Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

FIA ETCC: Λεπτές ισορροπίες 6/4/2003 10:36 μμ

Μοιράστηκαν βαθμούς και εντυπώσεις η Alfa Romeo και η BMW στην πρεμιέρα του ETCC σήμερα στη Βαρκελώνη. Οι δύο εταιρίες πήραν από μία νίκη και έδειξαν ότι οι ισορροπίες φέτος θα είναι λεπτές και η μάχη για τον τίτλο αμφίρροπη. Ότι καλύτερο για τους θεατές!

Πατήστε για μεγέθυνση
Η μάχη της κορυφής στον πρώτο αγώνα
Η μάχη της κορυφής στον πρώτο αγώνα
Στον πρώτο αγώνα μπορεί οι Alfa να ξεκίνησαν από τις πρώτες θέσεις της εκκίνησης αλλά η ανώτερη πρόσφυση των BMW έκανε για μια ακόμη φορά το θαύμα της και έστειλε τους Giovanardi, Garcia πίσω ακριβώς από τον Tarquini. Οι τρεις τους αποσπάστηκαν γρήγορα από τους υπόλοιπους και άρχισαν ένα κυνηγητό που κράτησε και στα 20 λεπτά του αγώνα. Ο Giovanardi δοκίμασε τα πάντα, με τον νεαρό Ισπανό ομόσταυλό του να υποχωρεί ελαφρά για να μην τον αγχώνει, στο κυνήγι του spiderman Tarquini. Με δύο Ιταλούς να μάχονται τόσο έντονα για τη νίκη το φυσιολογικό θα ήταν το τέλος του αγώνα να βρει κάποιον από αυτούς στις αμμοπαγίδες αλλά τελικά επικράτησε η λογική και έτσι η σειρά παρέμεινε αμετάβλητη μέχρι τη καρό σημαία. Πρώτη νίκη λοιπόν για τον Gabriele Tarquini και την Alfa Autodelta, με δεύτερο τον νέο ηγέτη της BMW Fabricio Giovanardi. Τρίτος στο ντεμπούτο σαν οδηγός αυτοκινήτων τουρισμού ο 22χρονος τοπικός ήρωας Antonio Garcia. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Jorg Muller, Dirk Muller και Andy Priaulx, ενώ τα Seat κατάφεραν να τερματίσουν και τα δύο.

Αποτελέσματα του πρώτου αγώνα:
1 Gabriele Tarquini, Autodelta Alfa Romeo 156, 21m30.672s
2 Fabrizio Giovanardi, Ravaglia BMW 320I, +0.212s
3 Antonio Garcia, Ravaglia BMW 320I, +0.880s
4 Jorg Muller, Schnitzer BMW 320I, +1.980s
5 Dirk Muller, Schnitzer BMW 320I, +9.062s
6 Andy Priaulx, RBM BMW 320I, +9.323s


Πατήστε για μεγέθυνση
Δεύτερος τερμάτισε ο Jorg Muller
Δεύτερος τερμάτισε ο Jorg Muller
Η σειρά εκκίνησης για το δεύτερο αγώνα καθορίστηκε από τα αποτελέσματα του πρώτου με τους κατόχους των θέσεων ένα έως οκτώ να ξεκινάει με την ανάποδη σειρά. Με το πράσινο φως τα BMW πετάχτηκαν πάλι μπροστά από τις Alfa και για ένα γύρο οι κόκκινοι ακολουθούσαν τους λευκούς σε ένα θορυβώδες κυνηγητό. Η κατάσταση στην κορυφή σύντομα πήρε τη φυσιολογική της τροπή με τους Coronel, Priaulx να υποχωρούν και τους δύο Muller της Schnitzer να επωφελούνται. Ο Βρετανός άδραξε την ευκαιρία και εδραιώθηκε στη τρίτη θέση όντας σε απόσταση βολής από το Γερμανικό δίδυμο. Και δεν έμεινε εκεί: χωρίς να δείξει τον παραμικρό φόβο άρχισε να κυνηγάει τον Jorg δίνοντας την ευκαιρία στον έτερο Muller να μείνει χωρίς πίεση στη πρώτη θέση. Αρκετά πίσω τους, η μάχη για τη τέταρτη θέση έκλεψε τη παράσταση με τους Larini, Giovanardi, Tarquini, Garcia και Colciago να ανταλλάζουν θέσεις και άφθονη μπογιά. Όμως όπως και στον πρώτο αγώνα παρά τη συναρπαστική μάχη, η τελική σειρά στις πρώτες θέσεις παρέμεινε αμετάβλητη μέχρι το τέλος και έτσι οι Βαυαροί μονοπώλησαν το βάθρο με τον Dirk Muller να ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί και τους Jorg Muller, Andy Priaulx να τον πλαισιώνουν. Στη τέταρτη θέση η πρώτη από τις Alfa, αυτή του Tarquini με τους ομόσταυλούς του Giovanardi και Larini να τον ακολουθούν.

Αποτελέσματα του δεύτερου αγώνα:
1 Dirk Muller, Schnitzer BMW 320I, 11 laps
2 Jorg Muller, Schnitzer BMW 320I, +0.228s
3 Andy Priaulx, RBM BMW 320I, +0.436s
4 Gabriele Tarquini, Autodelta Alfa Romeo 156, +9.567s
5 Fabrizio Giovanardi, Ravaglia BMW 320I, +10.566s
6 Nicola Larini, Autodelta Alfa Romeo 156, +11.012s

Θετική λοιπόν η πρεμιέρα του ETCC αφού παρά την έλλειψη μεγάλων δραμάτων ο συναγωνισμός ήταν έντονος με τουλάχιστον οκτώ συνδυασμούς ικανούς για τη νίκη. Η συνέχεια στις 27 Απριλίου στο Magny Cours της Γαλλίας αναμένεται συναρπαστική.

Κ.Λ.
kleonis@hotmail.co
Πατήστε για μεγέθυνση
Φτώχη η συγκομίδη πόντων για τον Colciago
Φτώχη η συγκομίδη πόντων για τον Colciago
Πατήστε για μεγέθυνση
Θετικό το ντεμπούτο του νεαρού Garcia στο ETCC
Θετικό το ντεμπούτο του νεαρού Garcia στο ETCC