|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GP Γαλλίας: Απόλυτη κυριαρχία του Schumacher |
16/7/2006 5:11 μμ
|
|
|
|
|
Θα καταφέρει να διατηρήσει το προβάδισμα που απόλαυσε η Ferrari στη Γαλλία και στους επόμενους αγώνες προσφέροντας ένα συναρπαστικό τελείωμα στο φετινό Πρωτάθλημα; |
|
O Γερμανός κατέκτησε την 8η νίκη της καριέρας του επί γαλλικού εδάφους και την 88η συνολικά. Ωστόσο κατάφερε να εξασφαλίσει μόλις 2 βαθμούς από τον Alonso, αφού η Renault ακολούθησε επιτυχημένα μια στρατηγική περιορισμού ζημιών.
Στην εκκίνηση, οι επτά πρώτοι διατήρησαν τις θέσεις τους, αν και ο Alonso βρισκόταν πλάι-πλάι με τον Massa μέχρι την φουρκέτα Adelaide. Ο Βραζιλιάνος διατήρησε πολύ σωστά την εσωτερική, αποκρούοντας επιτυχημένα την επίθεση του Ισπανού και στη συνέχεια έβαλε σε εφαρμογή το σχέδιο της Ferrari, που δεν ήταν άλλο από την ανάπτυξη όσο το δυνατό μεγαλύτερης διαφοράς του Schumacher από τους υπόλοιπους. Έτσι, όταν στο 16ο γύρο ο Felipe Massa πραγματοποίησε το πρώτο του pit stop, o team mate του βρισκόταν πάνω από 6 δευτερόλεπτα εμπρός από τον ίδιο και σχεδόν 9 από τον Alonso.
|
Eφόσον η Renault είδε ότι ο Alonso δε μπορεί να προσπεράσει τον Massa στην πίστα αποφάσισε να το κάνει μέσω της στρατηγικής της |
|
Στα pits της Renault, από τον χρόνο που έμεινε η αντλία ανεφοδιασμού προσκολλημένη στο μονοθέσιο του Massa, o διευθυντής μηχανολογίας, Pat Symonds κατάλαβε αμέσως ότι ο Βραζιλιάνος θα ακολουθούσε στρατηγική 3 pit stop και αποφάσισε να απαντήσει άμεσα στη Ferrari. Στον επόμενο γύρο, όπου ο Alonso πραγματοποίησε το δικό του ανεφοδιασμό, εφοδίασε την R26 με αρκετά καύσιμα έτσι ώστε ο Ισπανός να χρειαστεί να ανεφοδιαστεί μονάχα άλλη μια φορά.
Όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια και ο Schumacher θα ακολουθούσε στρατηγική τριών pit stop. Μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου ανεφοδιασμού του, βρέθηκε μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Alonso, ο οποίος δεν είχε μπει στα pits ακόμη. Σε αυτό το σημείο τα σχέδια της Renault έγιναν προφανή στα pits της Scuderia, η οποία προειδοποίησε το Γερμανό να αυξήσει το ρυθμό του. Μεταξύ του δεύτερου και του τρίτου ανεφοδιασμού του ο Schumacher ήταν μακράν ο ταχύτερος πιλότος στην πίστα, κινούμενος σε ρυθμό που του επέτρεψε να αυξήσει τη διαφορά του από τον Alonso πάνω από 11 δευτερόλεπτα σε 15 γύρους, εξασφαλίζοντας αρκετό χρόνο για έναν επιπλέον ανεφοδιασμό και 15 δευτερόλεπτα διαφοράς μετά την ολοκλήρωσή του!
|
O de la Rosa προσέφερε θέαμα αλλά δεν κατάφερε να προσπεράσει τον Webber |
|
Ωστόσο η στρατηγική της Renault είχε πετύχει το σκοπό της. Με δεδομένη το μειονέκτημά της σε σύγκριση με τη Ferrari, η γαλλική ομάδα είχε βάλει στόχο τη δεύτερη θέση, η οποία κατακτήθηκε με ευκολία από τον Alonso όταν ο Massa μπήκε για τρίτη φορά στα pits. Με αυτό τον τρόπο ο Ισπανός μείωσε στο ελάχιστο τις βαθμολογικές απώλειες από τον Schumacher στον αγώνα του τίτλου. Η διαφορά μεταξύ τους είναι πλέον στους 17 βαθμούς.
Το σημερινό πλεονέκτημα της Ferrari οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό στα ελαστικά της Bridgestone, γεγονός που μαρτυρά και η εκπληκτική απόδοση των δυο Toyota. O Jarno Trulli πάλευε για την 4η θέση όταν εγκατέλειψε, ενώ ο team mate του, Ralf Schumacher κατάφερε να την κατακτήσει εντέλει, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε πρόβλημα με το συμπλέκτη του στον πρώτο του ανεφοδιασμό, γεγονός που καθυστέρησε τη διαδικασία του pit stop του. Ένα παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Raikkonen που τερμάτισε ακριβώς πίσω του, ενώ ο Pedro de la Rosa στην επιστροφή του στις πίστες, χάρισε 2 βαθμούς στη McLaren, πριν ο κινητήρας της Mercedes παραδώσει το πνεύμα μερικά μέτρα μετά τη γραμμή τερματισμού!
H βαθμολογία αναλυτικά
H πίστα του Magny-Cours
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
|
|
Αποτελέσματα αγώνα | Α/Α | Οδηγός | Ομάδα | Ελαστικά | Χρόνος/Διαφορά | 1 | M.Schumacher | Ferrari | Bridgestone | 1:32:07.803 | 2 | Alonso | Renault | Michelin | 10.131 | 3 | Massa | Ferrari | Bridgestone | 22.546 | 4 | R.Schumacher | Toyota | Bridgestone | 27.212 | 5 | Raikkonen | McLaren-Mercedes | Michelin | 33.006 | 6 | Fisichella | Renault | Michelin | 45.265 | 7 | de la Rosa | McLaren-Mercedes | Michelin | 49.407 | 8 | Heidfeld | BMW-Sauber | Michelin | 1 γύρος | 9 | Coulthard | Red Bull-Ferrari | Michelin | 1 γύρος | 10 | Speed | Toro Rosso-Cosworth | Michelin | 1 γύρος | 11 | Villeneuve | BMW-Sauber | Michelin | 1 γύρος | 12 | Klien | Red Bull-Ferrari | Michelin | 1 γύρος | 13 | Liuzzi | Toro Rosso-Cosworth | Michelin | 1 γύρος | 14 | Rosberg | Williams-Cosworth | Bridgestone | 2 γύροι | 15 | Albers | MF1-Toyota | Bridgestone | 2 γύροι | 16 | Montagny | Super Aguri-Honda | Bridgestone | 3 γύροι | Εγκατέλειψαν | | Button | Honda | Michelin | στον 63ο γύρο | | Webber | Williams-Cosworth | Bridgestone | στον 55ο γύρο | | Trulli | Toyota | Bridgestone | στον 41ο γύρο | | Barrichello | Honda | Michelin | στον 19ο γύρο | | Monteiro | MF1-Toyota | Bridgestone | στο 12ο γύρο | | Sato | Super Aguri-Honda | Bridgestone | στον 1ο γύρο | Ταχύτερος γύρος | | M.Schumacher | Ferrari | Bridgestone | 1:17.111 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|