Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Ανάβαση Αγίας Άννας: Ζήτω η θερινή ώρα! 2/4/2006 8:08 μμ

Ακόμη μια νίκη τελικά για τον έμπειρο Λεωνίδα Κύρκο!
Ταχύτατος ο νεαρός Σταμάτης Κατσίμης. Μετά τις πίστες τον τρέμουν και τα βουνά!
Κυρίαρχος στην κατηγορία Ν για ακόμη μια φορά ο Λάμπρος Κύρκος!
Με το δεξί και η φετινή χρονιά για τον Βασίλη Ζάχο
Πρώτος ανάμεσα σε έντεκα ο Παναγιώτης Χαλάτσης στο Micra Racing
Βάλθηκε να τρελάνει τα χρονόμετρα ο Νίκος Γκίκας
Ευτυχώς που πριν από λίγες ημέρες άλλαξε η ώρα, σύμφωνα με το θερινό ωράριο και έτσι η Ανάβαση της Αγίας Άννας δεν ολοκληρώθηκε κάτω από το φως του φεγγαριού. Δυστυχώς, ο αρνητικός πρωταγωνιστής της ημέρας, ήταν τα απρόοπτα και οι πολλές καθυστερήσεις. Κατά τα άλλα, ταχύτερος όλων αναδείχθηκε ο Λεωνίδας Κύρκος με το γνωστό μας Ford Escort WRC.

H κακή... ημέρα φάνηκε από το πρωί, αφού ο 2ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων καθυστέρησε στην εκκίνησή του κατά μία ώρα. Αιτία, ένα τροχαίο μεταξύ δύο «φίλων» του σπορ οι οποίοι ανέβαιναν και κατέβαιναν αντίστοιχα την διαδρομή του αγώνα, διατηρώντας «αγωνιστικές γραμμές»... Λίγο αργότερα το αίτημα ενός οδηγού λεωφορείου να διασχίσει την διαδρομή έγινε δεκτό από τους οργανωτές και έτσι η ώρα όλα και πέρναγε…
Αφού με το καλό άρχισε ο αγώνας και μετά από μερικές ακόμη μικροεξόδους και τεχνικά προβλήματα που αντιμετώπισαν αρκετοί αγωνιζόμενοι, ξεκίνησε το 2ο ανέβασμα το οποίο εκτός από πολύωρο βάλθηκε και να μας τρομοκρατήσει! Ξαφνικά λοιπόν… «Φωνάξτε το ασθενοφόρο…» ακούστηκε από τους ασύρματους και όλοι πάγωσαν! Ήταν οι στιγμή που όλοι περίμεναν να δουν πως θα εξελιχθεί μία από τις μεγάλες μάχες της ημέρας μεταξύ Κατσίμη και Πατσουρέα για την νίκη στην κατηγορία Α. Ο Κώστας Πατσουρέας υπερβάλλοντας εαυτό πέταξε στην κυριολεξία στην τελευταία δεξιά στροφή πριν τον τερματισμό και αφού απέφυγε στον αέρα του κριτές του finish (καλά διαβάσατε, πέρασε η Πρωταπριλιά) προσγειώθηκε πολλά μέτρα μακριά και χαμηλά. Ευτυχώς ο ταχύς οδηγός δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα με την υγεία του, αν και αμέσως μετά μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο για να του προσφερθούν οι πρώτες βοήθειες. Η ώρα είχε φτάσει ήδη 15:00 και οι οδηγοί πέρα από την υπερένταση είχαν να αντιμετωπίσουν και ένα από τους πρώτους καλοκαιρινούς ήλιους της φετινής χρονιάς. Τότε, και ενώ είχαν αρχίσει οι προσπάθειες των οδηγών της κατηγορίας Ε, έσπασε ο κινητήρας του Escort του Θανάση Κουρνιάτη, με αποτέλεσμα ένα πολύ μεγάλο μέρος της διαδρομής από την Κ8 και μετά, να γεμίσει λάδια. Ενώ είχαν απομείνει τα περάσματα οκτώ οδηγών για να ολοκληρωθεί ο αγώνας, οι οργανωτές περίμεναν να πάρουν την γνώμη των συγκεκριμένων συμμετεχόντων για το αν θα διακόψουν ή όχι τον αγώνα… Αφού λοιπόν πέρασε αρκετή ώρα ακόμη μέχρι να καθαριστεί κάπως η διαδρομή, τελείωσαν οι προσπάθειες όλων των οδηγών, περίπου στις 17:00 το απόγευμα!

Ας δούμε όμως τι έγραψαν τα χρονόμετρα στην Αγία Άννα.
Στην κατηγορία Ν λοιπόν, μεγάλες μάχες δόθηκαν στην Ν/2 και Ν/3. Στα 1.600 ο Παναγιώτης Σμυρναίος με Peugeot 106 επικράτησε του Βαγγέλη Τσιούρη (ταχύτερος στο πρώτο ανέβασμα) με ίδιο αυτοκίνητο, μόλις για τρία εκατοστά του δευτερολέπτου! Στην Ν/3 ο Μάριος Ξανθάκος επικράτησε τελικά του Βασίλη Κυρίτση για εννιά εκατοστά, παρά το γεγονός ότι βρέθηκε μόλις ένα εκατοστό(!) πίσω του, στο πρώτο ανέβασμα. Πραγματικά οι δύο οδηγοί των Honda Civic Type R, έχουν βαλθεί να σπάσουν τα χρονόμετρα την φετινή χρονιά! Τέλος, πολύ πιο άνετη ήταν η επικράτηση των Κώστα Μπάντζου (Peugeot 106 Rallye) και Λάμπρου Κύρκου (Mitsubishi EVO 8) στις κλάσεις Ν/1 και Ν/4 αντίστοιχα. Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι οι χρόνοι του Λάμπρου Κύρκου δεν είχαν να ζηλέψουν και πολύ αυτούς, που πραγματοποιήθηκαν από τους οδηγούς της κατηγορίας Α!

Περνώντας στα πιο "ισχυρά" λοιπόν, ο Νίκος Γκίκας οδηγώντας εκπληκτικά το VW Polo, πραγματοποίησε χρόνους που δεν είχαμε δει ποτέ από συμμετοχές της Α/5 στον θεσμό των αναβάσεων, κατακτώντας φυσικά την νίκη! Άνετη ήταν και η επικράτηση του Γιάννη Ζάγαρη (Peugeot 106 Rallye) στην A/6, ενώ στην Α/7 τη νίκη πήρε τελικά ο Δημήτρης Παπαδόπουλος (Honda Civic Type R), παρά το γεγονός ότι στο πρώτο ανέβασμα ταχύτερος ήταν ο Δημήτρης Παπαδιώτης με Renault Clio Williams. H μάχη των μαχών δόθηκε όπως προείπαμε για την επικράτηση στην κλάση Α/8 και κατά συνέπεια στην κατηγορία Α. Το πρώτο ανέβασμα ήταν πιο γρήγορο, μόλις για πέντε εκατοστά, για τον Σταμάτη Κατσίμη (Mitsubishi EVO 6), γεγονός που έκανε τον Κώστα Πατσουρέα, επίσης με EVO 6, να ξεπεράσει τα όρια του στο δεύτερο σκέλος, αφού παρά την άτυχη στιγμή που είχε, βελτίωσε και τον χρόνο του σε σχέση με το πρωί, πραγματοποιώντας συνολικά τον τέταρτο καλύτερο χρόνο της ημέρας, πίσω από "Λέα", Κατσίμη και Περατινό.

Έντονες συγκινήσεις και στην κατηγορία Ε, από την οποία για ακόμη μια φορά προέκυψε ο ταχύτερος της ημέρας. Ο λόγος φυσικά για τον Λεωνίδα Κύρκο (Ford Escort WRC), o οποίος παρά το γεγονός ότι στο πρώτο σκέλος βρέθηκε για ακόμη μια φορά, μετά την Ριτσώνα, πίσω από τον Νικόλα Περατινό (Escort WRC) για 1,7 δέκατο, στην επανάληψη, επηρεασμένος σαφώς λιγότερο των υπολοίπων από τα τσιμέντα που υπήρχαν στην διαδρομή -εξαιτίας του κινητήρα που έσπασε- επικράτησε στη κατηγορία και στην άτυπη γενική του αγώνα!

Στην Αγία Άννα βρέθηκαν και οι 6 μέχρι στιγμής συμμετέχοντες του Ενιαίου Πρωταθλήματος MG ZR, αφού η ανάβαση αποτελούσε για αυτούς το πρώτο ραντεβού της φετινής χρονιάς. Με κεκτημένη ταχύτητα από πέρυσι, ο Πρωταθλητής Βασίλης Ζάχος επικράτησε των υπολοίπων παρά το γεγονός ότι στο δεύτερο ανέβασμα, η αποκάλυψη της περσινής χρονιάς Κώστας Γκόντζος ήταν ταχύτερος. Την τρίτη θέση πήρε κυριολεκτικά πάνω στο νήμα ο Κώστας Κωσταντίνου από τον έμπειρο Δήμο Ριζικάρη για δύο μόλις εκατοστά του δευτερολέπτου. Μιχάλης Μαυροειδάκος και LE MAN ακολούθησαν. Επόμενο ραντεβού για τον θεσμό, η ανάβαση Κύμης, αγώνας που σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, οι συμμετοχές του Ενιαίου ενδέχεται να ξεπεράσουν τις δέκα!
Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στη σελίδα του Ενιαίου.

Τέλος, η σημερινή ανάβαση αποτελούσε και τον 3ο γύρο του Micra Racing. Μετά λοιπόν από τη Ριτσώνα και τις ε.δ. της Αχαίας, οι έντεκα του εσωτερικού κυπέλλου της Nissan, οι οποίοι όμως προσμετρούν και στην Α/5, όπως άλλωστε και οι συνάδερφοί τους του Ενιαίου, συναντήθηκαν και στον Δήμο Κορώνειας. Στον αγώνα επικράτησε και στα δύο σκέλη ο Παναγιώτης Χαλάτσης, έχοντας ουσιαστικό αντίλογο από τον δεύτερο Γιώργο Καμμένο. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Γιώργος Βλάχος.
Περισσότερα νέα για το Micra Racing θα βρείτε στη σελίδα του θεσμού.

Επόμενος και αγώνας για τον θεσμό, η Ανάβαση Κύμης στις 20-21 Μαίου._Μ.Σαλ.(manoliss@4troxoi.gr)

Αναλυτικά αποτελέσματα θα βρείτε στη σελίδα του αγώνα.

Μας είπαν:
Λεωνίδας Κύρκος:
Κρίμα για τον Πατσουρέα και την έξοδο που είχε. Για εμένα, τέλος καλό όλα καλά. Δε λέω τίποτε περισσότερο, έτσι ώστε να μην παρεξηγηθώ και πάλι…

Βασίλης Ζάχος:
Ο αγώνας ήταν ωραίος. Στο πρώτο ανέβασμα όλα πήγαν καλά. Στο δεύτερο, έχασα τα φρένα στην Κ1 και μαζί κάποιο χρόνο. Το αυτοκίνητο, το αισθανόμουν λίγο περίεργα, αφού χρειάζεται ακόμη σχετικό ψάξιμο στον τομέα του στησίματος.

Παναγιώτης Χαλάτσης:
Ο αγώνας ήταν καλός. Κατ’ αρχήν, ο καιρός μας έκανε τη χάρη, ενώ παράλληλα και η διαδρομή ήταν πολύ καλή, αφού προσέφερε και καλό κράτημα. Προσωπικά, περιμένω τους υπόλοιπους αγώνες, αφού οι αναβάσεις δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα. Ευχαριστώ την «ΑΡΜΑ ΕΠΕ» για τη βοήθεια που μου παρέχει.
Στα εκατοστά(!) η μάχη για Ν/3 και...
(Φωτ. Κυρίτσης - Ξανθάκος)
... και Ν/4!
(Φωτ. Πατσουρέας - Κατσίμης)