Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Επιτέλους, Francois! 13/11/2005 12:24 μμ

Tην πρώτη του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ πέτυχε ο Francois Duval!
Πέντε μέρες μόλις πριν από τα γενέθλια του, όπου και θα κλείσει τα 25 του χρόνια, ο Francois Duval πήρε το καλύτερο δώρο που θα μπορούσε να του κάνει κάποιος. Αφού μέσα στη χρονιά αρχικά εκδιώχθηκε, για την αδυναμία του να τερματίζει αγώνες, επέστρεψε, και στην Αυστραλία έδωσε μερικές απαντήσεις σε όσους τον αμφισβητούν. Εκμεταλλεύτηκε τον «παράξενο» αγώνα στην χώρα των καγκουρό και κατάφερε να σημειώσει την πρώτη του νίκη στο WRC. Μάλιστα, με την επιτυχία του αυτή, χάρισε και στην Citroen το ρεκόρ των περισσοτέρων νικών μέσα στην χρονιά, το οποίο και κατείχε μέχρι σήμερα η Lancia. Mε αυτόν τον τρόπο, οι γάλλοι αποχαιρέτησαν με ιδανικό τρόπο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και το μυαλό τους είναι ήδη πλέον στο 2007 και στην ημέρα της επιστροφής τους με την C4 WRC.

H πολύ καλή χρονιά της Mitsubishi και του Rovanpera επισφραγίστηκαν με την 2η θέση στην Αυστραλία.
Στην πόλη του Perth, αυτό που περίμεναν όλοι να δουν ήταν ποιος από τους Harri Rovanpera και Colin McRae θα κατάφερνε να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Τελικά, η μάχη που περιμέναμε όλοι δεν έγινε ποτέ, αφού στη δεύτερη ειδική του σκέλους ο Σκοτσέζος Πρωταθλητής εγκατέλειψε από συμπλέκτη, χαρίζοντας με αυτόν τον τρόπο στον Φιλανδό, το πρώτο του πόντιουμ για φέτος. Κρίμα για τον McRae, και την Skoda, οι οποίοι δικαιούταν μία θέση στο πόντιουμ. Πάντως, αμφότεροι μπορούν να βγουν κερδισμένοι από αυτό το αποτέλεσμα, ο μεν Σκοτσέζος στην προσπάθεια του να επιστρέψει με πλήρες πρόγραμμα το 2006 και οι τσέχοι για να εξασφαλίσουν τον πολυπόθητο προϋπολογισμό και να ακολουθήσουν πλήρες πρόγραμμα και του χρόνου. Κάτι εξαιρετικά δύσκολο. Τα χαμόγελα ήταν πλατιά στο στρατόπεδο της Mitsubishi, αφού είδαν την προσπάθεια του Harri Rovanpera και της ομάδας, να αμείβονται με το πρώτο πόντιουμ της χρονιάς.

Ακόμα ένα βάθρο φέτος για τον Manfrend Stohl, αυτή τη φορά ανέβηκε στο τρίτο σκαλί!
Ο Φιλανδός οδηγός ήταν ταχύς, κέρδισε πέντε ειδικές διαδρομές συνολικά, και όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσει και το 2006 στο θεσμό στα χρώματα της ομάδας. Η τελευταία, μπορεί πλέον να είναι αισιόδοξη για το κάτι παραπάνω, αφού τα βήματα προόδου μέσα στη χρονιά, ήταν μεγάλα και με σταθερά αναπτυσσόμενο ρυθμό. Ακόμα μία ευχάριστη έκπληξη, ήταν η παρουσία του Manfrend Stohl στην τρίτη θέση της γενικής. Ο Αυστριακός οδηγός, πάντα χαμηλών τόνων, κατάφερε για δεύτερη φορά φέτος να ανέβει στο πόντιουμ των νικητών του αγώνα, αποδεικνύοντας ότι το αποτέλεσμα της Κύπρου, που είχε τερματίσει δεύτερος πίσω από τον Loeb, μόνο τυχαίο δεν ήταν ήταν. O Stohl, του οποίου η Xsara ανήκει στην Kronos Team, δεν αποκλείεται τη νέα χρονιά να αποτελέσει τον ομόσταυλο του Sebastien Loeb στη βελγική ομάδα, η οποία και θα έχει την ευθύνη προετοιμασίας της Xsara του γάλλου. Για να δούμε!

Στην τέταρτη θέση της γενικής, κατάφερε μετά από τεράστια προσπάθεια να σκαρφαλώσει ο Chris Atkinson. Ο Νεαρός Αυστραλός που την πρώτη μέρα οδηγούσε αρχικά τον αγώνα, έχασε περισσότερες από δέκα θέσεις στην κατάταξη μετά από πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης, για να κάνει στη συνέχεια ένα απίστευτο comeback και να τερματίσει τελικά 4ος. Το αποτέλεσμα ικανοποίησε τον ίδιο και την ομάδα του, τη στιγμή που όλα δείχνουν έχει εξασφαλίσει το μπάκετ του στην ομάδα και για τη νέα χρονιά. Πίσω από τον Atkinson, κατάφερε να τερματίσει ο Giggi Galli με το δεύτερο Lancer WRC της Mitsubishi. Ο ιταλός οδηγός, ήταν ταχύς, έκανε λάθη, αλλά κατάφερε με την επίδοση του να συμπληρώσει ιδανικά τον αγώνα για την ομάδα του, και πλέον μπορεί απερίσπαστος να προετοιμάζεται για το 2006, όπου και θα
Επιτέλους τίτλος για τον Toshihiro Arai στην κατηγορία Παραγωγής!
αποτελέσει το νούμερο ένα της ομάδας. Στην έκτη θέση της γενικής, τερμάτισε ο Roman Kresta, στην τελευταία του εμφάνιση με τα χρώματα της Ford, συνδυάζοντας το ντεμπούτο του νέου Focus με τερματισμό, αλλά και τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική του αγώνα. Στην Ford ήταν πανευτυχής με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου και ατενίζουν με αισιοδοξία τον πρώτο της χρονιάς στο Μόντε Κάρλο.
Την βαθμολογούμενη οκτάδα, συμπλήρωσε ο Daniel Sola με το Ford Focus ’04 και ο Armin Schwarz, ο οποίος αποχαιρέτησε το WRC με έναν τερματισμό στους βαθμούς.

Στην κατηγορία Παραγωγής, ο Toshihiro Arai πανηγύρισε –δικαίως- τον τίτλο του Πρωταθλητή. Ο ιάπωνας οδηγός ήταν ο ταχύτερος όλων και στην Αυστραλία και παρά το γεγονός ότι του αρκούσαν τρεις βαθμοί για να εξασφαλίσει τον τίτλο, πυροβόλησε από την αρχή του αγώνα, διεκδικώντας τη νίκη, την οποία και στο τέλος κατέκτησε. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι Mark Higgins και Gabriel Pozzo, όλοι με Subaru Impreza N11. Αυτοκίνητο το οποίο φέτος στην κατηγορία έκανε τη διαφορά, όντας πιο εξελιγμένο και ταχύτερο από την όγδοη γενιά του Lancer EVO. Η νέα χρονιά, με την Subaru να έχει παρουσιάσει το Ν12 και τη Mitsubishi το EVO IX, αναμένεται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, σε επίπεδο μάχης κατασκευαστών.

Αυλαία, λοιπόν, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, με τον Sebastien Loeb και την Citroen να είναι οι μεγάλοι πρωταγωνιστές της χρονιάς. Το 2005 μπαίνει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και οι ομάδες ξεκινούν τον σχεδιασμό και την προετοιμασία για το 2006. Μία χρονιά, η οποία θα έχει διαφορές σε κάθε επίπεδο, και θα έχει ενδιαφέρον. Απλά, με τις Peugeot και Citroen εκτός, και την Skoda αμφίβολη, απομένει να δούμε αν θα είναι το ίδιο με φέτος. Η ουσία είναι τι θα κάνουμε χωρίς Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ για τους επόμενους δύο μήνες. Μάλλον, υπομονή, μέχρι το Μόντε._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com

Στις σελίδες του WRC μπορείτε να βρείτε την τελική βαθμολογία του Πρωταθλήματος
Ιστορία έγραψε η Citroen στον αποχαιρετηστήριο αγώνα της στο WRC.