Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

H ώρα του Petter! 11/11/2005 5:07 μμ

O Petter ετοιμάζεται να πανηγυρίσει μετά από οκτώ μήνες!
Μετά από σχεδόν οκτώ μήνες, ο Petter Solberg μπορεί και έχει βάσιμες ελπίδες για την κατάκτηση της νίκης. Βλέπετε, δεν είναι μόνο η διαφορά που κατάφερε να δημιουργήσει από το πρώτο σκέλος, η οποία αγγίζει τα 46 δλ. από τον δεύτερο στην κατάταξη Francois Duval, αλλά και το γεγονός ότι οι δύο κυριότεροι αντίπαλοι του, ο Sebastien Loeb και ο Marcus Gronholm, βρίσκονται αμφότεροι εκτός μάχης για διαφορετικούς λόγους. Ο γάλλος δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, βγήκε στην ένατη ειδική του αγώνα, και ενώ είχε περάσει εμπρός από τον Solberg, και χτύπησε σε ένα δέντρο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Αυτή ήταν μόλις η δεύτερη φορά που εγκατέλειψε φέτος, η πρώτη ήταν στη Σουηδία, και έσπασε το σερί των τερματισμών. Με αυτόν τον τρόπο, μείωσε και τις πιθανότητες της ομάδας του να σπάσει το σερί νικών της Lancia, αφού μοιάζει δύσκολο ο Francois Duval να κερδίσει τον Solberg. O Marcus Gronholm από τη πλευρά του, αρχικά είχε δύο κλαταρισμένα ελαστικά, αλλά στη συνέχεια μία σπασμένη ανάρτηση έθεσε τέλος στον δικό του αγώνα. Το καταστροφικό πρώτο σκέλος για την Peugeot συμπληρώθηκε με την έξοδο του Daniel Carlsson στην πρώτη ειδική της ημέρας, η οποία και προκάλεσε την ολοκληρωτική καταστροφή του αυτοκινήτου. Η έξοδος του Σουηδού, προκάλεσε και την οργή του Jean Pierre Nicolas, ο οποίος χαρακτήρισε απαράδεκτο το γεγονός.

Κι όμως, αυτή είναι η Xsara του Loeb!
Από εκεί και πέρα, ο Petter Solberg, ο οποίος εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα του στις χωμάτινες επιφάνειες, πήρε κεφάλι και κερδίζοντας μόλις δύο ειδικές, διατήρησε την πρωτοπορία του μέχρι το τέλος του σκέλους. Απομένουν ακόμα, όμως, δύο δύσκολες μέρες, για να δούμε αν ο Νορβηγός επιτέλους θα κόψει τα μαλλιά του, όπως έχει υποσχεθεί, σε περίπτωση νίκης. Αυτός, όμως που έχει κλέψει τις εντυπώσεις, είναι ο όμοσταυλος του στην Subaru, Chris Atkinson, ο οποίος μπορεί να βρίσκεται στην δέκατη θέση της γενικής, αλλά η παρουσία του δεν αντικατοπτρίζεται από την κατάταξη. Ο Αυστραλός, έχει κερδίσει τέσσερις ε.δ., τις περισσότερες από κάθε άλλον, ενώ ήταν πρώτος στην κατάταξη μέχρι την 7η ε.δ., όπου μετά από πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης έχασε περισσότερο από 1,5 λεπτό.

Τρίτος γενικής ο Colin McRae εντυπωσιάζει με το Skoda Fabia!
Έτσι, εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα των πρώτων, ο Francois Duval με την δεύτερη εργοστασιακή Xsara ήταν αυτός που σκαρφάλωσε στη δεύτερη θέση του βάθρου. Ο Βέλγος ακολούθησε τις οδηγίες του Guy Frequelin, και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να παραμείνει στον δρόμο, και να έχει μία εξαιρετική θέση στην κατάταξη. Η μεγάλη έκπληξη της ημέρας, όμως, ακούει στο όνομα του Colin McRae, ο οποίος με το Skoda Fabia WRC ’05, έχει καταφέρει να ολοκληρώσει στην τρίτη θέση της γενικής (!) και φλερτάρει με το βάθρο. Ο Σκοτσέζος οδηγός έχει το πράσινο φως από την ομάδα να πιέσει στο όριο και σήμερα αποζημιώθηκε ο ίδιος, αλλά και οι άνθρωποι της Skoda. Σίγουρα, η σειρά εκκίνησης έπαιξε το ρόλο της, αφού ουσιαστικά τα προπορευόμενα αυτοκίνητα του είχαν καθαρίσει το δρόμο, αλλά αυτό δεν αμφισβητεί το γεγονός ότι ο McRae οδήγησε. Κάτι θετικό για τον ίδιο, αλλά και τον θεσμό.

Aπό τους ταχύτερους, και πιο άτυχους συνδυασμούς του αγώνα, ο Chris Atkinson με το δεύτερο Subaru Impreza.
Πιο πίσω, για την ακριβεία 15 δλ. από τον McRae, βρίσκεται ο Harri Rovanpera με το Lancer WRC, o οποίος και συνεχίζει την καλή του παράδοση στους χωμάτινους αγώνες, και συγκεκριμένα στην Αυστραλία. Δέκα πίσω του, φιγουράρει ο Manfrend Stohl με την ιδιωτική Xsara της Kronos Team, ενώ την βαθμολογούμενη οκτάδα συμπληρώνουν οι Giggi Galli, Toni Gardemeister και Roman Kresta. Οι δύο τελευταίοι, με τα Focus WRC προδιαγραφών 2006, έχουν σημειώσει πολύ καλούς χρόνους στις ειδικές διαδρομές, ικανοποιώντας απόλυτα και τον Malcolm Wilson. Σημειώστε, ότι αμφότεροι εκκίνησαν τον αγώνα με 30 δλ. ποινή, αφού οι κανονισμοί επιβάλλουν ο κινητήρας να είναι ο ίδιος με αυτόν του Ράλλυ Ιαπωνίας, κάτι που στην προκειμένη περίπτωση είναι αδύνατο.



Μπορεί στην κατηγορία Παραγωγής να προηγείται ο Mark Higgins, αλλά ο Toshi Arai είναι αυτός που χαμογελάει...
Στην κατηγορία Παραγωγής, μπορεί ο Mark Higgins –πρόκειται για τον ίδιο άνθρωπου εξελίσσει το Focus ’06- να προηγείται στην κατηγορία με επτά δλ. διαφορά, αλλά ο Toshihiro Arai είναι αυτός που μπορεί να αρχίσει να χαμογελάει. Ο ιάπωνας οδηγός, εκτός του ότι είναι δεύτερος στην κατηγορία, πίσω από τον Βρετανό, βλέπει τους αντιπάλους του για τον τίτλο να βρίσκονται πίσω στην κατάταξη. Πίσω του, στη τρίτη θέση, βρίσκεται ο Αργεντινός Gabriel Pozzo, με Subaru Impreza N11, όπως άλλωστε και οι δύο πρώτοι. Έτσι, με τον Petter Solberg να έχει μία διαφορά ασφαλείας από τον δεύτερο, απομένει να δούμε αν ο Νορβηγός θα καταφέρει αύριο να κερδίσει για τρίτη φορά φέτος, μετά από οκτώ μήνες μακριά από τις νίκες, και εν τέλει, αν θα κουρευτεί!_Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτερο στο επίεσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com
Πετάει το Subaru Impreza στην Αυστραλία, δια χειρός Solberg, αλλά και Atkinson!