Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

FIA ETCC: Πρεμιέρα στη Βαρκελώνη 4/4/2003 3:10 μμ

Ανοίγει την Κυριακή στη Βαρκελώνη η αυλαία για τους λάτρεις των αγώνων αυτοκινήτων τουρισμού με τον πρώτο αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Στον τέταρτο χρόνο της σύγχρονης πορείας του, το ETCC κλέβει την παράσταση στο χώρο με τέσσερις κατασκευαστές να διεκδικούν ένα τίτλο με μεγάλη ιστορία.

Τις εντυπώσεις στο μεταγραφικό παζάρι κέρδισε η μεγάλη ηττημένη πέρυσι BMW: Οι Βαυαροί έκλεψαν από την Alfa Romeo το μόνιμο πρωταθλητή (6 σερί τίτλοι σε Ιταλία και ETCC) Fabrizio Giovanardi. Ομόσταυλός του, στην ομάδα του Roberto Ravaglia, ο Antonio Garcia που εγκατέλειψε για χάρη της BMW την καριέρα του στα μονοθέσια. Αμετάβλητη η παρουσία της Schnitzer με τους συνονόματους αλλά χωρίς κάποια συγγένεια Jorg και Dirk Muller στα μπάκετ. Οι δυο τους μοιράστηκαν επτά νίκες πέρυσι και έχουν εξίσου μεγάλες προσδοκίες για εφέτος. Πλούσια και η Ολλανδική παρουσία στην πολυεθνική δύναμη της BMW: Τις δύο 320 της κυρίαρχης σε Ολλανδία (5 τίτλοι) και Μακάο (νικήτρια τα 3 τελευταία χρόνια) Carly Motors θα οδηγήσουν οι Tom Coronel και Duncan Huisman. Τέλος, με την υποστήριξη του Βρετανού αντιπροσώπου θα αγωνιστεί η αποκάλυψη του περυσινού BTCC, Andy Priulx.

Τα μεγάλα νέα για την Alfa Romeo είναι η επιστροφή στις πίστες της Autodelta, όνομα με μεγάλη βαρύτητα για τους Ιταλούς. Με τα χρώματα της εργοστασιακής Alfa Romeo Autodelta θα οδηγήσουν οι Nicola Larini, Gabriele Tarquini και Roberto Colciago. Οι δύο πρώτοι πέρα από βετεράνοι των Grand Prix έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στα πρωταθλήματα τουρισμού ανά την Ευρώπη, ενώ λιγότερο γνωστός είναι ο δυο φορές πρωταθλητής Σουηδίας (από τα κορυφαία εθνικά πρωταθλήματα) Colciago. Στη δεύτερη γραμμή επίθεσης της Alfa δύο ημιεργοστασιακές ομάδες: η επί χρόνια πιστή της BMW Scuderia Bigazzi και η νεοσύστατη Clever Cats. Πιλότοι τους οι Cayrolle, Balzan και Ruberti, Fabio Francia (γιος του πρώην άσσου της Alfa, Giorgio) αντίστοιχα. Η ιταλική εταιρία δεν έχει το βάθος των Γερμανών σε οδηγικό ταλέντο αλλά όπως έδειξαν οι δοκιμές η 156 GTA εξακολουθεί να υπερέχει ελαφρά της 320.

Η Volvo, τρίτη δύναμη του περσινού πρωταθλήματος, αποφάσισε για εφέτος να μειώσει την εμπλοκή της. Τερμάτισε τη συνεργασία της με την Prodrive και έδωσε την ευθύνη για την εξέλιξη των αυτοκινήτων στην επίσης προερχόμενη από τα ράλι, ιταλική ART Engineering. Στην εκκίνηση θα βρεθούν τρία ημιεργοστασιακά S60 με οδηγούς τους Rickard Rydell, Jan Nilsson και Alessandro Sardelli. Παρά το γεγονός ότι δεν πρόκειται για καθαρά εργοστασιακές συμμετοχές κανείς δεν υποτιμά τα σουηδικά αυτοκίνητα αφού το πρόγραμμα εξέλιξης παρέμεινε σε έντονους ρυθμούς και οι οδηγοί δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις.

Η νέα παρουσία για το ETCC έρχεται από το VAG και πιο συγκεκριμένα από τη Seat. Οι Ισπανοί άφησαν τα ράλι και επικεντρώνονται στις πίστες στο κυνήγι της αντιπάλου σε επίπεδο marketing, Alfa Romeo. Το 2003 έχει χαρακτηριστεί χρονιά εξέλιξης και έτσι η εργοστασιακή ομάδα θα συμμετάσχει με μόλις δύο Toledo Cupra που θα οδηγήσουν οι Jordi Gene (αδερφός του δοκιμαστή της Williams, Marc) και Frank Diefenbacher. Η μέχρι τώρα παρουσία τους στις δοκιμές κατέδειξε κάποια προβλήματα στη γεωμετρία της ανάρτησης και έτσι οι φιλοδοξίες της Seat Motorsport πρέπει να περιμένουν τουλάχιστον μέχρι τη μέση της χρονιάς όπου και θα δοθεί οριστική λύση.

Όλοι οι αγώνες του προγράμματος θα μεταδοθούν από το Eurosport, οπότε όσοι τυχεροί με Nova μπορείτε να συντονιστείτε για να απολαύσετε το καλύτερο πρωτάθλημα τουρισμού για φέτος στον κόσμο._Κ.Λ. (kleonis@hotmail.com)