Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Mε μια ματιά… 28/9/2005 1:38 μμ

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, ακόμα δεν έχει προλάβει να συνέλθει από τον άδικο και τραγικό χαμό του Michael Park στο Ράλλυ της Μ. Βρετανίας, και ήδη βρίσκεται στην Ιαπωνία για τον 13ο γύρο του θεσμού. Η ζωή πρέπει να συνεχιστεί και αυτό είναι κάτι που όλοι έχουν καταλάβει και προσπαθούν να εφαρμόσουν. Έτσι, με το Πρωτάθλημα να βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία, απομένει να δούμε σε ποια χέρια θα καταλήξουν οι φετινοί τίτλοι. Ο Sebastien Loeb, αν και θα μπορούσε να πανηγυρίσει τον τίτλο του Πρωταθλήματος Οδηγών στην Ουαλία, επέλεξε να μην το κάνει, σεβόμενος το βαρύ κλίμα που επικράτησε στον αγώνα. Στην Ιαπωνία, του αρκεί μία θέση στο βάθρο για να πανηγυρίσει και μαθηματικά, πλέον, τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του. Πρακτικά, του ανήκει ήδη, αφού ενδεχόμενο να τον χάσει δεν υφίσταται. Στην μακρινή Ιαπωνία, οι Petter Solberg και Marcus Gronholm θα αποτελέσουν για ακόμα μία φορά το αντίπαλο δέος, με τον Νορβηγό να επιθυμεί διακαώς τη νίκη, αφού η επικράτηση θα έχει διπλή σημασία για την ομάδα του, η οποία και αγωνίζεται μέσα στην έδρα της.

Σημαντικό ρόλο στον αγώνα, θα παίξει για ακόμα μία φορά ο καιρός. Σύμφωνα με τα δελτία καιρού, θα επικρατούν βροχές στην περιοχή. Σε συνδυασμό με την μεγάλη απόσταση που χωρίζει service park και ειδικές, κάνει ακόμα πιο δύσκολη την ασφαλή επιλογή των ελαστικών. Πάντως, αυτό ικανοποιεί τις Peugeot και Subaru, οι οποίες γνωρίζουν ότι η ψαλίδα μεταξύ των Pirelli και Michelin κλείνει δραστικά στο βρεγμένο. Φέτος, για πρώτη φορά θα συμμετέχουν και τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Παραγωγής, στον έβδομο από τους οκτώ συνολικά γύρους του θεσμού._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)



ΣYMMETOXEΣ
Συνολικά: 90
Eργοστασιακοί Oδηγοί: 12
Οδηγοί FIA 2: 2
Oδηγοί Πρωταθλήματος Παραγώγης: 12

ΔIAΔPOMH
Συνολικά χλμ: 1.614,84 χλμ.
Αριθμός ε.δ.: 26
Συνολικά χλμ ε.δ.: 350,18 χλμ.
Μεγαλύτερη ε.δ.: 3η/7η Kunneywa - Niueo (50,6 χλμ.)
Μεγαλύτερο υψόμετρο σε ε.δ.: 857 μέτρα (4η / 8η Siprikakim)
Οδόστρωμα: χώμα
Service Park: Ένα, Kita Aikoku
Πανηγυρική εκκίνηση: Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 19.30 μμ
Τερματισμός: Κυριακή 2 Οκτωβρίου 15.00 μμ
Σούπερ Ειδική: Satsunami Stadium (2,10 χλμ.)
Περιορισμός Κινητήρων: Ίδιος σε Ιαπωνία και Aυστραλία

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ
2004 - Petter Solberg/Phil Mills Subaru Impreza WRC (103.87 χλμ.)
Ο αγώνας συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ το 2004.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 2004
Οι περισσότερες ειδικές διαδρομές, είναι ίδιες με τις περσινές, αλλά τρεις είναι τελείως καινούργιες. Οι περισσότερες από αυτές, δοκιμάστηκαν στο Ράλλυ Χοκάιντο που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα, για το Πρωτάθλημα Ασίας Ειρηνικού, αλλά σε αντίθετη κατεύθυνση. Το πρώτο σκέλος συμπεριλαμβάνει μία ειδική μήκους 50 χιλιομέτρων, η οποία θα γίνει δύο φορές. Οι μεγάλες απλές διαδρομές που είδαμε το 2004, έχουν μειωθεί, με την παρουσία των νέων ειδικών βόρεια του Ashoro.

ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

Citroen: Η Ιαπωνία είναι ακόμα ένα κάστρο που στην Citroen επιθυμούν να ρίξουν. Βέβαια, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για την Citroen, και συγκεκριμένα για τον Loeb, είναι η κατάκτηση του τίτλου των Οδηγών και των Κατασκευαστών. Ο γάλλος οδηγός, θα μπορούσε να τα είχε καταφέρει στην Μ. Βρετανία, αλλά προτίμησε να μην πανηγυρίσει τον τίτλο του στον αγώνα που χάθηκε ο Michael Park. Ο Francois Duval θα προσπαθήσει να επαναλάβει τα καλά αποτελέσματα των τελευταίων αγώνων, έτσι ώστε στο τέλος η Citroen να γιορτάσει τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο κατασκευαστών.



Ford:Για ακόμα μία φορά, η Ford θα υποστηρίζει τέσσερα αυτοκίνητα σε αγώνα του Παγκοσμίου. Νούμερο ένα θα είναι ο Toni Gardeimeister, που βλέποντας τη χρονιά να φτάνει στο τέλος της και να μην έχει εξασφαλίσει ακόμα το μέλλον του στην ομάδα, έχει να αντιμετωπίσει ένα επιπρόσθετο άγχος. Ο Roman Kresta θα είναι ο δεύτερος οδηγός της ομάδας, με τον Τσέχο να ξέρει πολύ καλά, ότι την επόμενη χρονιά ίσως και να βρίσκεται εκτός της γιορτής του WRC. Ο Antony Warmbold θα συμμετάσχει και στην Ιαπωνία με το Focus ’04, ενώ ο Dani Sola θα κάνει την τρίτη του εμφάνιση με το Ford Focus, χωρίς να έχει το δικαίωμα συλλογής βαθμών για την ομάδα του.

Mitsubishi:Πέρσι, η ιαπωνική εταιρία δεν έλαβε μέρος στον αγώνα της πατρίδας της, κάτι που καθιστά την φετινή, παρθενική στο WRC στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Μπροστά στο δικό της κοινό, η Mitsubishi θα παρατάξει τρία Lancer WRC, με τον Panizzi να επανέρχεται στο μπάκετ μετά από αρκετούς μήνες. Μάλιστα, ο γάλλος οδηγός, πάντα μαζί με τον Harri Rovanpera, θα αποτελέσουν το δίδυμο οδηγών της ομάδας που θα έχει το δικαίωμα να συλλέξει βαθμούς για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ο Giggi Galli, ο οποίος όπως όλα δείχνουν έχιε εξασφαλισμένη θέση στην ομάδα και τη νέα χρονιά, θα λάβει μέρος στον αγώνα για να αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερη εμπειρία, από αγώνες που του είναι τελείως άγνωστοι.

Peugeot:Με το κλίμα να είναι ακόμα ιδιαίτερα βαρύ στην γαλλική ομάδα, ο Jean Pierre Nicolas και το γαλλικό εργοστάσιο αποφάσισαν να τελειώσουν αυτό που ξεκίνησε από το Μόντε Κάρλο στις αρχές της χρονιάς, και να μην τα παρατήσουν λίγο πριν το τέλος. Ο Marcus Gronholm, θα είναι και πάλι ο πρώτος οδηγός της ομάδας, αλλά ομόσταυλος του δεν θα είναι –φυσικά- ο Markko Martin, αλλά ο Daniel Carlsson. O ταχύς Σουηδός, κλήθηκε να αντικαταστήσει τον Εσθονό, ο οποίος δεν ήταν σε θέση να αγωνιστεί. Ο αγώνας είναι κρίσιμος για την ομάδα, αφού ενδεχόμενο στραβοπάτημα θα μπορούσε να τη θέσει εκτός διεκδίκησης του τίτλου των κατασκευαστών, που αποτελεί και τον κύριο στόχο της ομάδας.

Skoda:Για ακόμα έναν αγώνα, η Skoda θα έχει έναν διαφορετικό οδηγό στο μπάκετ του δεύτερου Fabia. Στη Μ. Βρετανία ήταν ο Colin McRae που πλαισίωσε τον Armin Schwarz, ενώ στην Ιαπωνία είναι η σειρά του Mikko Hirvonen να αποτελέσει δίδυμο με τον Γερμανό. Ο νεαρός Φιλανδός που έχει εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του σε Σαρδηνία, Ακρόπολις και Φιλανδία, προσέλκυσε το ενδιαφέρον της Skoda, η οποία του έδωσε την ευκαιρία να οδηγήσει για λογαριασμό της. Μάλιστα, δεν έκυψε την αισιοδοξία του μετά από τις πρώτες του δοκιμές το Fabia του 2005. Ανάλογο είναι και το κλίμα στην ομάδα, με τον επικεφαλής της Martin Muehlheimer, να δηλώνει ότι οι δέκα ημέρες εξέλιξης με τον Colin McRae στην ομάδα, αντιστοιχούσαν μήνες, σύμφωνα με τον τρόπο που λειτουργούσαν παλιότερα.

Subaru:Αναμφισβήτητα, η Ιαπωνία είναι ο σημαντικότερος αγώνας της χρονιάς για την Subaru, κάτι που γνωρίζει πολύ καλά και ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός θέλει τη νίκη και θα κάνει ότι είναι δυνατόν για να το καταφέρει. Στο δεύτερο Impreza θα βρίσκεται, όπως συνηθίζεται, ο Chris Atkinson. Στον συγκεκριμένο αγώνα, ο Αυστραλός οδηγός μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω, αφού είναι ένας από τους λίγους γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στους οποίους και έχει λάβει μέρος στο παρελθόν. Συγκεκριμένα, πέρσι, με Suzuki Ignis S1600.



NEA ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Δύο αγώνες απομένουν για την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος Παραγωγής και τρεις οδηγοί έχουν ξεχωρίσει στην τελική ευθεία προς τον τίτλο. Ο Nasser Al Attiyah, o Toshihiro Arai και ο Marcos Ligato, όλοι με Subaru Impreza N11, θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό στις ειδικές της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας, αργότερα, για να στεφθούν πρωταθλητές. Ο πρώτος, μάλιστα, πανηγύρισε πριν από λίγες εβδομάδες τον τίτλο του Πρωταθλητή Μέσης Ανατολής και σίγουρα θα ήθελε να διπλασιάσει τις νίκες του, αν και ο πρώτος λόγος ανήκει στον Arai, o οποίος «παίζει» στην έδρα του.

Επίσημο site του αγώνα: Επίσημο site του αγώνα: rallyjapan.jp
E-mail: info@rallyjapan.jp.
Press Office E-mail: media@rallyjapan.jp.
Επίσημο site WRC: www.wrc.com

Δείτε, ακόμα την βαθμολογία όπως έχει διαμορφωθεί μετά το Ράλλυ M. Bρετανίας.
Να επαναλάβει την περσινή του επιτυχία επιθυμεί διακαώς ο Petter Solberg με το Subaru Impreza WRC '05