Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Εσωτερική υπόθεση 26/8/2005 8:16 μμ

Eίχε κανείς αμφιβολία για το ποιος θα ήταν ο ταχύτερος στο πρώτο σκέλος;
Στο ίδιο έργο θεατές; Μπορεί. Αν αναλογιστεί κανείς ότι ο αγώνας συνεχίστηκε από εκεί που τελείωσε πέρσι… Sebastien Loeb και Francois Duval φιγουράρουν στις δύο πρώτες θέσεις της κατάταξης, με μοναδική διαφορά ότι αυτή φέτος φοράνε ίδιες φόρμες, αυτές της Citroen. Αμφότεροι, εκμεταλλευόμενοι την καταλυτική υπεροχή των Michelin έναντι των Pirelli, αλλά και το ταλέντο τους στην άσφαλτο, πήραν κεφάλι στον αγώνα. Βέβαια, τον ρόλο τους έπαιξαν και οι Citroen Xsara, οι οποίες διαθέτουν την απαραίτητη ταχύτητα, αλλά και την παροιμιώδη αξιοπιστία που της χαρακτηρίζει. Η έκπληξη, φυσικά, δεν είναι η επίδοση του περσινού Παγκόσμιου Πρωταθλητή, αλλά αυτή του νεαρού Βέλγου. Ο Duval, αν και με το μαχαίρι στο λαιμό –αφού ένα ενδεχόμενο λάθος ίσως τον θέσει εκτός ομάδας- έβαλε το γκάζι στο πάτωμα και πίεσε τον Loeb, αναγκάζοντας τον να κερδίσει τις πέντε από τις έξι σημερινές ειδικές για να δημιουργήσει μία διαφορά της τάξεως των 11 δλ. Όλα αυτά βέβαια, σε έναν γνωρίζει που γνωρίζει πολύ καλά και του ταιριάζει, αλλά και είχε διακριθεί πέρσι.

Αν και υπό πίεση, ο Duval εντυπωσιάζει στον γερμανικό αγώνα.
Η διαφορά του ενός λεπτού των δυο τους από τον τρίτο Marcus Gronholm, μαρτυρά το γεγονός ότι όντως βρίσκονται σε άλλο αγώνα. Ο Φιλανδός προσπάθησε με το 307, αλλά λίγο τα ελαστικά, και η ταχύτητα του γενικότερα στην άσφαλτο, δεν του επέτρεψαν να κινηθεί στους ρυθμούς των δύο πρώτων. Όντας καλύτερος όλων των υπολοίπων, ο «ψηλός» εμφανίστηκε ικανοποιημένος από αυτό το γεγονός και μόνο. Βλέπετε, οι περίεργος συνθήκες του βρεγμένου-στεγνού, δεν ευνόησαν τον ίδιο και τους υπόλοιπους. Πίσω από τον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος ο Petter Solberg. O Νορβηγός, μακριά από τον καλό του εαυτό, έχασε επαφή με τους τρεις πρώτους και πλέον κινδυνεύει άμεσα και από τον Toni Gardemeister που ακολουθεί κατά πόδας. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι με εξαίρεση ένα λάθος στην πρώτη ειδική, δεν αντιμετώπισε κάποιο άλλο σημαντικό λάθος! Ο Gardemeister από την πλευρά του, προσπάθησε να πιέσει από την πρώτη ειδική, αλλά μία μικρή έξοδος τους στοίχισε πολύτιμο χρόνο.
Με τους χρόνους ων δύο πρώτων, ο Marcus δηλώνει ικανοποιημένος από την τρίτη θέση.
Ο Φιλανδός, που είχε αποδείξει στο Μόντε ότι είναι ταχύς στην άσφαλτο, έβαλε το κεφάλι κάτω στη συνέχεια και εκμεταλλευόμενος το πακέτο Focus ’04-Michelin, κατάφερε να ολοκληρώσει το σκέλος πέμπτος, απειλώντας ουσιαστικά τον Solberg, όντας 5,9 δλ. πίσω του.

Ο ομόσταυλος του στην Ford, Roman Kresta, πραγματοποιεί αναμφισβήτητα μία από τις καλύτερες του εμφανίσεις με την ομάδα. Aπό την πρώτη ειδική απέδειξε ότι στην άσφαλτο είναι στο στοιχείο, ενώ μόνο θετικό είναι το γεγονός ότι στον γερμανικό αγώνα συμμετέχει για τρίτη φορά. Από κοντά και ο Markko Martin, o οποίος ξεκίνησε καλά, αλλά στη συνέχεια μία έξοδος τον έριξε πίσω στην κατάταξη με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει το σκέλος έβδομος. Πάντως, ο Εσθονός κινήθηκε ικανοποιητικά κατά τη διάρκεια του σκέλους, μαρτυρώντας ότι ίσως κάτι έχει αλλάξει. Μήπως το άγχος εξεύρεσης ενός μπάκετ για τη νέα χρονιά; Ίδωμεν…
5-6 για την Ford, με τον Kresta να αισθάνεται στην άσφαλτο σαν στο σπίτι του!
Την πρώτη οκτάδα, συμπλήρωσε ο Giggi Galli, ο οποίος αν και δεν βρίσκεται στην αγαπημένη του επιφάνεια, είναι ταχύτερος του Rovanpera –λογικό- και προσπαθεί να προσφέρει βαθμούς στον ίδιο, αλλά και στην ομάδα του. Από εκεί και πέρα, απογοητευτική είναι η επίδοση του Stephane Sarrazin, ο οποίος αρχικά είχε πρόβλημα με το χειρόφρενο και δεν μπορούσε να το χρησιμοποιήσει στις κλειστές στροφές, ενώ στη συνέχεια το κακό ολοκληρώθηκε και με μία έξοδο, η οποία του κόστισε ακόμα ένα λεπτό. Ακόμα ένας μετρ της ασφάλτου, ο Alexandre Bengue, εγκατέλειψε άδοξα από έξοδο, τη στιγμή που νωρίτερα δεν είχε εντυπωσιάσει. Σημειώστε, ότι δεν θα εκκινήσει την αυριανή μέρα.

Η κυριαρχία της Citroen συνεχίστηκε και στο JWRC, με δύο C2 αυτή τη φορά, να φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Ο Daniel Sordo στην αγαπημένη του επιφάνεια, την άσφαλτο, έδειξε την απαιτούμενη ταχύτητα και κέρδισε τις τέσσερις από τις έξι σημερινές ειδικές, εκμεταλλευόμενος και τις δυνατότητες του C2.
Καταιγαιστικός ο ρυθμός του Sordo στο JWRC, κερδίζοντας 4 από τις 6 ε.δ. του 1ου σκέλους!
O ομόσταυλος του, Chris Meeke είχε προβλήματα στην αρχή από τoν Guy Wilks, τα οποία και κατάφερε να ξεπεράσει στη συνέχεια, ολοκληρώντας δεύτερος. Ο Βρετανός, ταλαιπωρήθηκε –όπως και ο Per Gunar Andersson- στην πρώτη του Swift στην άσφαλτο, αφού σε καμία περίπτωση δεν διαθέτουν την ταχύτητα των δοκιμασμένων γαλλικών λύσεων. Ο Σουηδός περσινός Πρωταθλητής στην κατηγορία έχασε πολύ χρόνο και από πρόβλημα στον κινητήρα του.

Η αυριανή ημέρα, συμπεριλαμβάνει επτά ειδικές, αν και αυτό λίγη σημασία έχει. Το ουσιαστικό είναι ότι οι δύο γαλλικές μηχανές που οδηγούν τον αγώνα έχουν αποκτήσει σημαντική διαφορά από τους υπολοίπους και μάλλον ένας εσωτερικός εμφύλιος είναι κάτι που ο Guy Frequelin δεν πρόκειται να επιτρέψει. Όπως όλα δείχνουν, λοιπόν, τις δύο πρώτες θέσεις τις μάθαμε. Πάμε για άλλα._Π.Τ.(panost@4troxoi)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com
1-2 για την Citroen, το οποίο αν διατηρηθεί ως το τέλος θα της δώσει πλεονέκτημα στο κυνήγι του τίτλου των κατασκευαστών.