|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GP ΗΠΑ: O Schumacher νικητής στο 1-2 της Ferrari |
2/7/2006 10:34 μμ
|
|
|
|
|
Πανηγυρισμοί για τη Ferrari που κατάφερε να μειώσει τη βαθμολογική διαφορά και στα δυο Πρωταθλήματα, πανηγύρια για τον Massa που τερμάτισε για πρώτη φορά στην καριέρα του δεύτερος. Το ζήτημα είναι αν η Ferrari θα συνεχίσει να έχει την ίδια απόδοση και στα επόμενα GP, δίνοντας ζωή στο φετινό Πρωτάθλημα... |
|
Tο πρώτο μάλιστα 1-2 της Ferrari από το περσινό GP των ΗΠΑ και η πρώτη φορά που ο Massa τερματίζει 2ος. Με τον Alonso μόλις 5ο, ο Γερμανός κατάφερε να μειώσει στους 19 βαθμούς τη διαφορά που τους χωρίζει στο Πρωτάθλημα Οδηγών.
Στην εκκίνηση το απόλυτο χάος ξέσπασε, καθώς λόγω δυο διαφορετικών συμβάντων που έλαβαν χώρα στην πρώτη στροφή, 8 μονοθέσια τέθηκαν εκτός μάχης: στις πιο πίσω είχαν επαφή οι Mark Webber, Christian Klien και Franck Montagny και κατέληξαν εκτός αγώνα. Λίγο πιο μπροστά, ο Montoya χτύπησε το πίσω μέρος του μονοθεσίου του team mate του, Kimi Raikkonen, ο Φινλανδός έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και στην προσπάθειά του να αποφύγει τη McLaren, ο Jenson Button που βρισκόταν ακριβώς δίπλα, άνοιξε τη γραμμή του. Ωστόσο δίπλα από τη Honda του Βρετανού βρισκόταν ο Nick Heidfeld του οποίου η BMW Sauber απογειώθηκε επάνω στον τροχό του Button και έφερε αρκετές περιστροφές γύρω από τον άξονά της πριν προσγειωθεί… Παράπλευρο θύμα του ατυχήματος αυτού αποτέλεσε και ο Scott Speed επάνω στον οποίο έπεσε η εκτός ελέγχου McLaren του Montoya. Φυσικά, τα συντρίμμια από τα δυο αυτά ατυχήματα επέβαλε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, ενώ τα συμβάντα θα εξεταστούν από τους αγωνοδίκες μετά το τέλος του αγώνα.
Εντωμεταξύ, επικεφαλής είχε τεθεί ο Felipe Massa ο οποίος έκανε καλύτερη εκκίνηση από τον team mate του, Michael Schumacher, ο οποίος μάλιστα στο πρώτο chicane βρέθηκε υπό την απειλή του εκπληκτικού Fernando Alonso, που εκκινούσε από την 5η θέση. Ο Ισπανός επανέλαβε το «κόλπο» που είχε κάνει στην εκκίνηση του Grand Prix της Μαλαισίας, ανοίγοντας πολύ τη γραμμή του στην πρώτη στροφή, γεγονός που του επέτρεψε να βρεθεί εμπρός από τον team mate του, όχι όμως και από τη Ferrari του Schumacher. Πίσω από τον Fisichella ακολουθούσαν οι Barrichello, Villeneuve, Ralf Schumacher και Rosberg.
|
O Heidfeld έφερε αρκετές τούμπες στον αέρα... |
|
Έξι γύρους αργότερα, όταν δηλαδή ο αγώνας επέστρεψε στον κανονικό του ρυθμό με την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, άλλα δυο μονοθέσια τέθηκαν εκτός αγώνα, καθώς οι Monteiro και Sato συγκρούστηκαν μεταξύ τους στην πρώτη στροφή. Από την πρώτη στιγμή της αποχώρησης του αυτοκινήτου ασφαλείας έγινε επίσης εμφανές ότι ο Fisichella ήταν ταχύτερος από τον team mate του, Alonso, ο οποίος έδειχνε να παλεύει με το στήσιμο της R26. O Ιταλός πραγματοποίησε δυο απόπειρες στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού πριν τελικά ο Alonso τον αφήσει να προσπεράσει στον 14ο γύρο, όταν δηλαδή οι δυο Ferrari είχαν ήδη απομακρυνθεί κατά 7 δευτερόλεπτα. Τα προβλήματα του Alonso έγιναν εμφανή και από το γεγονός ότι πίσω του είχε δημιουργηθεί ένα τρενάκι οδηγών που παρεμποδίζονταν από την προπορευόμενη Renault.
|
O Mark Webber ενεπλάκη στο ατύχημα που συνέβει στην πρώτη στροφή του αγώνα στις πιο πίσω θέσεις όπου θύματα ήταν και οι Klien και Montagny |
|
Από τα ατυχήματα της πρώτης στροφής μεγάλος ευνοημένος ήταν ο Jarno Trulli ο οποίος έχοντας εκκινήσει από το pit lane λόγω του χθεσινού του προβλήματος στην πίσω ανάρτηση είχε κερδίσει πάνω από 10 θέσεις και κατάφερε στη συνέχεια να προσπεράσει το Nico Rosberg (άλλος ένας ευνοημένος, καθώς είχε εκκινήσει τελευταίος αφού δεν πήγε να ζυγιστεί όταν κλήθηκε χθες στις κατατακτήριες δοκιμές), ενώ ο Ralf Schumacher κατάφερε να προσπεράσει τον Villeneuve, δείγματα της ανανεωμένης εικόνας που παρουσίασε η Bridgestone σε σύγκριση με τη Michelin.
Στον πρώτο γύρο ανεφοδιασμών συνέβη και το αναμενόμενο, καθώς ο Michael Schumacher παρά το γεγονός ότι μπήκε πρώτος στα pits, τέθηκε επικεφαλής του αγώνα εμπρός από τον Massa, μετά την ολοκλήρωση του pit stop του Βραζιλιάνου. Παράλληλα, έγινε σαφές ότι ο Trulli θα ανεφοδιαζόταν μονάχα μια φορά, όπως και οι Rosberg, Coulthard και Liuzzi, ενώ ο κινητήρας του Jacques Villeneuve παρέδωσε το πνεύμα και ο Ralf Schumacher πέρασε εμπρός από τον Barrichello.
|
To μόνο εκπληκτικό που έκανε σήμερα ο Alonso ήταν η εκκίνησή του, όπου από την 5η θέση βρέθηκε να παλέυει για τη 2η! Ωστόσο αργότερα έγινε εμφανές ότι ο Ισπανός αντιμετώπιζε προβλήματα με το μονοθέσιό του |
|
Μετά τον μοναδικό ανεφοδιασμό του, ο Coulthard βγήκε δίπλα από τον Rosberg και κατάφερε εντέλει να τον προσπεράσει. Πιο θεαματικά, με προσπέρασμα στην πίστα, κατάφερε να πραγματοποιήσει το ίδιο και ο Vitantonio Liuzzi (ο οποίος λόγω αλλαγής κινητήρα είχε εκκινήσει από την τελευταία σειρά), στο δρόμο του για την 8η θέση και τον πρώτο βαθμό της Toro Rosso!
Μετά δεύτερο ανεφοδιασμό του, ο Fisichella βγήκε μόλις ένα δευτερόλεπτο εμπρός από τον Trulli, εξασφαλίζοντας έτσι την 3η θέση. Η Toyota είχε λόγους να χαίρεται ωστόσο καθώς πέραν του Trulli, εμπρός από τον Alonso κατάφερε να περάσει στο δεύτερο γύρο των pit stop και ο έτερος πιλότος της ομάδας, Ralf Schumacher. Η χαρά δεν κράτησε για πολύ ωστόσο καθώς ο Γερμανός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει 10 γύρους πριν από το τέλος, «επιστρέφοντας» την 5η θέση στον Alonso.
H βαθμολογία αναλυτικά
Η πίστα της Ινδιανάπολης
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
|
|
Αποτελέσματα αγώνα | Α/Α | Οδηγός | Ομάδα | Ελαστικά | Χρόνος/Διαφορά | 1 | M.Schumacher | Ferrari | Bridgestone | 1:34:35.199 | 2 | Massa | Ferrari | Bridgestone | 7.984 | 3 | Fisichella | Renault | Michelin | 16.595 | 4 | Trulli | Toyota | Bridgestone | 23.604 | 5 | Alonso | Renault | Michelin | 28.410 | 6 | Barrichello | Honda | Michelin | 36.516 | 7 | Coulthard | Red Bull-Ferrari | Michelin | 1 γύρος | 8 | Liuzzi | Toro Rosso-Cosworth | Michelin | 1 γύρος | 9 | Rosberg | Williams-Cosworth | Bridgestone | 1 γύρος | Εγκατέλειψαν | | R.Schumacher | Toyota | Bridgestone | στον 65ο γύρο | | Albers | MF1-Toyota | Bridgestone | στον 38ο γύρο | | Villeneuve | BMW-Sauber | Michelin | στον 24ο γύρο | | Monteiro | MF1-Toyota | Bridgestone | στον 10ο γύρο | | Sato | Super Aguri-Honda | Bridgestone | στον 7ο γύρο | | Button | Honda | Michelin | στον 4ο γύρο | | Raikkonen | McLaren-Mercedes | Michelin | στον 1ο γύρο | | Heidfeld | BMW-Sauber | Michelin | στον 1ο γύρο | | Montoya | McLaren-Mercedes | Michelin | στον 1ο γύρο | | Webber | Williams-Cosworth | Bridgestone | στον 1ο γύρο | | Speed | Toro Rosso-Cosworth | Michelin | στον 1ο γύρο | | Klien | Red Bull-Ferrari | Michelin | στον 1ο γύρο | | Montagny | Super Aguri-Honda | Bridgestone | στον 1ο γύρο | Ταχύτερος γύρος | | M.Schumacher | Ferrari | Bridgestone | 1:12.719 |
|
|
H Ινδιανάπολη είναι το μοναδικό μέρος όπου το μονοθέσιο του νικητή ανεβαίνει... στο βάθρο! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|