Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

WTCC – Oschersleben: Grande Zanardi! 28/8/2005 10:18 μμ

Alex Zanardi
¶ψογα τα ντόνατς του Alex Zanardi! Η τέχνη δε ξεχνιέται...
Αν οποιοσδήποτε άλλος κέρδιζε τον δεύτερο αγώνα στο Oschersleben, όλοι θα μίλαγαν για τη σπουδαία απόδοση του Andy Priaulx ή για την ολοκληρωτική κυριαρχία της BMW. Όμως αυτός που τελικά έκλεψε την παράσταση ήταν ο Alex Zanardi με την πρώτη του διεθνή νίκη μετά το τρομακτικό ατύχημα του Lausitz.

Όταν ο Zanardi ανακοίνωσε την πρόθεση του να επιστρέψει στην ενεργό δράση συμμετέχοντας σε όλο το πρωτάθλημα του 2004 πολλοί ήταν αυτοί που κούνησαν με σκεπτικισμό το κεφάλι τους. Η θέληση του Ιταλού ήταν σίγουρα αξιέπαινη όμως στον σκληρό κόσμο των αγώνων τουρισμού χρειάζεται κάτι παραπάνω από θάρρος για να έρθει η επιτυχία. Οι επιδόσεις του εκείνη τη χρονιά δεν ήταν εντυπωσιακές αλλά τα ελαφρυντικά ήταν πολλά καθώς η προσοχή της ομάδας ήταν περισσότερο στη σωστή ρύθμιση του ειδικού εξοπλισμού που χρειαζόταν ο Zanardi παρά στο στήσιμο της BMW του. Με τις παιδικές ασθένειες να έχουν ξεπεραστεί ο συνδυασμός έδειξε ένα διαφορετικό πρόσωπο φέτος με αποκορύφωμα την Ίμολα που το βάθρο χάθηκε από μια αδέξια προσπάθεια για προσπέραση του Farfus.

Alex Zanardi, Jorg Muller
Ο Alex Zanardi άντεξε στην μανιασμένη επίθεση του Jorg Muller για να πάρει μια ιστορική νίκη
Στο Oschersleben ο Ιταλός βρέθηκε με μια χρυσή ευκαιρία αφού τα αποτελέσματα του πρώτου αγώνα τον έφεραν στην pole position για τον δεύτερο. Πράγματι ο Zanardi δεν έχασε την ευκαιρία στρίβοντας πρώτος και παρά το ότι διατήρησε την πρωτοπορία μέχρι την καρό σημαία ο αγώνας του κάθε άλλο παρά εύκολος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Αιτία η πίεση των Jorg Muller και Andy Priaulx που πέρασαν τον μισό αγώνα κολλημένοι στον προφυλακτήρα του ομόσταυλου τους. Η κατάσταση έγινε ακόμη πιο δύσκολη στον τελευταίο γύρο όταν ο Zanardi έκανε το λάθος και έδωσε την ευκαιρία στον Muller να περάσει οριακά εμπρός. Όμως ο Ιταλός ήταν πιο πεινασμένος για την νίκη και αντεπιτέθηκε ακουμπώντας ελαφρά στον αντίπαλο του, δίνοντας ταυτόχρονα την ευκαιρία στον Priaulx να περάσει δεύτερος. Ο Γερμανός παρέμεινε διπλωματικός μετά το τέλος του αγώνα δηλώνοντας χαρούμενος που έζησε μια ιστορική στιγμή και πως θα μπορούσε άλλωστε να πει κάτι διαφορετικό αφού όλη η πίστα χειροκροτούσε τον Zanardi.

Andy Priaulx
Μάγεψε ο Andy Priaulx κερδίζοντας τον έναν αγώνα και τερματίζοντας δεύτερος στον άλλο. Όλα αυτά φορτωμένος με 60 κιλά έρμα!
Δραματική εξέλιξη είχε και ο πρώτος αγώνας με τον Andy Priaulx να κατακτάει μια πολύτιμη νίκη όταν ο επικεφαλής στους πρώτους γύρους James Thompson τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits. Αιτία η απροσεξία των μηχανικών της Alfa Romeo που εξακολούθησαν να δουλεύουν στο αυτοκίνητο μέσα στο τελευταίο τρίλεπτο πριν την εκκίνηση, κάτι που ρητά απαγορεύεται από τους κανονισμούς. Ο Priaulx διατήρησε τη δεύτερη θέση μέχρι ο συμπατριώτης του να επισκεφτεί τα pits και μετά οδήγησε αλάνθαστα για να δει την καρό σημαία τρία δευτερόλεπτα μπροστά από το Seat Toledo του Rickard Rydell. Ο Σουηδός άντεξε αρχικά την πίεση του ομόσταυλου Terting για να αρπάξει τη 2η θέση από τον Jorg Muller με μια καταπληκτική κίνηση στον 7ο γύρο. Για τον Γερμανό αυτό ήταν το μοναδικό ψεγάδι σε έναν απίθανο αγώνα στον οποίο ξεκίνησε 11ος παρά το ότι είχε γράψει τον καλύτερο χρόνο στα προκριματικά πληρώνοντας τις… αμαρτίες του Spa.

Πίσω από τους Muller τερμάτισαν τρία Seat με τον Terting να κρατιέται εμπρός από τον νεοφερμένο στο πρωτάθλημα Ortelli και από το Leon του Gene. Το εντυπωσιακό hatch back έδειξε με το καλημέρα πολύ ανταγωνιστικό καθώς ήδη δεν υπολείπεται σε ταχύτητα από τα Toledo έχοντας φυσικά ακόμη μεγάλα περιθώρια εξέλιξης. Ικανοποιητικός ήταν ο αγώνας και για τα Ford Focus που για πρώτη φορά έδειξαν ανταγωνιστικά σε μια πίστα που η ομάδα βέβαια γνωρίζει πολύ καλά. Αντίθετα, η Alfa Romeo έζησε ένα δράμα αφού πέρα από τις περιπέτειες του Thompson είδε τον Farfus να πετάει μια δεύτερη θέση με ένα τραγικό λάθος, τον Giovanardi να καταλήγει και στους δυο αγώνες εκτός πίστας και τον Tarquini να καταστρέφεται από επαφές που τον έφεραν μακριά από τους βαθμούς.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

1ος αγώνας
1. Andy Priaulx (Bmw 320) - RBM 14 γύροι σε 22'05"714
2. Rickard Rydell (Seat Toledo) - Seat +3"238
3. Jorg Muller (Bmw 320) - Schnitzer +3"355
4. Dirk Muller (Bmw 320) - Schnitzer +3"640
5. Peter Terting (Seat Toledo) - Seat +4"808
6. Stephane Ortelli (Seat Toledo) - Oreca +7"484
7. Jordi Gené (Seat Leon) - Seat +9"669
8. Alex Zanardi (Bmw 320) - Ravaglia +11"367
9. Augusto Farfus (Alfa 156) - Alfa Racing +11"911
10. Thomas Klenke (Ford Focus) - Hotfiel +12"265
11. Alain Menu (Chevrolet Lacetti) - Chevrolet +12"813
12. Michael Funke (Ford Focus) - Hotfiel +13"799
13. Gabriele Tarquini (Alfa 156) - Alfa Racing +15"434
14. Antonio Garcia (Bmw 320) - Ravaglia +17"343
15. Adriano De Micheli (Honda Accord) - JAS +18"140

2ος αγώνας
1. Alex Zanardi (Bmw 320) - Ravaglia 14 γύροι σε 21'59"901
2. Andy Priaulx (Bmw 320) - RBM +0"232
3. Jorg Muller (Bmw 320) - Schnitzer +0"524
4. Jordi Genè (Seat Leon) - Seat +1"527
5. Augusto Farfus (Alfa 156) - Alfa Racing +2"290
6. Dirk Muller (Bmw 320) - Schnitzer +8"472
7. Rickard Rydell (Seat Toledo) - Seat +10"898
8. Alain Menu (Chevrolet Lacetti) - Chevrolet +11"022
9. Antonio Garcia (Bmw 320) - Ravaglia +11"397
10. Michael Funke (Ford Focus) - Hotfiel +11"788
11. Nicola Larini (Chevrolet Lacetti) - Chevrolet +12"978
12. Robert Huff (Chevrolet Lacetti) - Chevrolet +17"015
13. Tom Coronel (Seat Toledo) - GR Asia +18"034
14. Gabriele Tarquini (Alfa 156) - Alfa Racing +18"676
15. Stephane Ortelli (Seat Toledo) - Oreca +21"590

Η βαθμολογία μετά από 7 γύρους:
1. Dirk Muller 69 βαθμοί
2. Andy Priaulx 68
3. Fabrizio Giovanardi 57
4. Jorg Muller 45
5. Gabriele Tarquini, Antonio Garcia, Rickard Rydell 43
8. James Thompson, Augusto Farfus 38
10. Peter Terting 21


Κ.Λ.
leonis@rally.gr
Jordi Gene
Ξεπέρασε τις προσδοκίες στο ντεμπούτο το νέο Seat Leon παίρνοντας μια 4η και μια 7η θέση στα χέρια του Jordi Gene