστα, ο Βρετανός οδηγός εκτός από τον Sordo, έχει να αντιμετωπίσει και τον Mirco Baldacci, που με το Fiat Punto S1600 πέρασε κάποια στιγμή δεύτερος, για να πέσει πάλι τρίτος, παραμένοντας σε απόσταση βολής! Ανάμεσα στους άτυχους της ημέρας, ο Chris Meeke, αλλά και ο Per Gunar Andersson που εγκατέλειψαν.

Η αυριανή ημέρα, συμπεριλαμβάνει έξι ε.δ., όσες και το σημερινό πρώτο σκέλος. Με τον Loeb να έχει βάλει τις βάσεις για την δέκατη νίκη του, απομένει να δούμε αν ο Duval θα καταφέρει να τερματίσει, για να εξασφαλιστεί από την Citroen και ο τίτλος των κατασκευαστών. Αν και εφόσον υπάρχει ο Seb, είναι απίθανο να τον χάσουν. Κάτι ανάλογο ισχύει και για το JWRC, αφού αν ο Daniel Sordo δεν κάνει λάθος, δύσκολα θα χάσει τον τίτλο στην κατηγορία. Ίδωμεν!_Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com

Όπως όλα δείχνουν, η Citroen θα πανηγυρίσει στην Ισπανία τον τίτλο των κατασκευαστών.