Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Με μια ματιά 13/9/2005 6:45 μμ

Το Ράλλυ της Μ. Βρετανίας, ίσως να αναδείξει τον πρώτο Πρωταθλητή της χρονιάς. Φυσικά, μιλάμε για τον Sebastien Loeb, τον κυρίαρχο της φετινής χρονιάς, ο οποίος με την διαφορά των 32 βαθμών από τον δεύτερο Marcus Gronholm, ουσιαστικά περιμένει να εξασφαλίσει και μαθηματικά τον τίτλο. Ουσιαστικά, μιλάμε για το χρονικό ενός προδιαγεγραμμένου γεγονότος. Έτσι, στην Μ. Βρετανία, ο Seb χρειάζεται να κατακτήσει οκτώ περισσότερους βαθμούς από τον δεύτερο στην βαθμολογία Marcus Gronholm, και μόλις τρεις από τον Petter Solberg, για να μπορεί να πανηγυρίσει τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του. Αν πάλι όχι, υπομονή μέχρι τον επόμενο αγώνα… Για ακόμα μια χρονιά, το βρετανικό Ράλλυ θα πραγματοποιηθεί Σεπτέμβριο μήνα, και όχι Νοέμβριο όπως είχαμε συνηθίσει τα παλιότερα χρόνια, ελέω του καιρού. Βέβαια, αυτό δεν αλλάζει σε τίποτα το γεγονός οι καιρικές συνθήκες είναι ιδιαίτερα ευμετάβλητες κατά τη διάρκεια της ημέρας, αποτελώντας με αυτό τον τρόπο τον μοναδικό πονοκέφαλο οδηγών και μηχανικών. Πάντως, κάπου εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι από την επόμενη χρονιά, είναι σχεδόν σίγουρο ότι ο αγώνας θα μεταφερθεί και πάλι Νοέμβριο, κλείνοντας ουσιαστικά την αγωνιστική σεζόν. Τα φώτα, βέβαια, θα πέσουν και επάνω στην σούπερ ειδική του Cardiff, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Milenium Stadium της πόλης, ακολουθώντας το παράδειγμα του δικού μας Ακρόπολις, με την απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση του Ο.Α.Κ.Α. Μάλιστα, η συγκεκριμένη δεν θεωρείται σούπερ ειδική, αλλά κανονική του αγώνα!

Πανοραμική άποψη του service park στο Sweansea
Στο καθαρά αγωνιστικό μέρος, μπορεί όλοι να μιλάνε για την επιστροφή του Colin McRae με Skoda Fabia WRC, αλλά ο αγώνας θα κριθεί ανάμεσα στους τρεις γνωστούς ύποπτους. Ο Sebastien Loeb θα έχει φυσικά τον πρώτο λόγο, και απομένει να δούμε τι θα καταφέρουν απέναντι του οι Marcus Gronholm και Petter Solberg. Ως γνωστόν, ο μοναδικός καθρέφτης είναι οι ειδικές διαδρομές._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)


ΣYMMETOXEΣ
Συνολικά: 87
Eργοστασιακοί Oδηγοί: 12
Οδηγοί FIA 2: 10
Oδηγοί Πρωταθλήματος Παραγώγης: 11
Iδιωτικές συμμετοχές με N/4: 28
Iδιωτικές συμμετοχές με A/8: 6

ΔIAΔPOMH
Συνολικά χλμ: 1.251,17 χλμ.
Αριθμός ε.δ.: 17
Συνολικά χλμ ε.δ.: 357,57 χλμ.
Μεγαλύτερη ε.δ.: 14η/16η Resolfen ( 29,39 χλμ.)
Μεγαλύτερο υψόμετρο σε ε.δ.: 600 μέτρα (14η / 16η Resolfen )
Οδόστρωμα: χώμα
Service Park: Ένα, Felindre (Swansea)
Πανηγυρική εκκίνηση: Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 19.30 μμ (Cardiff)
Τερματισμός: Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 14.00 μμ (Cardiff)
Σούπερ Ειδική: -
Περιορισμός Κινητήρων: Ίδιος σε Aργεντινή και M. Bρετανία

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ
Aνέκαθεν, ο άστατος καιρός αποτελούσε τον πονοκέφαλο των οδηγών.

2004 - Petter Solberg/Philip Mills, Subaru Impreza WRC
(106.18χλμ.)
2003 - Petter Solberg/Philip Mills, Subaru Impreza WRC
(108.19χλμ.)
2002 - Petter Solberg/Philip Mills, Subaru Impreza WRC
(104.68χλμ.)
2001 - Marcus Gronholm/Timo Rautiainen, Peugeot 206 WRC
(104.42χλμ.)
2000 - Richard Burns/Robert Reid, Subaru Impreza WRC
(102.44χλμ.)
1999 - Richard Burns/Robert Reid, Subaru Impreza WRC
(99.97χλμ.)
1998 - Richard Burns/Robert Reid, Mitsubishi Lancer
Evolution (98.98χλμ.)

TΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

Citroen: To Ράλλυ της Μ. Βρετανίας είναι ένας από τους λίγους αγώνες στους οποίους η Citroen δεν έχει καταφέρει ακόμα να κερδίσει. Παράλληλα, ο Seb Loeb θα έχει την ευκαιρία να πανηγυρίσει πρόωρα τον τίτλο του Πρωταθλητή, στις περιπτώσεις που αναφέρουμε παραπάνω. Την δεύτερη Xsara, θα οδηγήσει ο Francois Duval, o οποίος μετά από το πολύ καλό αποτέλεσμα στην Γερμανία κέρδισε εκ νέου την εμπιστοσύνη του Guy Frequelin. Ο γάλλος μάνατζερ, σε κάθε περίπτωση έχει θέσει στόχο της ομάδας την μέγιστη συγκομιδή βαθμών, αφού μπορεί ο Loeb να βρίσκεται αγκαλιά με τον τίτλο των Οδηγών, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει και για την Citroen, όσον αφορά αυτόν των Κατασκευαστών.

Ford: Ο Toni Gardemeister, θα ηγηθεί για ακόμα μία φορά της προσπάθειας της ομάδας του Malcolm Wilson. O Φιλανδός οδηγός, επιθυμεί να πετύχει το καλύτερο δυνατό στα βρετανικά δάση, αναλογιζόμενος το γεγονός ότι η σεζόν φτάνει στο τέλος της και σίγουρα προσπαθεί να εξασφαλίσει μία θέση στην ομάδα για τη νέα χρονιά. Ο Φιλανδός, θέλει ακόμα να επιστρέψει στους βαθμούς, αφού για πρώτη φορά φέτος στην Γερμανία δεν κατάφερε να τερματίσει στους πρώτους οκτώ. Το δεύτερο Focus θα οδηγήσει ο Roman Kresta, o οποίος ικανοποίησε απόλυτα τον Wilson με την επίδοση του στο Ράλλυ Γερμανίας.

Mitsubishi: O Harri Rovanpera, θα είναι φυσικά ο πρώτος οδηγός της ομάδας και στο Ράλλυ Γερμανίας. Παράλληλα, ο Giggi Galli για ακόμα μία φορά θα αποτελέσει το νούμερο δύο της ομάδας, κάτι που αποδεικνύει την απόλυτη εμπιστοσύνη που έχουν οι ιάπωνες στο πρόσωπο του. Αυτή θα είναι και η πρώτη φορά που ο Ιταλός θα λάβει μέρος στο Ράλλυ Μ. Βρετανίας, αν και στο παρελθόν έχει πραγματοποιήσει τις αναγνωρίσεις του αγώνα. Και τα δύο Lancer θα είναι παρόμοιων προδιαγραφών με αυτά που είδαμε σε Φιλανδία και Αργεντινή.

Peugeot: Όλη η προσοχή της ομάδας, πλέον, είναι στραμμένη στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Η μάχη με την Citroen για τον πολυπόθητο τίτλο καλά κρατεί, και ο Jean Pierre Nicolas έχει θέσει ξεκάθαρα τους στόχους της ομάδας. Οι Marcus Gronholm και Markko Martin θα πρέπει να συλλέξουν τους μέγιστους δυνατούς βαθμούς, χωρίς να χρειαστεί να ρισκάρουν μία ενδεχόμενη εγκατάλειψη. Πάντως, ο Marcus Gronholm είναι διατεθειμένος να αντισταθεί στον Loeb και να διεκδικήσει τη νίκη, τη στιγμή που ο Martin μοιάζει να βρίσκει τον καλό του εαυτό.

Skoda: Η τελευταία φορά που τα φώτα της δημοσιότητας ήταν τόσο έντονα στραμμένα επάνω στην ομάδα της Skoda, ήταν όταν παρουσιάστηκε το Fabia WRC. Aυτή τη φορά, ο λόγος είναι η παρουσία του Colin McRae στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, έστω και έναν αγώνα. Ο παγκόσμιος Πρωταθλητής του 1995, θα αγωνιστεί με το Fabia στον αγώνα της πατρίδας του, στοχεύοντας στην κατάκτηση βαθμών, αλλά και γιατί όχι το κάτι παραπάνω. Ο McRae αποτελεί τον έβδομο οδηγό που δηλώνει φέτος η ομάδα, με τον Armin Schwarz να αποτελεί παραδοσιακά την σίγουρη λύση.

Subaru:Για ακόμα έναν αγώνα, η ιαπωνική εταιρία θα κατεβάσει τρία αυτοκίνητα. Ο Petter Solberg θα αποτελεί τη δύναμη πυρός, όπως είθισται και οι Atkinson, Sarrazin θα πραγματοποιήσουν την πρώτη τους εμφάνιση στα βρετανικά δάση. Ο Νορβηγός οδηγός, διακρίνεται πάντα στον συγκεκριμένο αγώνα, αφού μάλιστα μετράει τρεις συνεχόμενες νίκες τα τελευταία χρόνια. Αν κερδίσει και φέτος, θα γίνει ένας από τους λίγους που έχουν κερδίσει τέσσερα συνεχόμενα χρόνια έναν αγώνα, όπως έκανε ο Loeb φέτος.

ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Για πρώτη φορά φέτος, τα αυτοκίνητα του Πρωταθλήματος Παραγωγής θα δώσουν το παρών στον βρετανικό αγώνα. Σημαντικό είναι το γεγονός, ότι δεν θα λάβει μέρος ο πρωτοπόρος της κατηγορίας Toshihiro Arai, ο οποίος δεν έχει συμπεριλάβει το Ράλλυ Μ. Βρετανίας στο πρόγραμμα του. Από τους έξι Ν. Αμερικανούς που έχουν δηλώσει συμμετοχή στο Πρωτάθλημα, μόνο ο Marcos Ligato θα εκκινήσει στον αγώνα. Σημειώστε, ότι εκτός Πρωταθλήματος είναι ο Xavier Pons, o οποίος προτίμησε να αποσυρθεί για να συμμετάσχει με την Citroen Xsara WRC της OMV. Εκτός κατηγορίας θα είναι και ο Mark Higgins, ο οποίος θα λάβει μέρος το Ford Focus της ομάδας του Paul Stobart.

Επίσημο site του αγώνα: Επίσημο site του αγώνα: www.walesrallygb.com/
E-mail: rallygb@msaevents.co.uk
Press Office E-mail: wrgb@jhmm.co.uk
Επίσημο site WRC: www.wrc.com

Δείτε, ακόμα την βαθμολογία όπως έχει διαμορφωθεί μετά το Ράλλυ Γερμανίας.

Θα μπορέσει να επαναλάβει την περσινή του νίκη ο Petter Solberg και να κάνει το 4 στα 4 τα τελυευταία χρόνια στα βρετανικά δάση;