Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για το 2006 5/10/2005 3:33 μμ

Όλα δείχνουν ότι οι Gronholm και Rovanpera θα έχουν μπάκετ και το 2006
H φημολογούμενη και για πολλούς δεδομένη, συμφωνία του Sebastien Loeb και του Marcus Gronholm να οδηγήσουν Citroen Xsara WRC για λογαριασμό μίας ιδιωτικής υπερομάδας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Pάλλυ, ξεκαθαρίζει σημαντικά το τοπίο σχετικά με τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα που θα οδηγήσουν τη νέα χρονιά. Στην Subaru, όπως έχει δηλώσει και στο παρελθόν ο David Lapworth, θα στηριχτούν για ακόμα μία χρονιά στον Petter Solberg, ενώ αυτός λογικά θα πλαισιώνεται από τον Chris Atkinson. Aυτό που απομένει να δούμε, είναι ένα τρίτο Impreza θα οδηγεί και στους ασφάλτινους αγώνες ο Stephane Sarrazin, κάτι που θα εξαρτηθεί άμεσα από τις εμφανίσεις του στους επόμενους δύο ασφάλτινους αγώνες της χρονιάς. Πάντως, σε διαφορετική περίπτωση, ο Chris Meeke είναι ένας από τους οδηγούς που ενδιαφέρουν την ιαπωνική ομάδα, ενώ υπάρχει έντονη φημολογία ότι ο Bρετανός έχει συμφωνήσει.

H Ford από την πλευρά της, αν και η μοναδική ομάδα που έχει σίγουρο μέλλον στο θεσμό, ο οποίος συνδυάζεται με υψηλό προϋπολογισμό, όλα δείχνουν ότι έχει χάσει την ευκαιρία να εντάξει στο δυναμικό της ένα από τα πρωτοκλασσάτα ονόματα του θεσμού. Πλέον, οι πιθανότητες του Toni Gardemeister να παραμείνει στην ομάδα έχουν αυξηθεί, αν και ο Malcolm Wilson στοχεύει σε ένα καλύτερο δίδυμο. Στόχος του, πλέον, είναι να προσελκύσει τους Marrko Martin και Francois Duval, με τον πρώτο να αποτελεί δύσκολη περίπτωση, αφού ακόμα ούτε ο ίδιος δεν γνωρίζει τι θα κάνει όχι την νέα, αλλά την υπόλοιπη χρονιά.

Ο Malcolm Wilson μάλλον έχασε την ευκαιρία να εντάξει έναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή στην ομάδα του...
H Mitsubishi λογικά, θα στηριχτεί στη φετινή της ομάδα, με τον Harri Rovnapera και τον Giggi Galli να αναμένεται να οδηγήσουν τα Lancer και το 2006. O Φιλανδός έχει ικανοποιήσει με την απόδοση του σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, ενώ ο Iταλός, σύμφωνα με τον Isao Torii είναι το μέλλον της ομάδας. O Gilles Panizzi, είναι σε μία κατάσταση ανάλογη με αυτή του Stephane Sarrazin. Oι επιδόσεις του σε Kορσική και Iσπανία θα κρίνουν αν θα οδηγήσει για λογαριασμό της ομάδας και το 2006. H SKoda ακόμα δεν έχει ανακοινώσει τα σχέδια της για τη νέα χρονιά, αλλά μάλλον θα επιλέξει μία πιο φθηνή λύση, ή κάποιον οδηγό με ισχυρούς χορηγούς, ο οποίος και θα ενισχύσει τον προϋπολογισμό της ομάδας. O Colin McRae αποτελεί την ιδανική λύση για την Skoda, ενώ παλιότερα είχε ακουστεί ότι οι δύπ πλευρές είναι κοντά σε συμφωνία. Παράλληλα, ακούγεται ότι μιλάει και με την Mitsubishi, αν και δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι πλέον αποτελεί έναν από τους βασικούς μνηστήρες μία θέσης στην Ford. _Π.T.(panost@4troxoi.gr)