Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

14η Ανάβαση Μοσχοκαρυάς: Με τρεις πρωταθλητές! 13/11/2005 5:08 μμ

Έβδομος απόλυτος χρόνος σε ισάριθμους αγώνες για το Λεωνίδα Κύρκο, που κατέκτησε στη Μοσχοκαρυά και το πρωτάθλημα της κατηγορίας Ε.
Ο Λεωνίδας Κύρκος ήταν ο ταχύτερος οδηγός και στην ανάβαση Μοσχοκαρυάς, εξασφαλίζοντας τον τίτλο της κατηγορίας Ε, ενώ οι Κώστας Παπανικολάου και Μάριος Ξανθάκος με τις νίκες στις κατηγορίες Α και Ν έως 2 λίτρα, στέφθηκαν επίσης πρωταθλητές.

Ακόμη μια ανάβαση της φετινής χρονιάς ολοκληρώθηκε, με μεγάλη μάλιστα επιτυχία. Στη Μοσχοκαρυά λοιπόν, ο πολύ καλός καιρός καθώς και το πλήθος των θεατών, έδωσαν ώθηση στους οδηγούς, οι οποίοι προσπάθησαν για το καλύτερο. Ο αγώνας κύλησε χωρίς απρόοπτα, αφού οι μόλις 3 έξοδοι που συνέβησαν, δεν καθυστέρησαν σημαντικά τη ροή του προγράμματος. Επίσης, η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας, που ανέλαβε τη διοργάνωση της ανάβασης, φρόντισε για την ύπαρξη λεωφορείων, που ανέβασαν τους θεατές σε διάφορα σημεία της διαδρομής! Αγωνιστικά, ο αγώνας κύλησε χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις. Ο Λεωνίδας Κύρκος (3:41.45), που οδηγούσε το Ford Escort WRC της κατηγορίας Ε, πέτυχε τον απόλυτο χρόνο, προσθέτοντας ακόμη έναν τίτλο στο ενεργητικό του, αλλά και μια ακόμη νίκη στα πλαίσια της κατηγορίας στην οποία συμμετέχει, αφού ο δεύτερος της βαθμολογίας Μιχάλης Ευθυμίου απέχει πλέον 20 βαθμούς από το «Λέα», τη στιγμή που ο τελευταίος επικρατεί σε περίπτωση ισοβαθμίας, αφού έχει περισσότερες νίκες. Τον πολυπρωταθλητή, ακολούθησαν σε ταχύτητα δυο οδηγοί της κατηγορίας Α, οι Γιώργος Κορωνιός (3:46.60) και Θανάσης Ηλιάδης (3:47.15), που οδηγώντας Mitsubishi Lancer EVO VI της κατηγορίας Α, πέτυχαν το δεύτερο και τρίτο καλύτερο χρόνο αντίστοιχα.
Ο Κώστας Παπανικολάου κέρδισε μαζί με τον αγώνα και το πρωτάθλημα στην κατηγορία Α έως 2 λίτρα, εκμεταλλευόμενος τη μη βαθμολόγηση του Σταμάτη Κατσίμη.

Επίσης, ο Κορωνιός, ήταν ο ταχύτερος της κατηγορίας Α, με τον Ηλιάδη να μπαίνει ανάμεσα στο νικητή και τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Κώστα Πατσουρέα (3:47.87), που αν και προσπάθησε πίσω από το τιμόνι του δικού του «εξαριού», κατετάγη τρίτος. Στην Α/7, ο Στράτος Φωτεινέλης (4:03.26) που οδήγησε το Honda Civic Type-R, επιβλήθηκε δύσκολα του Σπύρου Λιάκου (4:03.99) με Renault Clio Williams. Στην κατηγορία Α έως 2 λίτρα καθώς και στην Α/6, είχαμε πρωταθλητή. Συγκεκριμένα, ο Κώστας Παπανικολάου (3:58,08) επέστρεψε στις νίκες μετά από αρκετό καιρό με το Peugeot 106 Rallye, επικρατώντας του Χρήστου Παπαχριστόπουλου (3:58.65), ο οποίος άγγιξε τη νίκη, χωρίς όμως να μπορέσει να την κατακτήσει, στα πηδάλια ενός ακόμα Peugeot 106 Rallye. Παράλληλα, ο μοναδικός εκφραστής αντιλόγου στους γαλλικούς «λέοντες» Σταμάτης Κατσίμης με το Honda Civic, που κέρδισε σε Πορταριά και ανάβαση Ομπλού και διεκδικούσε τον τίτλο από τον Παπανικολάου, εγκατέλειψε την προσπάθειά του στο πρώτο ανέβασμα από ημιαξόνιο και παρά το γεγονός πως συμμετείχε κανονικά στο 2ο ανέβασμα, δεν βαθμολογήθηκε. Την τριάδα της κατηγορίας Α έως 2 λίτρα συμπλήρωσε ο Βαγγέλης Κατσίνας (4:00.24), με Peugeot 106 Maxi. Στην κλάση Α/5, ο Ρένος Αρβανιτάκης (4:09.87) δεν είχε πρόβλημα να ελέγξει το Γιάννη Φωτεινέλη (4:14.06), αμφότεροι με Suzuki Swift GTI.
Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για το Γιώργο Κορωνιό που πλέον, αν και δύσκολα, βλέπει τίτλο για την κατηγορία Α!

Τόσο στην κατάταξη της νορμάλ κατηγορίας έως 2 λίτρα, όσο και στη γενική, ταχύτερος ήταν ο Μάριος Ξανθάκος (3:56,00) με το κόκκινο Civic Type-R, που με αυτό το αποτέλεσμα κατέκτησε τον τίτλο της κατηγορίας Ν έως 2 λίτρα, έναν αγώνα πριν ολοκληρωθεί ο θεσμός, ενώ έχει θέσει σοβαρή υποψηφιότητα και για τον τίτλο της γενικής, πάντα στην κατηγορία Ν. Πίσω από τον κυπελλούχο πλέον, Ξανθάκο, βρέθηκε και στις δυο κατατάξεις ο Βασίλης Κυρίτσης (3:57.52), στα πηδάλια του λευκού Civic Type-R. Τρίτος στη νορμάλ κατηγορία, ήταν ο Δημήτρης Κύρκος Junior (3:57.59), που βρέθηκε μόλις 7(!) εκατοστά του δλ. πίσω από τον Κυρίτση, στα πηδάλια του Mitsubishi Lancer EVO VII N/4. Όσον αφορά στη νορμάλ κατηγορία έως 2 λίτρα αλλά και τη Ν/3, τους Ξανθάκο και Κυρίτση ακολούθησε και πάλι (όπως και στην Πορταριά) ο Γιώργος Παντελάκης (4:02.58), πίσω από το τιμόνι του Renault ClioRagnotti. Στη Ν/2, η «βεντέτα» συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Βαγγέλη Τσιούρη (4:07.19) να επικρατήσει του Παναγιώτη Σμυρναίου (4:08.29), αμφότεροι με 106 Rallye. «Λέοντες» 1300 κ. εκ ήταν τα αυτοκίνητα των δυο πρώτων και στη Ν/1. Συγκεκριμένα, ο Παναγιώτης Κοτσίδας (4:29.17) σταμάτησε στη Μοσχοκαρυά, το νικηφόρο σερί του Δημήτρη Παναγουλόπουλου (4:30.29), που τερμάτισε δεύτερος.
Ο Μάριος Ξανθάκος είναι ο πρωταθλητής της κατηγορίας Ν αυτοκινήτων έως 2 λίτρα, για το 2005!

Στην κατηγορία Ε, τον Κύρκο ακολούθησε ο Μιχάλης Ευθυμίου (3:54.73) που για την περίσταση αποχωρίστηκε το Escort WRC για τα… πηδάλια της BMW M3. Τρίτος και πρώτος στην Ε/10, τερμάτισε για μια ακόμη φορά ο ταχύτατος Παντελής Βασιλειάδης (3:59.02), που με το Citroen AX επικράτησε του Γιώργου Κυριακόπουλου (4:08.64) που οδηγούσε αντίστοιχο αυτοκίνητο. Στην Ε/11, ο έμπειρος Θανάσης Κουρνιάτης (4:01.60) με το Ford Escort επιβλήθηκε του «Μανώλας» (4:13.49). Σημειώστε, πως ο Τάκης Καϊτατζής είχε μια έξοδο στο πρώτο ανέβασμα, που δεν του επέτρεψε να καταταγεί.

Στη Μοσχοκαρυά, συμμετείχαν εκτάκτως μετά τη μη προσμέτρηση του ράλλυ Ατιικό στη βαθμολογία, τα αυτοκίνητα της Α/0. Έτσι, ανάμεσα στα «Fiatάκια» που συμμετείχαν, ταχύτερος ήταν ο Μιχάλης Αναστασόπουλος (4:35.29), που βρέθηκε εμπρός από τους Ελένη (4:40.63) και Σωτήρη (5:01.99) Μαλακτάρη, όλοι με Fiat Seicento. Επόμενο και τελευταίο, ραντεβού της χρονιάς, στην αγαπημένη Ριτσώνα στις 3-4 Δεκεμβρίου, με τη συμμετοχή πολλών Cup. _Ε.Δ( nodas@4troxoi.gr )

Μπορείτε να δείτε τα προσωρινά αποτελέσματα και φωτογραφίες από την 14η Ανάβαση Μοσχοκαρυάς στις σελίδες του αγώνα, καθώς και τη βαθμολογία, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί μετά το χθεσινό αγώνα.