Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

«Η συμμορία των 12» χωρίς ενεργά διαφορικά 24/11/2005 2:37 μμ

Οι Loeb, Gronholm και Solberg, μπορεί να έχουν εξασφαλίσει το μέλλον τους, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τους υπόλοιπους εννέα...
Ο νέος κανονισμός που θα εφαρμοστεί από την 1η Ιανουαρίου του 2006 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, σχετικά με την χρήση μόνο κεντρικού ενεργού διαφορικού, αναμένεται να αλλάξει τις ισορροπίες, όσον αφορά τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, που θα μπορούν να οδηγούν. Επειδή, ήταν αδύνατο πέρα από τις εργοστασιακές ομάδες, να αλλάξουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων, η FIA αποφάσισε να θεσπίσει ακόμα έναν κανονισμό, ο οποίος και θα υπαγορεύει ποιοι θα οδηγούν που. Έτσι, αυτοκίνητο με τρία ενεργά διαφορικά, δηλαδή προδιαγραφών 2005, θα έχουν το δικαίωμα να οδηγήσουν μόνο όσοι οδηγοί δεν έχουν τερματίσει τα τελευταία πέντε χρόνια, στις έξι πρώτες θέσεις της τελικής βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών. Ουσιαστικά, πρόκειται για δώδεκα οδηγούς, από τους οποίους οι τρεις βρίσκονται ήδη εκτός αγώνων. Αναλυτικά, είναι οι Francois Duval, Toni Gardemeister, Marcus Gronholm, Sebastien Loeb, Markko Martin, Colin McRae, Gilles Panizzi, Harri Rovanpera, Petter Solberg, ενώ σε αυτούς που έχουν αποσυρθεί συμπεριλαμβάνονται οι Richard Burns, Tommi Makinen και Carlos Sainz. Σημειώστε, ότι η FIA έχει δικαίωμα, να μεταβάλλει την συγκεκριμένη λίστα.

Με μόλις τρεις ομάδες να μπορούν να προσφέρουν θέση οδηγού, για το Πρωτάθλημα του 2006, είναι εύκολα κατανοητό ότι η θέση σε εργοστασιακό μπάκετ γίνεται ακόμα πιο δύσκολη. Πιο απλά, από αυτούς τους δώδεκα οδηγούς, μόλις τέσσερις έχουν εξασφαλισμένη θέση για το 2006 (Gronholm, Loeb, Solberg, Rovanpera), ενώ οι υπόλοιποι βρίσκονται σε αναζήτηση μπάκετ. Και το μεγάλο ερωτηματικό, είναι ότι πόσες εταιρίες θα εξελίξουν αυτοκίνητα –και πόσα- προδιαγραφών 2006, έτσι ώστε να βρουν θέση οι περισσότεροι από αυτούς. Ακόμα και ο Colin McRae ή και ο Francois Duval, που φήμες τους θέλουν να μιλάνε με την Skoda, θα πρέπει να εξασφαλίσουν πρώτα το γεγονός ότι το τσέχικο εργοστάσιο θα εξελίξει Fabia προδιαγραφών 2006. Διαφορετικά, δώρο άδωρο._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)