Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Ο Seb σχολιάζει! 3/10/2005 10:54 πμ

O συνεργάτης μας Martin Holmes, μίλησε με τον Sebastien Loeb αμέσως μετά το Ράλλυ της Ιαπωνίας, και o γάλλος μας μεταφέρει τις σκέψεις του μετά την κατάκτηση του δεύτερου τίτλου, σε πρώτο πρόσωπο.

«Πρέπει να ομολογήσω, ότι όταν ξεκίνησε η σεζόν δεν ήξερα αν θα μπορούσα και πάλι να κερδίσω τον τίτλο. Με αντίπαλους τον Petter Solberg και τον Marcus Gronholm, ποτέ δεν είναι εύκολο κάτι τέτοιο. Ακόμα και όταν η Citroen αποφάσισε να ακυρώσει το πρότζεκτ της C4, εγώ ήμουν σίγουρος ότι η Xsara μπορούσε να διατηρηθεί το ίδιο ανταγωνιστική. Αυτό που ξέραμε, ήταν ότι χρειαζόταν να εξελίξουμε μία νέα γόμα ελαστικών. Όταν δοκίμασα για πρώτη φορά τα BTO της Michelin, ήμουν σίγουρος ότι δεν χρειαζόταν να κάνουμε κάτι παραπάνω. Ο Petter ήταν πολύ γρήγορος προς το τέλος της περσινής χρονιάς με τα ελαστικά της Pirelli. Πέρσι, ήμασταν κοντά στην Pirelli στις σκληρές και στεγνές επιφάνειες, αλλά πολύ πίσω στο βρεγμένο. Μόλις δοκίμασα το νέο ελαστικό ένιωσα αμέσως τη βελτίωση και απέκτησα μεγάλη αυτοπεποίθηση για την χρονιά. Το νέο λάστιχο ήταν καλύτερο σε κάθε επίπεδο και επιφάνεια, και τουλάχιστον ήξερα πλέον ότι σε βρεγμένες συνθήκες δεν θα υστερούσαμε και θα παλεύαμε επί ίσοις όροις.

Από την πλευρά μου, ένιωσα σίγουρα ότι οδήγησα καλύτερα. Και για αυτό δεν ευθύνονται μόνο τα ελαστικά, αλλά ολόκληρος ο μηχανισμός της ομάδας και το αυτοκίνητο. Η ανάρτηση και η απόκριση του κινητήρα ήταν σαφώς καλύτερα από πέρσι, και όλα αυτά μου αύξησαν την αυτοπεποίθηση. Σε κάθε αγώνα, είχα το συναίσθημα ότι μπορούσα να κάνω ότι θέλω με το αυτοκίνητο. Μπορούσα να πιέσω όλο και περισσότερο, με αποτέλεσμα να βελτιώνομαι και εγώ ο ίδιος. Φυσικά, περίμενα ότι οι κυριότεροι αντίπαλοι μου θα είναι ο Marcus (Gronholm) και ο Petter (Solberg), αλλά περίμενα περισσότερα από τον Markko (Martin) και τον Francois (Duval). Στο τέλος αποδείχθηκε ότι η μάχη ήταν μεταξύ του Marcus, του Petter, και μένα.

Στην Ιαπωνία, το μυαλό μου έτρεχε ακόμα πίσω στην Μ. Βρετανία και σε αυτό που συνέβη. Ήταν πολύ δύσκολο να μείνω συγκεντρωμένος στην οδήγηση μου. Τυο σκεφτόμουν συνέχεια στις πρώτες ειδικές, αλλά όταν βρήκα το ρυθμό μου ήταν πιο εύκολα. Στις πρώτες ειδικές, ήταν πολύ δύσκολα! Ξέραμε ότι θα ήταν αγώνας, στον οποίο το πιο σημαντικό είναι να κερδίσουμε τον τίτλο, παρά τον αγώνα, και δυσκολεύτηκα να οδηγήσω πιο συγκρατημένα. Όταν ξέρεις ότι δεν πρέπει να οδηγήσεις γρήγορα, αρχίζεις και κάνεις λάθη! Φρενάρεις σε λάθος σημεία, και γενικά χάνεις τελείως τον ρυθμό σου.

Το να κερδίσουμε το Πρωτάθλημα για δεύτερη φορά συνεχόμενη ήταν κάτι το διαφορετικό. Το συναίσθημα ήταν το ίδιο καλό, αλλά οι συνθήκες ήταν διαφορετικές. Πέρσι, ήταν η πρώτη μου φορά και έγινε στην Κορσική. Όλοι μου οι φίλοι είχαν πάει στην τελευταία ειδική για να με υποδεχθούν, ενώ εδώ οι μόνοι άνθρωποι που περίμεναν εμένα και τον Daniel, ήταν οι κριτές και μερικοί δημοσιογράφοι. Όχι ακριβώς το ίδιο… Αλλά πέρα από αυτό, η ικανοποίηση είναι ακριβώς η ίδια. Το να καταφέρουμε να κερδίσουμε τον τίτλο για τρίτη συνεχή χρονιά, δεν θα είναι εύκολο. Όλα μου τα σχέδια εξαρτώνται από το τι θα κάνει η Citroen το 2007. Όταν μάθω, θα ξέρω τι θα κάνω και το 2006. Πολλοί με ρωτάνε αν είμαι ο Michael Schumacher των Ράλλυ, λόγω των αγώνων που κερδίσαμε φέτος. Αυτή τη στιγμή, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να βρω ένα καλό αυτοκίνητο τη νέα χρονιά και να κερδίσω μερικούς ακόμα»!_Απόδοση: Martin Holmes