Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας: Η συνέχεια στα Μέγαρα 18/10/2005 11:48 πμ

O Βασίλης Ζάχος φαντάζει πλέον ως το απόλυτο φαβορί για την επικράτηση στο Ενιαίο.
Το «παρών» στον αγώνα, που διοργανώνει η Start Line, θα δώσουν 73 οδηγοί, οι οποίοι συμμετέχουν σε 5 διαφορετικές κατηγορίες. Έτσι, τα αυτοκίνητα των κατηγοριών Ενιαίου, Τουρισμού, Sport 1600, Ιστορικών και Open θα συνυπάρξουν για μια ακόμη φορά με αυτά του Face 2 Face, δίνοντας ξεχωριστό τόνο στον 5ο γύρο του θεσμού.

Μετά την καταιγίδα η νηνεμία και μετά τις μάχες στα πειθαρχικά… Η ώρα του αγώνα! Ο τέταρτος διπλός γύρος του Πρωταθλήματος Ενιαίου, αποτελεί κάτι το ξεχωριστό, αφού είναι ο πρώτος που πραγματοποιείται μετά την απόφαση του ΣΟΑΑ, να διαγράψει οριστικά από τις τάξεις του τον νεαρό (Σ.σ. και μένουμε στο νεαρό) Αντώνη Παπαρινόπουλο, γεγονός που του απαγορεύει την συμμετοχή, στους εναπομείναντες αγώνες του θεσμού. Εμείς, δεν θα σταθούμε και δεν θα κρίνουμε την ίδια την απόφαση, όσο το γεγονός, ότι πλέον οι ελληνικοί αγώνες αναζητούν στην κυριολεξία –με κάθε τρόπο- νέα ταλέντα! Τα τελευταία χρόνια στο πρόσωπο, ή ακόμη καλύτερα, στα χέρια ορισμένων αγωνιζομένων, όπως του Τάκη Καϊτατζή, του Νίκου και του Βασίλη Ζάχου, του Νίκου Γκίκα, του Δημήτρη Κύρκου, του Αντώνη Παπαρινόπουλου (Σ.σ.: ΟΚ, μπορεί να υπάρχουν προβλήματα νοοτροπίας, αλλά ο αναμάρτητος πρώτος…) αλλά και μερικών ακόμη, είδαμε να γεννιούνται ορισμένοι ταχύτατοι οδηγοί, οι οποίοι εκτός από το «βάρος» του να είναι πάντα πρώτοι, είχαν και έχουν την ευθύνη να ανεβάσουν τον πήχη του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Προσοχή! Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι υπόλοιποι και φυσικά όλοι οι παλαιότεροι δεν το έχουν πετύχει. Αυτό που μας απασχολεί, είναι ότι πολλούς από τους νεαρούς που προαναφέραμε, δυστυχώς δεν τους συναντάμε πια μέσα στον φυσικό τους χώρο –το μπάκετ- αλλά τους βλέπουμε είτε σε ρόλο σέρβις, είτε μαζί μας στα βουνά σαν θεατές, είτε ακόμη και τυχαία στον δρόμο, όπως συναντάμε τον οποιονδήποτε γνωστό μας.
Αυτό που πρέπει να μας ανησυχήσει, είναι το που χάνονται τα λιγοστά ταλέντα του χώρου και όχι αν μερικά από αυτά, είτε λόγω του νεαρού της ηλικίας τους, είτε, είτε, είτε…, μερικές φορές δείχνουν -όντως- ανάρμοστη συμπεριφορά!
Ο Γιάννης Ταχτάς, που προηγείται στη βαθμολογία της κατηγορίας Τουρισμού, θα επιδιώξει και για έναν ακόμη αγώνα τη νίκη.

Κλείνοντας την μεγάλη αυτή παρένθεση –αγωνία μας- ας περάσουμε στον αγώνα των Μεγάρων, όπου ο Βασίλης Ζάχος, έχοντας το ψυχολογικό αβαντάζ των 115 βαθμών, αλλά και όλες τις υπόλοιπες προϋποθέσεις, φαντάζει ως το λογικό φαβορί και αυτής της αναμέτρησης των 17 πλέον… Ενιαίων. Ο Νίκος Σταγόπουλος που ακολουθεί στην βαθμολογία με 72 βαθμούς θα προσπαθήσει, να συνεχίσει τις καλές εμφανίσεις, πλησιάζοντας όσο μπορεί τον ρυθμό του νεαρού Ζάχου. Ο «Νέος» αλλά έκπληξη του φετινού θεσμού, Κώστας Κωνσταντίνου (57 β.) ενδέχεται να δώσει για ακόμη μια φορά την μάχη του με τον επίσης ελπιδοφόρο Κώστα Γκόντζο (53 β.), για το κύπελλο «Νέων» αλλά και την τρίτη θέση της βαθμολογικής κατάταξης. Φυσικά δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τους Μιχάλη Μαυροειδάκο, την κυρία του θεσμού Ισμήνη Φαμπιάτου, αλλά και του πολύπειρους Ρένο Καίσαρα και «Αμερικάνο» που ακολουθούν στην βαθμολογία.

Στην κατηγορία Τουρισμού, ανάμεσα στους 13 οδηγούς που έχουν δηλώσει συμμετοχή, με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται η μάχη των Γιάννη Ταχτά (Opel Ascona, E/11) και Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort, E/11), που ήταν άλλωστε οι νικητές των δυο προηγούμενων αγώνων στα Μέγαρα.

Από εκεί και έπειτα, στην κατηγορία Sport 1600 θα λάβουν μέρος 11 οδηγοί, με τον Κώστα Παπανικολάου (Peugeot 106 Rallye, A/6) να βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας με 50 βαθμούς. Ωστόσο, το έργο του στον αγώνα δε θα είναι εύκολο, αφού δυο οδηγοί με επίσης πολύ καλά 106 Rallye θα προσπαθήσουν να βρεθούν μπροστά του, ώστε να μειώσουν τη διαφορά ενόψει του τελευταίου αγώνα της χρονιάς. Ο λόγος για τους Δήμο Ριζικάρη (35 β.) και Λεωνίδα Λεοντόπουλο(29β.).
O Σωτήρης Ρόκκος μπορεί να καταδιώκει το Γιώργο Κατσαρό στην κούρσα του τίτλου, ωστόσο στα Μέγαρα θα έχει έναν ακόμη πονοκέφαλο, που ονομάζεται Θοδωρής Εδιπίδης.

Τα Ιστορικά αυτοκίνητα με τις 20 συμμετοχές, αποτελούν για ακόμη μια φορά την πολυπληθέστερη κατηγορία του αγώνα. Εκεί, η μάχη για τον τίτλο αναμένεται να κριθεί ανάμεσα στους Γιώργο Κατσαρό ( Ford Escort MK2, 55 β.), Σωτήρη Ρόκκο (Alfa Romeo GTAm 1750, 44 β.) και “ADRI” (Alfa Romeo Berlina, 41β.). Ωστόσο, οι επικεφαλής της βαθμολογίας θα περάσουν δύσκολες στιγμές, αφού στον αγώνα συμμετέχουν τόσο ο Θοδωρής Εδιπίδης (Porsche 911 RS), που κέρδισε εύκολα τους δυο προηγούμενους αγώνες των Μεγάρων.

Επιπλέον, η κατηγορία Open με τις 12 συμμετοχές θα συγκεντρώσει τα βλέμματα όλων, αφού ο συναγωνισμός αναμένεται μεγάλος. Εγγύηση για αυτό, αποτελούν οι συμμετοχές των Γιώργου και Τάκη Καϊτατζή, με Opel Ascona 400, E/12 και Ford Escort ίδιας κλάσης αντίστοιχα, καθώς και η παρουσία των Βαγγέλη Αρβανιτάκη (Ford Escort Cosworth, E/12) και βέβαια των Ανδρέα και Κώστα Χαλκιόπουλου, οι οποίοι θα οδηγήσουν για πρώτη φορά εφέτος τα εντυπωσιακά Honda Accord του BTCC.

Τέλος, 76 oδηγοί από 18 διαφορετικά clubs αυτοκινήτου, θα δώσουν το παρόν στην πίστα των Μεγάρων για έναν ακόμα αγώνα ατομικής χρονομέτρησης, όπου οδηγοί ανά ζεύγη θα ξεκινούν από δύο διαφορετικά σημεία της πίστας, Face 2 Face. Ο νικητής του κάθε ζευγαριού θα προκρίνεται στην επόμενη φάση, μέχρι να αναδειχθεί ο νικητής κάθε κλάσης._Μ.Σαλ. (manoliss@4troxoi.gr)

Αναλυτικά, τις συμμετοχές, μπορείτε να τις βρείτε στη σελίδα του αγώνα.

Επίσης, περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Ενιαίο 2005, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του θεσμού