Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

6ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Η γιορτή ξεκινάει 30/4/2007 10:27 μμ

Οι Νορβηγοί Jensen - Pedersen θα βρεθούν ξανά στη χώρα μας, διεκδικώντας τη νίκη στη Sporting.
Ο αγώνας έχει μπει πλέον στην τελική ευθεία, ξεκινώντας από σήμερα με τον τεχνικό έλεγχο, για να ολοκληρωθεί την Κυριακή, με την καθιερωμένη βράβευση των νικητών στο λόφο Φιλοπάππου.

Όλα είναι έτοιμα, για την εκκίνηση του σημαντικότερου αγώνα ιστορικών αυτοκινήτων στη χώρα μας. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, θα διεξαχθεί φέτος για 6η φορά, φιλοδοξώντας να βελτιωθεί όσο γίνεται σε σχέση με τις υπόλοιπες χρονιές, προσφέροντας ευχαρίστηση στα πληρώματα αλλά και τους θεατές, αφού για λίγες ημέρες θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν στιγμές… δεκαετιών ’70 και ’80, με τα σέρβις να πραγματοποιούνται στο δρόμο όπως τότε και τα πληρώματα να εκκινούν το πρωί για να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους, ακόμη και τη νύχτα.
Για το καλύτερο θα προσπαθήσουν και οι Κώστας Αποστόλου - Νίκος Πετρόπουλος.

Ο αγώνας, θα ξεκινήσει τυπικά την Τρίτη 1 Μαΐου στις 19:00, κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Αυτού του είδους η εκκίνηση δίνει περισσότερη αίγλη στο ράλλυ, αν σκεφτούμε πως πλέον η Ακρόπολη αποτελεί το πολυτιμότερο μνημείο ολόκληρης της Ευρώπης. Προτού όμως τα αυτοκίνητα οδηγηθούν σαν κομβόι από το Ζάππειο Μέγαρο, όπου και θα επιστρέψουν, θα έχουν περάσει από τον τεχνικό έλεγχο, που θα διεξαχθεί σήμερα.

Όπως κάθε χρόνο, οι αγωνιζόμενοι έχουν χωριστεί σε 2 κατηγορίες. Οι 62 από αυτούς, θα λάβουν μέρος στη Sporting, πεδίο βολής της οποίας αποτελούν γνωστές και αγαπημένες ε.δ., όπου ο στόχος είναι η απόλυτη επίδοση,
Για τρίτη συνεχή χρονιά θα δούμε τους Marco Bianchini - Emanuele Baldaccini με τη θρυλική Lancia Stratos
ενώ άλλοι 122 θα προσπαθήσουν για τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια, σε έναν αγώνα – παιχνίδι, όπου η παραμικρή απόκλιση από τον ιδανικό χρόνο, μπορεί και να αποβεί καταστροφική στο δρόμο για τη νίκη. Στη Sporting, ο αγώνας αποτελείται από 19 ε.δ. μήκους 204 χλμ., οι οποίες θα διεξαχθούν τόσο με το φως της μέρας, όσο και νύχτα, είτε σε χώμα είτε σε άσφαλτο. Ότι καλύτερο, από τη στιγμή ειδικά που στο πρόγραμμα υπάρχουν ορισμένες από τις πιο διάσημες διαδρομές της Νότιας Ελλάδας, όπως ο Άγιος Μερκούριος, η Φυλή, το Μελετάκι, οι Βωξίτες, οι Καρούτες και όχι μόνον. Από την άλλη, στη Regularity ο αγώνας θα διεξαχθεί μόνο σε ασφάλτινες διαδρομές, αμέσως μετά τα πληρώματα της Sporting.

Για τους… υπολογιστές της Regularity, o αγώνας θα ξεκινήσει την Τετάρτη 2 Μαΐου, οπότε τα πληρώματα θα κατευθυνθούν στην Χαλκίδα για ανασυγκρότηση, πριν καταλήξουν στο Λουτράκι, που θα είναι το ένα κέντρο του αγώνα, για διανυκτέρευση.
Επιστροφή στην Ελλάδα για τους πρωταγωνιστές του 2005, Ernie Graham - Alec Cooper
Παράλληλα, τα αυτοκίνητα της Sporting θα βρίσκονται στο Ζάππειο, σε μια σπάνια έκθεση ιστορικών και μάλιστα ετοιμοπόλεμων, αγωνιστικών. Εκτός από το Λουτράκι, ένα ακόμη κέντρο του αγώνα θα είναι οι Δελφοί με τη γνωστή ιστορία, τόσο σε πολιτιστικό όσο και σε αγωνιστικό επίπεδο.

Οι συμμετοχές στην κατηγορία Sporting είναι αρκετές και καλού επιπέδου. Με το Νο.1 θα ξεκινήσουν οι Walter Jensen – Erik Pedersen με μια λευκή Porsche Carrera RS του 1973, που τερμάτισαν στην δεύτερη θέση της κατάταξης πέρυσι, ενώ αμέσως μετά θα εκκινήσουν οι Marco Bianchini – Emanuele Baldaccini, με Lancia Stratos του 1974, με την οποία πέρυσι τερμάτισαν στην 3η θέση. Επίσης, αξίζει να τονίσουμε την επιστροφή στη χώρα μας των Ernie Graham – Alec Cooper, με Ford Escort. Οι Βρετανοί, είχαν διεκδικήσει τη νίκη μέχρι την τελευταία ε.δ. το 2005, τερματίζοντας εντέλει δεύτεροι.
Οι περσινοί νικητές της Regularity, Στέλιος Βανέζος - Γιώργος Κοτζαμάνης
Από Έλληνες, ξεχωρίζουν οι συμμετοχές των Κώστα Αποστόλου – Νίκου Πετρόπουλου, με την Porsche 911 του αειθαλούς οδηγού, οι Δημήτρης Βαζάκας – Μαρίνα Γεμενή, στην πρώτη προσπάθεια του πληρώματος στο ιστορικό Ακρόπολις, με Ford Escort, όπως επίσης και των Νίκου Μαλεβίτη – Ανδρέα Περίδη, που κέρδισαν τον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος ράλλυ. Συνολικά, υπάρχουν 18 ξένα πληρώματα, με 11 διαφορετικές εθνικότητες. Δυστυχώς, οι περσινοί πρωταγωνιστές Αλέξανδρος και Σταύρος Κίκιζας, όπως και ο Παναγιώτης Σκαλτσάς, δε θα δώσουν το «παρών».

Στη Regularity, όπου ανάμεσα στους 122 συμμετέχοντες υπάρχουν 23 ξένοι από 14 διαφορετικές χώρες, εκτός από τους πρωταγωνιστές, ξεχωρίζουν οι συμμετοχές δυο θρύλων των αγώνων. Ο λόγος για το Γάλλο Eric Comas και το Σουηδό Ove Andersson, ο οποίος μάλιστα θα έχει ως συνοδηγό τον Arne Hertz.
Ένα πληρώμα, μέρος της αγωνιστικής ιστορίας. Ove Andersson - Arne Hertz!
Από εκεί και έπειτα, υπάρχουν πολλά πληρώματα ικανά για διάκριση, όπως οι Κύπριοι περσινοί νικητές Βανέζος – Κοτζαμάνης, οι Φωτόπουλος – Γεωργίου, που συμμετέχουν και με την υποστήριξη της ΕΘ.Ε.Α. και αρκετά ακόμη πληρώματα.

Το 6ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις λοιπόν βρίσκεται προ των πυλών και όλοι περιμένουμε με ανυπομονησία την εκκίνηση του αγώνα, που προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων, όπως φυσικά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, τόσο για τα ράλλυ όσο και για τη Regularity. _Ν.Δ. (nodas@4troxoi.gr)

Για να δείτε ωράρια, χάρτες, συμμετοχές, νέα, αποτελέσματα και οτιδήποτε άλλο αφορά στο 6ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε τον επίσημο δικτυακό τόπο του αγώνα, στο www.historic. acropolisrally.gr