Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Στο ίδιο τέμπο! 22/10/2005 7:11 μμ

Δεύτερος ο Gardemeister, και σίγουρα Focus-Michelin παίζουν το ρόλο τους. Αλλά και ο Φιλανδός κάνει εξαιρετικό αγώνα...
Οκτώ ειδικές διαδρομές έχουν πραγματοποιηθεί μέσα σε δύο μέρες αγώνα, και ο Sebastien Loeb τις έχει κερδίσει όλες. Το ότι ο γάλλος ήθελε να κερδίσει πολύ τον αγώνα της πατρίδας του, το είχαμε καταλάβει όλοι. Απλά το πόσο πολύ ήταν κάτι που συνειδητοποιούμε αυτές τις δύο πρώτες μέρες. Σήμερα, λοιπόν, μπορεί τα πληρώματα που χρησιμοποιούν Pirelli να χόρευαν το χορό της βροχής, μήπως και μικρύνει η ψαλίδα από αυτούς που είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά της Michelin, αλλά οι προσπάθειες αποδείχθηκαν μάταιες. Και πάλι οι επιφάνειες ήταν στεγνές, με αποτέλεσμα όσοι είχαν τα ελαστικά του γάλλου κατασκευαστή να έχουν σημαντικό πλεονέκτημα. Το παράδειγμα του Petter Solberg, ο οποίος δεν μπόρεσε να πλησιάσει τον Gardemeister στην άσφαλτο, αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Έτσι, ο Loeb εκμεταλλευόμενος ελαστικά, αυτοκίνητο και το μοναδικό ταλέντο του, το μόνο που σκέφτεται, με τη διαφορά από τον δεύτερο να αγγίζει το 1 λεπτό και 30 δλ., είναι η ράμπα του τερματισμού και η πρώτη νίκη στον αγώνα της πατρίδας του.

Υπερτερεί ο συναγωνισμός και οι Solberg, Sarrazin το βιώνουν, αν και το γνώριζαν...
Πιο πίσω, ο Toni Gardemeister κάνει ίσως έναν από τους καλύτερους ασφάλτινους αγώνες της καριέρας του. Το πακέτο Focus-Michelin είναι ιδανικό και ο Φιλανδός το εκμεταλλεύεται πλήρως! Με τη διαφορά του από τον τρίτο Solberg να φτάνει τα 25 δλ. ο Φιλανδός μπορεί να κατακτήσει το τρίτο του φετινό πόντιουμ, μετά από Μόντε Κάρλο και Ακρόπολις. Ο Solberg από την πλευρά του, μάλλον ικανοποιημένος είναι, όπως υποστήριξε άλλωστε και ο ίδιος, από το αποτέλεσμα. Γνωρίζει πολύ καλά ότι τα ελαστικά της Michelin είναι καλύτερα στη στεγνή άσφαλτο, όπως και το ότι το Impreza υπολείπεται του ανταγωνισμού σε αυτές τις επιφάνειες. Μία θέση στο βάθρο, θα ήταν ιδανικό αποτέλεσμα για το Νορβηγό και το ξέρει. Απλά, το έργο του δεν είναι και τόσο εύκολο, αφού για να τα καταφέρει θα πρέπει να διατηρηθεί εμπρός από τον Francois Duval.

Οδηγεί ο Duval σε αυτό τον αγώνα, και κρίμα που η ατυχία του χτύπησε την πόρτα.
Ο Βέλγος οδηγός, ήταν άτυχος σήμερα, όταν αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα της Xsara, με αποτέλεσμα να χάσει τρεις θέσεις και από δεύτερος να βρεθεί πέμπτος, πίσω από τον Sarrazin. Aυτό δεν τον πτόησε, και με συνοπτικές διαδικασίες πέρασε τον γάλλο οδηγό της Subaru, βάζοντας στο στόχαστρο τον Petter Solberg, ο οποίςο βρίσκεται 25 δλ. εμπρός του. Ο Sarrazin, μάλλον εδραιώνεται στην πέμπτη θέση, αφού ο έκτος στην κατάταξη Roman Kresta είναι σχεδόν ενάμιση λεπτό πίσω του. Ο Τσέχος με τη σειρά του, θα μπορεί να αισθάνεται άνετα με τη διαφορά του από τον έβδομο στην κατάταξη Alexander Bengue. Ο γάλλος μετρ της ασφάλτου, κινείται αξιοπρεπώς με το Fabia, δικαιώνοντας τον Muehlheimer για την επιλογή του. Την βαθμολογούμενη οκτάδα συμπληρώνει ο Xavier Pons με την ιδιωτική Citroen Xsara WRC της Kronos Team. Πίσω του, ο Giggi Galli είναι ο πρώτος οδηγός της Mitsubishi, αν μέσα στη μέρα έχασε την τέταρτη σχέση στο κιβώτιο του Lancer, γεγονός που του κόστισε πολύτιμο χρόνο. Στην Peugeot ο Nicolas Bernardi έχει μείνει μόνος του να σηκώσει τη σημαία της γαλλικής ομάδας, δείχνοντας σαφή σημάδια βελτίωσης σε σχέση με το πρώτο σκέλος. Σημειώστε, ότι η εγκατάλειψη του Marcus Gronholm, οφείλεται στον νέο διπλό συμπλέκτη στο κιβώτιο ταχυτήτων που έχουν τα αυτοκίνητα για πρώτη φορά φέτος, όπως δήλωσε ο Jean Pierre Nicolas.

Χωρίς να καταλάβει πως, ο Mirco Baldacci βρέθηκε πρώτος στο JWRC!
Στην κορυφή, μπορεί όλα να κύλησαν ομαλά, αλλά στο JWRC ήρθαν τα πάνω κάτω. Στην αρχή, ο Chris Meeke ήταν αυτός που χτυπήθηκε από την ατυχία, όταν έσπασε ένα ακρόμπαρο, με αποτέλεσμα να χάσει περίπου 17 λεπτά και κάθε ελπίδα για το βάθρο. Και ενώ όλα έδειχναν ότι ο Daniel Sordo όδευε ολοταχώς για μία εύκολη νίκη, ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά του C2 τον ανάγκασε να εγκαταλείψει στην τελευταία ειδική της ημέρας! Έτσι, πρώτος πέρασε ο Mirco Baldacci με το Fiat Punto, που ακολουθούσε, ενώ ο Ισπανός αν μπορέσει να επανεκκινήσει αύριο, θα είναι τέταρτος. Μετά από αυτή την αναπάντεχη τροπή, την πρώτη τριάδα στο JWRC, συμπληρώνουν οι Kosti Katajamaki με το Suzuki Ignis, Luca Betti με Renault Clio. Στην Suzuki, μάλλον θα χαμογελούν τώρα με αυτή την εξέλιξη.

Έτσι, αύριο όπως όλα δείχνουν, ο Loeb θα πανηγυρίσει την πρώτη νίκη στον αγώνα της πατρίδας του, την ώρα που η Citroen πιθανότατα θα γιορτάζει την κατάκτηση του τίτλου των Κατασκευαστών. Εν αναμονή του γαλλικού πάρτυ, λοιπόν!_Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο www.wrc.com


Loeb και Citroen ετοιμάζονται να πανηγυρίσουν...