Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Η αθέατη πλευρά του Ισπανικού GP! 9/5/2005 10:48 πμ

Έξαλλοι πανηγυρισμοί από τον Kimi Raikkonen!
TF105 φλαμπέ!
Θραύσμα ή υπέρμετρη φθορά; "Θα ερευνήσουμε" λένε οι κόκκινοι. Και όσο αυτοί ερευνούν Renault και McLaren κερδίζουν τους αγώνες!
Ξεκινώντας από τους νικητές την ομάδα της McLaren Mercedes πρέπει να σημειώσουμε ότι η νίκη αυτή για την ομάδα του Ron Dennis σημαίνει πολύ περισσότερα απ' ότι μια οποιαδήποτε νίκη. Η νίκη αυτή ήρθε στη Βαρκελώνη με καταλυτικό τρόπο, στην πίστα που όλοι γνωρίζουν άριστα. Οι δυο McLaren είχαν μειονέκτημα στις κατατακτήριες δοκιμές και ο Raikkonen έκανε και λάθος στην 1η περίοδο αλλά παρόλα αυτά κατάφερε να πάρει μια εύκολη νίκη. "Μέχρι το πρώτο pit stop πίεζα για να φτιάξω διαφορά" τόνισε ο Φινλανδός "από κει και πέρα βλέποντας πόσο ήταν το χρονικό πλεονέκτημα που είχα εξασφαλίσει κινήθηκα πιο συντηρητικά για να προστατέψω τα ελαστικά και τον κινητήρα μου. Εάν υπήρχε ανάγκη θα μπορούσα να πάω πολύ πιο γρήγορα".
Η κυριαρχία της McLaren θα είχε ολοκληρωθεί εάν ένα πρόβλημα στην αντλία ανεφοδιασμού δεν υποχρέωνε το Montoya να κάνει ένα pit stop παραπάνω. "Θα είχα τερματίσει τουλάχιστον τρίτος" μονολογούσε μετά το τέλος του αγώνα ο Κολομβιανός.
Τα ίδια έλεγε στο στρατόπεδο της Renault και ο Fisichella που ακόμη μια φορά - ας κάνει έναν αγιασμό - ήταν άτυχος. Ένα θραύσμα καρφώθηκε κάτω από το μονοθέσιό του και του κόστισε πολύτιμο χρόνο. "Όμως τελικά τερμάτισα μέσα στους βαθμούς και με τον ταχύτερο γύρο έδειξα την ταχύτητα του μονοθεσίου μας. Στο Μονακό που θα εμφανιστώ στις δοκιμές στην τελευταία πεντάδα θα τα πάω πολύ καλύτερα" τόνισε ο Ιταλός.
Στην Toyota τα πανηγύρια καλά κρατούν, και ο Trulli με τις δηλώσεις του " δεν είμαι ευχαριστημένος με το κράτημα του μονοθεσίου" δείχνει ότι το πνεύμα που επικρατεί στην Ιαπωνική ομάδα είναι πνεύμα πρωταθλητισμού.
Στο στρατόπεδο της Williams η απογοήτευση ήταν έντονη γιατί η έμπνευσή τους να κάνουν τρία pit stop με τον Webber δεν είχε αποτέλεσμα. Ο Αυστραλός γλίστρησε στην εκκίνηση στο ακάθαρτο, έχασε θέσεις και το αυτοκίνητο ασφαλείας χάλασε τα σχέδια του με αποτέλεσμα να αλλάξουν κατά τη διάρκεια του αγώνα την απόφασή τους και να πάνε για δυο pit stop. Όμως τα επιπλέον καύσιμα έκαναν αργή τη Williams ενώ προκάλεσαν και υπέρμετρη φθορά των ελαστικών του Αυστραλού. Εάν συνυπολογίσει κανείς σ' αυτά και τους τρεις κινητήρες της BMW που αλλάχθηκαν το Σάββατο έχει ολοκληρωμένη την εικόνα ενός καταστροφικού Σαββατοκύριακου για τη βρετανική ομάδα.
Στη Ferrari τα πρόσωπα ήταν σκυθρωπά και ο προβληματισμός μεγάλος. Ο Μ.Schumacher έλεγε και ξαναέλεγε ότι το μονοθέσιο του έχασε το ζύγισμά του και στιγμές μετά ξεφούσκωσε το πίσω ελαστικό. "Μπήκα άλλαξα και στον επόμενο γύρο ξεφούσκωσε και το εμπρός αριστερό. Δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη αλλά δεν είναι συνηθισμένο".
Ο Ross Brawn έκανε λόγο για θραύσματα που πιθανόν να προκάλεσαν την αστοχία και των δυο ελαστικών ενώ από την πλευρά της Bridgestone, ο τεχνικός διευθυντής κ. Suganuma είπε:
"Ο Michael Schumacher ένοιωσε ότι χάθηκε το ζύγισμα του μονοθεσίου και μετά το πίσω αριστερό ελαστικό ξεφούσκωσε. Μπήκε στα pit το άλλαξε και αμέσως μετά ξεφούσκωσε και το εμπρός. Η ασφάλεια είναι πρώτη μας προτεραιότητα και θα ερευνήσουμε εις βάθος τα αίτια της απώλειας αέρα. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά αυτή τη στιγμή είναι ότι, η φθορά στα ελαστικά του Μ.Schumacher ήταν η αναμενόμενη και σε καμία περίπτωση δεν ήταν ασυνήθιστη ή υπερβολική".
Την ίδια στιγμή ο Barrichello που υποχρεώθηκε να αλλάξει κινητήρα το Σάββατο τερμάτισε εκτός βαθμολογούμενης οχτάδας σε έναν αγώνα όπου τα τελευταία χρόνια οι κόκκινοι είχαν συνηθίσει να κάνουν με περίπατο το 1-2.
Θέλετε μια πρόβλεψη για το Μονακό; Ο Fisico δεν έχει πια το μειονέκτημα της πρώιμης εμφάνισης στις δοκιμές και θα είναι πολύ δυνατός.
Τ.Π.
takis@4troxoi.gr