Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Απόλυτος! 23/10/2005 2:50 μμ

Εύκολα και με άνεση, ο Seb κέρδισε όλες τις ειδικές του αγώνα, και μαζί το Ράλλυ της Γαλλίας για πρώτη φορά στην καριέρα του.
Το έκανε και αυτό! Ο απίστευτος Γάλλος, κατάφερε να κερδίσει όλες τις ειδικές διαδρομές ενός αγώνα του WRC, κάτι που είχε να συμβεί από την εποχή του Group B, πιστοποιώντας την κυριαρχία του και παράλληλα εδραιώνοντας τη θέση ανάμεσα στους κορυφαίους όλων των εποχών. Ο Seb πήγε στον αγώνα της πατρίδας του χωρίς το άγχος του τίτλου, αφού τον είχε εξασφαλίσει στην Ιαπωνία και ουσιαστικά συμπεριφέρθηκε στις ειδικές σαν να έκανε πλάκα στους αντιπάλους του. Δεν παιζόταν στην Κορσική ο συνδυασμός Citroen-Michelin με τον Seb στα πηδάλια. Ακόμα και σήμερα στο τρίτο και τελευταίο σκέλος, μπορεί ο γάλλος να υποστήριζε ότι κάνει οικονομία δυνάμεων και προσέχει το αυτοκίνητο –αφού με το ίδιο θα αγωνιστεί την επόμενη εβδομάδα στην Καταλονία- κέρδισε και πάλι τις τέσσερις σημερινές ε.δ. Απλά, ο άνθρωπος είναι αλλού. Η χαρά του μπορεί να ήταν μεγάλη που κέρδισε για πρώτη φορά στον αγώνα της πατρίδας του, αλλά όχι όσο θα ήθελε ο ίδιος και οι άνθρωποι της Citroen, οι οποίοι έχασαν την ευκαιρία να πανηγυρίσουν από τώρα τον τίτλο των κατασκευαστών. Βλέπετε, ο Francois Duval βγήκε από τον δρόμο στην πρώτη ειδική της σημερινής ημέρας, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Κάτι που σε συνδυασμό με τους δύο βαθμούς του Nicolas Bernardi για λογαριασμό της Peugeot, διατηρούν τους γάλλους στο παιχνίδι του τίτλου, έστω και μαθηματικά.

Τον καλύτερο ασφάλτινο αγώνα της καριέρας του έκανε ο Gardemeister, κάτι που δεν περνάει απαρατήρητο από τον Malcolm Wilson...
Από εκεί και πέρα, τον… «άλλο» αγώνα, αυτόν ανάμεσα στους υπόλοιπους, κέρδισε δικαίως ο Toni Gardemeister. O Φιλανδός οδηγός, έχοντας στη διάθεση του το εξαιρετικό πακέτο Ford Focus-Micehlin, έκανε πράγματα και θαύματα στις απαιτητικές στροφές της Κορσικής και ανέβηκε για τρίτη φορά στο πόντιουμ φέτος. Το αποτέλεσμα αυτό, σε συνδυασμό με την 5η θέση του Roman Kresta, αποτέλεσαν τον ιδανικότερο τρόπο για να γιορτάσει η Ford, την 100η συμμετοχή του Focus στο WRC. Ανάλογη ικανοποίηση υπάρχει και στην Subaru, αφού οι Petter Solberg και Stephane Sarrazin ακολούθησαν στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα. Έχοντας ουσιαστικά εξασφαλίσει τις θέσεις τους από το δεύτερο σκέλος, απλά έφτασαν σήμερα μέχρι τον τερματισμό. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Νορβηγός οδηγός ήταν πολύ ικανοποιημένος από την απόδοση του νέου ελαστικού με τον κωδικό RS της Pirelli, υποστηρίζοντας ότι αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προόδου. Πρόοδος η τρίτη θέση, είναι κάτι που παλιότερα δεν θα ακούγαμε από τον Petter.

Ικανοποίηση στην Subaru από την 3η και 4η θέση των Solberg και Sarrazin, αντίστοιχα.
Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνει ο Alexander Bengue στη δεύτερη του εμφάνιση ως εργοστασιακός οδηγός της Skoda. Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό για το νεαρό γάλλο, αλλά και το τσέχικο εργοστάσιο, που όλοι τη χρονιά βλέπει τους βαθμούς με τα κιάλια. Σίγουρα, το ρόλο τους έπαιξαν τα ελαστικά της Michelin, αλλά και η γνώση του δρόμο, από την πλευρά του Bengue, κάτι που σημαίνει ότι δύσκολα θα είναι ανάλογο την επόμενη εβδομάδα στην Ισπανία. Ο Xavier Pons με την ιδιωτική Xsara της Kronos Team, προσπάθησε αλλά δεν κατάφερε να περάσει τον Bengue, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει στην έβδομη θέση της γενικής. Τον έναν και τελευταίο βαθμό για το Πρωτάθλημα Οδηγών, κατάφερε να εξασφαλίσει στην τελευταία ειδική διαδρομή, ο Nicolas Bernardi! Ο νεαρός γάλλος οδηγός, στην πρώτη του εμφάνιση ως εργοστασιακός οδηγός, ήταν καλύτερος μετά από κάθε σκέλος που περνούσε, ενώ σήμερα έκανε χρόνους στην πρώτη τριάδα! Για να πάρει αυτό το βαθμό για λογαριασμό της ομάδας του, χρειάστηκε να περάσει τον Giggi Galli, σε έναν αγώνα που οι ιάπωνες θα ήθελαν να ξεχάσουν, έχοντας ήδη προβληματιστεί εν όψει της επόμενης ασφάλτινης συνάντησης, μόλις σε μία εβδομάδα.

Νίκη για τον Baldacci στο JWRC, η πρώτη του από το 2003!
Στο JWRC ο Mirco Baldacci σημείωσε την πρώτη του φετινή νίκη στο θεσμό, με το Fiat Punto S1600, μετά από δύο χρόνια. Συγκεκριμένα, η τελευταία φορά που ο Ιταλός είχε κερδίσει αγώνα του θεσμού ήταν το Ράλλυ Σαν Ρέμο του 2003, όταν κατά σύμπτωση και πάλι νικητής σε επίπεδο γενικής, ήταν ο Loeb. Bέβαια, ο άνθρωπος στον οποίο είναι στραμμένα όλα τα φώτα της δημοσιότητας είναι ο Daniel Sordo, ο οποίος με το C2 απέδειξε ότι είναι ο ταχύτερος οδηγός στο θεσμό. Μπήκε στον αγώνα τέταρτος μετά τη χθεσινή του εγκατάλειψη από ηλεκτρικά, και κατάφερε να περάσει τους Katajamaki και Betti, παρά την πεντάλεπτη ποινή που επιβάλλει το superally. Με τους βαθμούς της δεύτερης θέσης, ουσιαστικά θέτει εκτός διεκδίκησης του τίτλου τους Meeke και Andersson, και το μόνο που χρειάζεται είναι δύο βαθμοί στον αγώνα της πατρίδας του για να στεφθεί Πρωταθλητής. Κάτι σχεδόν σίγουρο. Την τρίτη θέση στην κατηγορία, κατέκτησε τελικά ο Katajamaki με το Ignis, ο οποίος δεν φημίζεται για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο.

Ήδη, τα πληρώματα ετοιμάζουν τις αποσκευές τους για την Ισπανία, αφού η επόμενη δοκιμασία ξεκινάει άμεσα μέσα στην εβδομάδα, με το Ράλλυ Καταλονίας. Εκεί, Citroen και Sordo αναμένεται να εξασφαλίσουν τους τίτλους Κατασκευαστών και JWRC, αντίστοιχα, ενώ οι μηχανικοί θα έχουν αντιμετωπίσουν την πρόκληση να ετοιμάσουν όχι μόνο τους ίδιους κινητήρες με αυτούς της Κορσικής, αλλά και τα ίδια αυτοκίνητα! Ουσιαστικά, πρόκειται για τον νέο κανονισμό που δοκιμάζει η FIA πιλοτικά. Για να δούμε, τι θα δούμε!_Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Στις σελίδες του WRC μπορείτε να βρείτε την βαθμολογία του Πρωταθλήματος

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com
Στη Citroen θα χρειαστεί να περιμένουν μέχρι την Ισπανία για να πανηγυρίσουν τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο Κατασκευαστών.