Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας: Χίλια μπράβο! 19/3/2006 1:35 μμ

Ο νικητής της κατηγορίας Sport, Κώστας Παπανικολάου!
Ο νικητής στα Ιστορικά αυτοκίνητα, Μάριος Σταφυλοπάτης!
Ο Ανδρέας Χαλκιόπουλος, επικράτησε στην κατηγορία Open.
Νικητής στο Mevapower Kumho Cup, ήταν ο Αντώνης Αθυμαρίτης.
Ο Παναγιώτης Κοτσίδας επικράτησε στην υποκατηγορία που δημιουργήθηκε, στην κατηγορία Sport.
Σε όλους! Στους πολλούς συμμετέχοντες, στην διοργανώτρια λέσχη και φυσικά στους χιλιάδες θεατές που κατέκλυσαν το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, για το πρώτο μεγάλο ραντεβού της χρονιάς!

Όλα φάνταζαν τέλεια! Ακόμη και η καθυστέρηση που είχαμε σήμερα το πρωί στην γέφυρα της Πάχης, δεν μας ενόχλησε καθόλου αφού είχαμε πολύ καιρό να δούμε τόσο κόσμο στα Μέγαρα! Το μήνυμα που έστειλαν οι διοργανωτές της Start Line –Πρωτάθλημα και Face 2 Face μαζί- βρήκε πάρα πολλούς παραλήπτες και έτσι σήμερα δημιουργήθηκε κυριολεκτικά το αδιαχώρητο! Φυσικά οι αγωνιζόμενοι δεν έχασαν την ευκαιρία και έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, σε όλες τις κατηγορίες!

Πρώτοι στην μάχη ρίχτηκαν οι οδηγοί της κατηγορίας Sport! Το μεγάλο φαβορί Σταμάτης Κατσίμης δεν κατάφερε να πάρει μέρος στον αγώνα, αφού προδόθηκε από τον κινητήρα του πανίσχυρου Honda λίγο πριν την εκκίνηση. Έτσι ο δρόμος άνοιξε διάπλατα για τον Κώστα Παπανικολάου ο οποίος βρέθηκε από την πρώτη «Κ» με το Peugeot 106 στην πρώτη θέση και παρέμεινε εκεί μέχρι και το τέλος, πραγματοποιώντας χρόνο 23:11.625. Τον ακολούθησε ο Δημήτρης Χόχολης (23:20.461) με το Citroen Saxo VTS μετά από μάχη στην οποία βγήκε τελικά νικητής με τον προερχόμενο από τον χώρο του καρτ Δημήτρη Δέγλερη, ο οποίος μέχρι και έναν γύρο πριν το τέλος κατείχε άνετα την τρίτη θέση. Εκεί όμως, εξαιτίας κάποιου μηχανικού προβλήματος, μάλλον στο κιβώτιο έχασε πολλές θέσεις, τερματίζοντας τελικά έκτος. Έτσι, στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο έμπειρος Δήμος Ριζικάρης (23:45.202) με το γνωστό μας Peugeot 106.

Η συνέχεια δόθηκε με την κατηγορία των Ιστορικών αυτοκινήτων, οι οδηγοί της οποίας για ακόμη μια φορά κράτησαν ψηλά το ενδιαφέρον των θεατών, τόσο αγωνιστικά με τις προσπάθειες τους όσο και αισθητικά με τα αυτοκίνητά τους! Ένα από αυτά είναι και το Ford GT 40 το οποίο με οδηγό τον Μάριο Σταφυλοπάτη πήρε με χαρακτηριστική άνεση την νίκη στην κατηγορία, με χρόνο 17:18.017. Και οι δύο επόμενες θέσεις όμως συμβάδισαν με τους χρόνους των χθεσινών δοκιμών, αφού ο Χρήστος Αναστασιάδης με την Alfa Romeo Alfetta και ο θεαματικός Τάκης Σκαλτσάς με το Ford Escort RS (ξεσήκωσε τα πλήθη για ακόμα μια φορά), ακολούθησαν με χρόνους 17:28.543 και 18:00.706 αντίστοιχα.

Όταν μιλάμε για αγώνες σε πίστα, φυσικά μιλάμε και για αυτοκίνητα τύπου BTCC. Έτσι λοιπόν και σήμερα, στην κατηγορία Open οι δύο πρώτες θέσεις του βάθρου ήταν ρεζερβέ πριν από την έναρξη του αγώνα. Ταχύτερος όλων ο Ανδρέας Χαλκιόπουλος με το Honda Accord και χρόνο 21:12.515. To έργο του νικητή όμως, μόνο εύκολο δεν ήταν αφού ελάχιστα πίσω του με χρόνο 21:12.785 τερμάτισε ο έμπειρος Βασίλης Παπαφιλλίπου με ίδιο αυτοκίνητο. Μοναδικός αντίλογος στο βάθρο, αλλά όχι φυσικά και στο χρόνο ο τρίτος της σημερινής ημέρας Μιχάλης Ευθυμίου (ΒΜW M3) και συνολικό χρόνο 22:15.386.

Μετά από λίγο, την θέση τους στην γραμμή της εκκίνησης -πήραν τελικά- οι συμμετέχοντες στο νεοσύστατο Mevapower Kumho Cup. Θυμίζουμε ότι στον χθεσινό τεχνικό έλεγχο, διαπιστώθηκαν εκκρεμότητες τεχνικής φύσεως στα αυτοκίνητα των οδηγών του θεσμού, οι οποίες έθεσαν θπό αμφισβήτηση την συμμετοχή τους στον σημερινό αγώνα. Τελικά, προς τέρψιν όλων όμως τα πανίσχυρα EVO και Impreza έκαναν αισθητή την παρουσία τους στο πρώτο τους ραντεβού, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις αλλά και μια υπόσχεση ότι όλα τα προβλήματα θα έχουν λυθεί μέχρι τον επόμενο αγώνα. Αυτή η απόφαση πάρθηκε σαφώς για το καλό του σπορ αφού θα ήταν ότι χειρότερο να μπει φραγμός σε μια τέτοια ελπιδοφόρα κατηγορία από τον πρώτο κιόλας αγώνα. Επί της ουσίας και μετά από πολύ καλό αγώνα, ταχύτερο χρόνο 16:15.639 πραγματοποίησε ο Αντώνης Αθυμαρίτης με Mitsubishi EVO Tommi. Τον ακολούθησε ο ταχύτερος των χθεσινών δοκιμών Θανάσης Ηλιάδης με Mitsubishi EVO IX και χρόνο 16:16.510, ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο δικός μας Νίκος Τσάδαρης με το μοναδικό Subaru Impreza του βάθρου και συνολικό χρόνο 16:28.577. Ευχή όλων το παραπάνω cup να εξελιχθεί σε δύο κατηγορίες, μία για τα αγωνιστικά και μία για τα αυτοκίνητα «βόλτας» χωρίς έμπειρους αγωνιζόμενους στα πηδάλια!

Ο επίλογος της ημέρας γράφτηκε από τους οδηγούς των Α/0 και Ν/1 οι οποίοι όπως είπαμε από εχθές δημιούργησαν μια υποκατηγορία στην Sport εξαιτίας των πολλών συμμετοχών! Οι οδηγοί των δύο Peugeot 106 δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα από τα «ιταλικά θηριάκια» για την κατάκτηση των δύο πρώτων θέσεων. Έτσι, ο Παναγιώτης Κοτσίδας επικράτησε με συνολικό χρόνο 25:27.345, με τον Ανδρέα Ντάκα να ακολουθεί με 25:28.579. Τρίτη αλλά πρώτη στο έπαθλο της Α/0 η Ελένη Μαλακτάρη με το ισχυρό Fiat Seicento και χρόνο 26:18.843.

Αμέσως μετά το γεύμα, ήρθε το επιδόρπιο. Οι «κόντρες» των αυτοκινητιστικών club κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών, οι οποίοι δεν κουνήθηκαν από τις θέσεις τους, όταν τελείωσαν οι πρωταθληματικοί αγώνες. Απόλυτα επιτυχημένο λοιπόν το πρώτο ραντεβού της χρονιάς για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας και όλοι μας ελπίζουμε το σκηνικό αυτό να μην μείνει απλά σαν μια ευχάριστη έκπληξη!_Μ.Σαλ.(manoliss@4troxoi.gr)

Τα αποτελέσματα του αγώνα θα τα βρείτε στη σελίδα του αγώνα.
Η παρουσία χιλιάδων θεατών έδωσε ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στην προσπάθεια των οδηγών. Εύγε!