Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Seb, με το καλημέρα… 21/10/2005 7:23 μμ

Πως μπορεί και το κάνει να φαίνεται τόσο εύκολο;
Μάλλον σε κανέναν δεν προκάλεσε εντύπωση η εξέλιξη του πρώτου σκέλους του αγώνα. Ο Sebastien Loeb είχε δηλώσει από τη μέρα που εξασφάλισε τον τίτλο στην Ιαπωνία ότι θέλει να κερδίσει πάση θυσία στην πατρίδα του. Οι απειλές του έκαναν τους περισσότερους να τρομάζουν και να σκέφτονται πόσο μεγάλη θα είναι η διαφορά του από τους υπόλοιπους του αν είναι τόσο αποφασισμένος. Και η σημερινή ημέρα ήρθε για να επιβεβαιώσει τις προβλέψεις των προηγούμενων ημερών. Ο δύο φορές, πια, Παγκόσμιος Πρωταθλητής, έκανε τον ταχύτερο χρόνο και στις τέσσερις σημερινές ειδικές διαδρομές, και δημιούργησε μία διαφορά της τάξεως των 41,3 δλ. από τον δεύτερο, που του επιτρέπει να κινηθεί με ασφάλεια στα επόμενα δύο σκέλη.

Πίσω από τον Loeb, στη δεύτερη θέση της γενικής, φιγουράρει ακόμα μια Xsara, αυτή του Francois Duval -που παρεμπιπτόντως στην Κορσική αισθάνεται σαν στο σπίτι του- ο οποίος εκμεταλλευόμενος τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, και πάνω από όλα τα ελαστικά της Michelin, ακολουθεί τον ομόσταυλο του στην κατάταξη. Ο πόλεμος των ελαστικών, που φέτος έκρινε για πολλούς και τη μάχη του τίτλου, μάλλον έληξε και στη Γαλλία με ακόμα μία νίκη
Σίγουρα, τα Michelin και το Focus έπαιξαν το ρόλο τους, αλλά και ο Gardemeister κάνει εξαιρετικό αγώνα...
για τη Michelin. Οι ευχές των Ιταλών της Pirelli για βροχή δεν έπιασαν τόπο, με αποτέλεσμα η ψαλίδα ανάμεσα στις ομάδες που χρησιμοποιούν αντίστοιχα ελαστικά, να ανοίξει δραματικά. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι ο Toni Gardemeister, που η σχέση του με την άσφαλτο είναι τόσο καλή όσο μίας γάτας με το νερό, βρίσκεται στην τρίτη θέση της γενικής! Εμφάνιση που ο Φιλανδός, ελέω Michelin και φυσικά Focus, είχε επαναλάβει στην αρχή της χρονιάς, στο Μόντε Κάρλο.

Ο μεγάλος άτυχος της σημερινής ημέρας, ήταν ο Marcus Gronholm, o οποίος προσπάθησε να κρατηθεί στη δεύτερη θέση, και στη συνέχεια στην πρώτη τριάδα, αλλά προβλήματα με το σύστημα μετάδοσης στην τελευταία ε.δ., την οποία και ολοκλήρωσε, τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Έτσι, υπό το καθεστώς του superally, θα εκκινήσει αύριο από τη 17η θέση της γενικής. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την χαμηλή θέση του Nicolas Bernardi στην κατάταξη, αλλά και το διαφαινόμενο 1-2 της Citroen είναι ικανά να χρίσουν την Citroen Πρωταθλήτρια μέσα στη Γαλλία. Στην τέταρτη θέση, βρίσκεται ο Petter
Η ατυχία αποτελεί μόνιμη παρέα του Gronholm φέτος.
Solberg, ο οποίος παραδόξως, δηλώνει ικανοποιημένος! Ο Νορβηγός θεωρεί ότι σε σχέση με τη Γερμανία το αυτοκίνητο και τα ελαστικά είναι βελτιωμένα. Άποψη που μάλλον ενστερνίζεται και ο Stephane Sarrazin, ο οποίος βρίσκεται πέμπτος και στοχεύει φυσικά στην κατάκτηση βαθμών. Πάντως, ο γάλλος δεν έχει εντυπωσιάσει ιδιαίτερα με τους χρόνους του.

Πίσω από τον γάλλο, είναι δύο Focus WRC, αυτά των Dani Sola και Roman Kresta, με τον Ισπανό να βρίσκει τον εαυτό του στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, εκμεταλλευόμενος ελαστικά και αυτοκίνητο, όπως και ο Gardemeister. Την οκτάδα συμπληρώνει ακόμα ένας γάλλος, ο Alexander Bengue, ο οποίος χωρίς να βάλει φωτιά στην άσφαλτο με το Fabia WRC, μοιάζει ικανός να δώσει βαθμό στο τσέχικο εργοστάσιο. Πληθώρα προβλημάτων αντιμετώπισαν τα τρία Lancer WRC. O Panizzi είχε σπασμένο αμορτισέρ, ο Rovanpera αναγκάστηκε
Άνετα πρώτος ο Daniel Sordo με το C2 S1600 στο JWRC.
να θέσει το ημιαυτόματο κιβώτιο σε χειροκίνητη λειτουργία, ενώ ο Galli που αντιμετώπισε τα λιγότερα προβλήματα, αρκέστηκε να πει: «Στις πρώτη ε.δ. οδήγησα σαν τη μητέρα μου». Όλα καλά στην ιαπωνική ομάδα!

Στο JWRC, o Daniel Sordo με το Citroen C2 S1600, ήταν αναμφισβήτητα ο ταχύτερος οδηγός της ημέρας, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις σημερινές ειδικές διαδρομές. Η διαφορά από τον Chris Meeke, με ίδιο αυτοκίνητο, που αγγίζει τα 26 δλ. του επιτρέπει να χαλαρώσει και να ελέγξει τον Βρετανό διεκδικητή του τίτλου. Τρίτος, και περισσότερο από ένα λεπτό πίσω, βρίσκεται ο γνωστός μας και από την παρουσία του στο 30ο ΕΚΟ Ράλλυ, Mirco Baldacci με το Fiat Punto S1600. Πάντως, η απουσία της Suzuki είναι κάτι περισσότερο από αισθητή, με τα αυτοκίνητα της Citroen να είναι σε δικό τους αγώνα.

Αύριο, το δεύτερο σκέλος συμπεριλαμβάνει και πάλι τέσσερις ειδικές διαδρομές, οι οποίες έχουν συνολικό μήκος 124,88 χλμ. Με τον Sebastien Loeb να έχει ξεφύγει από τους υπολοίπους, αυτό που απομένει να δούμε είναι η Citroen θα κατακτήσει τον τίτλο των Κατασκευαστών μέσα στην πατρίδα της ή θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι την Ισπανία._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com
Μετά την εγκατάλειψη του Gronholm, το ενδεχόμενο να πανηγυρίσουν στην Citroen τον τίτλο των κατασκευαστών στη Γαλλία είναι πολύ πιθανό.