Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

7η Ανάβαση Ωμπλού: 65 συμμετοχές και 3 μάχες. 11/9/2005 7:04 μμ

Σειρά του Βασίλη Κυρίτση να κερδίσει την μάχη της Ν3. Στην Πορταριά αναμένεται η συνέχεια της μάχης Ξανθάκος - Κυρίτσης.
Στο χώρο που κάποτε κάθε, σχεδόν, κατηγορία είχε τουλάχιστον δυο ισάξιους ανταγωνιστές που μάχονταν στο δέκατο και το σύνολο των συμμετοχών άγγιζε ή και ξεπερνούσε τις 100 σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει. Με 65 συμμετοχές, 51 εκ των οποίων είδαν την καρό σημαία του τερματισμού, η ανάβαση Ωμπλού, ο τέταρτος γύρος του Πρωταθλήματος Αναβάσεων, είχε να προσφέρει μόλις τρεις μάχες στους αρκετούς φίλους του σπορ που ανέβηκαν στο βουνό πλάι στην Achaia Clauss.

Συγκεκριμένα, στη Ν2 ο Βαγγέλης Τσιούρης και ο Παναγιώτης Σμυρναίος, αμφότεροι με Peugeot 106 Rallye, αντάλλαξαν… δέκατα στα δυο σκέλη, με τον πρώτο να «δίνει» περισσότερα από όσα «πήρε» και τελικά να επικρατεί. Στην αμέσως επόμενη κλάση, την Ν3, είχαμε αλλαγή στο… Civic Type-R της κορυφής, αφού ο Βασίλης Κυρίτσης κερδίζοντας και τα δυο σκέλη έσπασε το σερί του Μάριου Ξανθάκου. Ο νικητής αιτιολόγησε την καλή του απόδοση λέγοντας ότι «τα προβλήματα που αντιμετώπιζα πριν με το αυτοκίνητο λύθηκαν», ενώ υποσχέθηκε «ακόμη μεγαλύτερες μάχες με τον Μάριο Ξανθάκο στους επόμενους αγώνες». Τέλος, στην Α8, μπορεί ο Κώστας Πατσουρέας με το Mitsubishi EVO να κέρδισε, ωστόσο τον χρόνο της ημέρας έκανε ο τρίτος της κατάταξης, Θανάσης Ηλιάδης, με το δικό του EVO. Ανάμεσα στους δύο μπήκε σφήνα ο Γιώργος Κορωνιός, σε μια κλάση με πραγματικά απρόοπτη εξέλιξη.

Ο Λεωνίδας Κύρκος προσέθεσε άλλη μια νίκη στο βιογραφικό του Escort WRC, έστω και με περιπετειώδη τρόπο...
Ταχύτερος της ημέρας ο Λεωνίδας Κύρκος με το Escort WRC ο οποίος όμως όπως θα δείτε στο δεύτερο σκέλος δεν τα πήγε και τόσο καλά. Ας αφήσουμε τον ίδιο να μας περιγράψει τι έγινε και τα σχόλια δικά σας. «Ξεκίνησα το δεύτερο σκέλος και ξέχασα το χειρόφρενο δεμένο! Μέχρι την μέση της διαδρομής το αυτοκίνητο συμπεριφερόταν περίεργα και κάποια στιγμή άρχισε να φρενάρει περισσότερο. Υπέθεσα ότι είχε κάποιο πρόβλημα, αλλά τότε είδα το χειρόφρενο και το έλυσα. Ε, στην συνέχεια έκανα και μισό τετ-α-κέ, αλλά τέλος καλό όλα καλά» (!!).

Η οργάνωση δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερα προβλήματα, ωστόσο, μάλλον θα πρέπει να της χρεωθεί η μοναδική "κοιλιά" που προκλήθηκε στον αγώνα. Το περιστατικό προέκυψε όταν ο Μιχάλης Παρασυράκης αντιμετώπισε πρόβλημα με το Fiat Ritmo του και κινούταν αργά, οπότε ο επερχόμενος Γιώργος Κυριακόπουλος τον πρόλαβε μέσα στην διαδρομή. Σε εκείνο το σημείο ελέγχονται οι κριτές για τα αντανακλαστικά τους αφού έπρεπε να βγάλουν κίτρινη σημαία στον πρώτο ώστε να κάνει στην άκρη και να αφήσει τον Κυριακόπουλο να περάσει. Αυτό δεν έγινε με αποτέλεσμα ο Παρασυράκης, που αντελήφθει το AX πίσω του μόλις στο flying να σταματήσει πάνω στο φωτοκύτταρο ώστε ο Κυριακόπουλος να ακυρωθεί και να ξανακάνει μια ολόκληρη και ανεμπόδιστη προσπάθεια. Βέβαια, ο αθηναίος οδηγός δεν κατάλαβε την -ευγενική- πρόθεση του συναθλητή του και έκοψε το φωτοκύτταρο παίρνωντας ένα μάλλον άσχημο χρόνο. Το κομφούζιο που προέκυψε στην συνέχεια, με τον ένα οδηγό να εξηγεί στον άλλο την πρόθεσή του, μπέρδεψε τους κριτές που πίστεψαν ότι οι δυο οδηγοί τσακόνονται και έτσι διέκοψαν(;;) τον αγώνα. Ένα από τα αστεία ευτράπελα που συμβαίνουν στους αγώνες!

Ας ελπίσουμε στον επόμενο αγώνα, που είναι η ανάβαση Πορταριάς, την 1η Οκτωβρίου, να επιστρέψει τόσο ο συναγωνισμός όσο και οι συμμετοχές._Κ.Φ.(kfoukis@4troxoi.gr)



Οι νικητές...
No. Οδηγός Αυτοκίνητο Ο/Κ Α' Σκέλος Β' Σκέλος Συνολικός Χρόνος
3ΠΑΝΑΓΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔημήτριοςPeugeot 106 RallyeΝ/12:33.552:36.405:09.95
6ΤΣΙΟΥΡΗΣ ΕυάγγελοςPeugeot 106 RallyeN/22:21.592:21.794:43.38
17ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΒασίλειοςHonda Civic Type-RΝ/32:15.892:15.214:31.10
19ΚΥΡΚΟΣ ΛάμπροςMitsubishi Lancer EVO VIIIΝ/42:09.172:09.354:18.42
28ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ ΡένοςSuzuki Swift GtiΑ/52:26.162:25.224:51.38
34ΚΑΤΣΙΜΗΣ ΘανάσηςHonda CivicΑ/62:13.152:13.404:26.55
40ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΣτράτοςHonda Civic Type-RΑ/72:18.832:19.034:37.86
43ΠΑΤΣΟΥΡΕΑΣ ΚωνσταντίνοςMitsubishi Lancer EVOΑ/82:09.442:10.154:19.59
47ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔημήτριοςSuzuki SwiftΕ/92:31.752:30.905:02.65
50ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓεώργιοςCitroen AXE/102:20.492:27.434:47.92
57ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΑθανάσιοςFord Escort RS 2000Ε/112:18.672:19.614:38.28
61ΚΥΡΚΟΣ ΛεωνίδαςFord Escort WRCΕ/122:05.532:08.524:14.05

Ο Ρένος Αρβανιτάκης φαίνεται πως είναι ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα των ελληνικών αγώνων. Η απόδοσή του στην Πάτρα είναι μια απόδειξη αυτού.
Ο Λάμπρος Κύρκος κέρδισε την ενδοοικογενειακή μάχη της Ν/4, οδηγώντας το Mitsubishi EVO VIII με το οποίο ο Λεωνίδας συμμετέχει στο Παν.Π.Ρ.
Ο Κώστας Πατσουρέας κέρδισε την πιο αμφίρροπη κλάση, αυτήν της Α/8.
Πολύ καλή εμφάνιση και εντυπωσιακά περάσματα από τον Βαγγέλη Τσιούρη που επικράτησε στην Ν/2 με βραχεία κεφαλή.
Ο Δημήτρης Παναγουλόπουλος ήταν ο ταχύτερος της "μικρότερης" κατηγορίας του αγώνα, της Ν/1.
Ο Θανάσης Κουρνιάτης με το πανέμορφο Ford Escort RS2000 ήταν ο νικητής της Ε/11.
Ο Στράτος Φωτεινέλης με το "Εγνατία" Civic Type-R κέρδισε δύσκολα την Α/7 μπροστά από τον μαχητικό Σπύρο Λιάκο (Clio Williams).
O Γιώργος Κυριακόπουλος, με το εντυπωσιακό AX του APR, κέρδισε την Ε/10.
Ο Σταμάτης Κατσίμης με το πολύ δυνατό Civic κέρδισε την Α/6.
O Δημήτρης Παπανικολόπουλος ήταν ο νικητής της άτυπης μάχης στην Ε/9 με τον Δημήτρη Δούφα.