Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Εντυπωσιασμένος ο Wilson από το Focus 03 27/3/2003 8:15 μμ

O Christian Loriaux εμπρός από το δημιούργημά του.
Το πόσο εντυπωσιασμένος είναι ο επικεφαλής της Ford rally team, Malcolm Wilson, από τις δυνατότητες του νέου Focus WRCar, φαίνεται από τις σκέψεις που κάνει για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον Markko Martin.

«Ένας ήταν ο μοναδικός στόχος του Christian Loriaux, να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να κερδίσει όλους τους αγώνες. Έχω τόση εμπιστοσύνη σε αυτό το αυτοκίνητο και σκέφτομαι ότι τη νέα χρονιά θα είμαστε πολύ δυνατοί. Αν το αυτοκίνητο αυτό είναι αξιόπιστο ο Μarkko μπορεί να διεκδικήσει το φετινό πρωτάθλημα, ειδικά με το φετινό σύστημα βαθμολόγησης» δήλωσε ο Wilson.

Το «αφεντικό» της Ford δέχεται ότι το αυτοκίνητο που σχεδίασε ο Loriaux δεν έχει ακόμα αποδείξει την αξία του και προειδοποίησε ότι το Ράλι Νέας Ζηλανδίας, ο πρώτος αγώνας του αυτοκινήτου, είναι μια εξαιρετική πρόκληση, τονίζοντας παράλληλα την έλλειψη εμπειρίας για τον αγώνα αυτόν τόσο του Francois Duval όσο και του Markko Martin.

Οι σημαντικότερες αλλαγές όπως αυτές διατυπώθηκαν δια στόματος Christian Loriaux είναι στα εξής σημεία:

Αεροβοηθήματα: Μια από τις πιο εμφανείς αλλαγές ήταν αυτές που επεβλήθησαν από την ανάγκη βελτίωσης της αεροδυναμικής, μια και έπρεπε το κράτημα του αυτοκινήτου, ειδικά σε πολύ γρήγορα ράλι όπως το Φινλανδίας, να βελτιωθεί. Με τη πρώτη ματιά φαίνονται οι ουσιαστικές αλλαγές που έγιναν στην αεροτομή, που μεγάλωσε και άλλαξε σχήμα, τους επανασχεδιασμένους εμπρός προφυλακτήρες και τα ανοίγματα για την ψύξη, ενώ νέα είναι και όλα τα εξωτερικά στοιχεία του αμαξώματος.

Ανάρτηση: Με την πεποίθηση ότι η εμπρός ανάρτηση ήταν η καλύτερη την οποία θα μπορούσαμε να έχουμε με τον παρόντα τεχνικό κανονισμό, κάναμε κάποιες σημαντικές αλλαγές στην πίσω ανάρτηση. Γιαυτό ξανασχεδιάσαμε την πίσω ανάρτηση προχωρώντας σε κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που είχαμε μέχρι τώρα.

Βάρος: Προσπαθήσαμε να μειώσουμε το βάρος, σε όλα τα σημεία και να κάνουμε μια πολύ καλύτερη κατανομή του, πιστεύω ότι τα καταφέραμε.

Αμάξωμα: Το αμάξωμα και το roll cage είναι εντελώς νέα. Η σχεδίαση του roll cage υπερβαίνει τις προδιαγραφές τις FIA. Βέβαια αυτό μας στοίχισε, σε βάρος, αλλά προέχει η ασφάλεια του πληρώματος. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στα ράλι είναι οι τραυματισμοί από πλευρικά κτυπήματα, έτσι εμείς στενέψαμε το «τούνελ» του κεντρικού άξονα και μεταφέραμε τις θέσεις του πληρώματος προς το κέντρο του αυτοκινήτου, ενισχύοντας παράλληλα και τις πλευρικές μπάρες του cage.

Kινητήρας:
Ο νέος δίλιτρος κινητήρας, Duratec R, που κατασκεύασε η Cosworth Racing είναι όχι σημαντικά ελαφρύτερος από αυτόν του 2002 αλλά και ο ελαφρύτερος που έχει μέχρι τώρα κατασκευάσει η εταιρία. Βελτιώσαμε τον υπερσυμπιεστή για καλύτερη απόκριση του κινητήρα και μεγαλύτερη δύναμη στις ψηλές στροφές και παράλληλα ξανασχεδιάσαμε το σύστημα ψύξης ώστε να είναι πιο αποτελεσματικό. Έτσι θα έχουμε πιο «ψυχρούς» αγώνες σε θερμές χώρες όπως η Ελλάδα και η Κύπρος._Aπόδοση Σω.Κ. (sockil@techlink.gr)

Διαβάστε ακόμα:
H ώρα της αποκάλυψης!
Πατήστε για μεγέθυνση
Πατήστε για μεγέθυνση
Πατήστε για μεγέθυνση
Πατήστε για μεγέθυνση
Πατήστε για μεγέθυνση
Πατήστε για μεγέθυνση