Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

To μέλλον της BMW 25/8/2005 8:15 μμ

Από του χρόνου, το όνομα του Peter Sauber θα αποτελεί παρελθόν για τη Formula 1, μετά από 13 χρόνια παρουσίας στον πιο απαιτητικό θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς η πλειονότητα των μετοχών της ομάδας πωλήθηκε φέτος στην BMW. Αν και οι εγκαταστάσεις που βρίσκονται στην Ελβετία θα διατηρηθούν και θα εκσυγχρονιστούν η ομάδα θα λειτουργήσει υπό διαφορετικό όνομα το οποίο ωστόσο δεν έχει ακόμη αποφασιστεί. Στην ηγεσία της ομάδας αναμένεται να είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της BMW, Mario Theissen, αν και ούτε αυτό επιβεβαιώνεται από τον ίδιο το Γερμανό. Αναμένεται επίσης ο Peter Sauber να διατηρήσει ένα ρόλο συμβούλου, αλλά δύσκολα θα έχει εκτελεστικό. Στο εργοστάσιο της ομάδας, στο Hinwil ήδη γίνονται σχέδια επέκτασης των κτιριακών εγκαταστάσεων οι οποίες φυσικά θα χρηματοδοτηθούν από την BMW, που πλέον έχει στα χέρια της την καλύτερη –όπως φημολογείται- αεροδυναμική σήραγγα της Formula 1 την οποία είχε κατασκευάσει η Sauber πέρυσι και λειτουργεί με μοντέλο κλίμακας 60%. Η BMW ερευνά επίσης και ποιοι άνθρωποι είναι διαθέσιμοι να στελεχώσουν την ομάδα της από το 2006 καθώς αναμένεται εκτός από ανανέωση και αύξηση στο προσωπικό.

Ο Mario Theissen αποκάλυψε ότι ήδη οι άνθρωποι της BMW συνεργάζονται με το προσωπικό της Sauber χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η βαυαρική εταιρία δεν είναι απόλυτα αφοσιωμένη στη συνεργασία της με τη Williams. Άλλωστε αυτό είναι λογικό καθώς η BMW αν και θα αναλάβει επίσημα τον έλεγχο της Sauber την 1η Ιανουαρίου 2006, θα πρέπει να έχει ήδη ξεκινήσει το σχεδιασμό του καινούριου της μονοθεσίου έτσι ώστε να είναι έτοιμο μέχρι τους πρώτους μήνες του επόμενου έτους. Ένας άλλος τομέας που παραμένει άγνωστος ακόμη, είναι οι πιλότοι που θα οδηγούν για την ομάδα. Ο Villeneuve έχει συμβόλαιο με τη Sauber και για του χρόνου, ωστόσο η θέση του κινδυνεύει. Πάντως ο μάνατζερ του Καναδού, Craig Pollock, φημολογείται ότι απειλεί τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία με ποινικές διώξεις εάν αυτή δε σεβαστεί το συμβόλαιο του εργοδότη του και σε αυτή την περίπτωση ίσως ζητήσει χρηματική αποζημίωση ύψους 22 εκατομμυρίων δολαρίων. Λόγος έχει γίνει και για τον Nick Heidfeld o οποίος είχε φέτος μια επιτυχημένη σεζόν –δεδομένων πάντοτε των ικανοτήτων της Williams-, αφού η BMW τον γνωρίζει από τη φετινή συνεργασία μαζί του και επιπλέον είναι Γερμανός. Ο Nick ωστόσο απ’ ότι έχει αποκαλυφθεί είχε υπογράψει πέρυσι ένα προσύμφωνο με την BAR για το 2006 ενώ και στο συμβόλαιό του με τη Williams υπάρχει πρόβλεψη επέκτασης της συνεργασίας των δυο πλευρών. Ο de la Rosa (νυν δοκιμαστής της McLaren) έχει ήδη εκφράσει την επιθυμία του να βρεθεί στην καινούρια ομάδα του χρόνου, ενώ έχουν ακουστεί φήμες ότι η BMW ενδιαφέρεται για τον άλλο δοκιμαστή της McLaren, Alex Wurz. Επίσης ο Anthony Davidson έχει αποκαλύψει ότι έχει κάνει συζητήσεις με τον Mario Theissen για μια πιθανή συνεργασία του χρόνου.

Όσον αφορά τις επιδόσεις τώρα, ο Theissen, όντας στη Formula 1 αρκετά χρόνια, γνωρίζει ότι δε θα είναι δυνατό η ΒMW να πρωταγωνιστήσει εξ’ αρχής. Δηλώνει προετοιμασμένος η «γερμανική» ομάδα του χρόνου να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα σε χαμηλότερη βαθμολογική θέση από τη Williams με την οποία θα λήξει τη συνεργασία της φέτος μετά από 6 χρόνια κοινής πορείας που απέφεραν 10 νίκες και δυο φορές τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η BMW έχει ήδη κατασκευάσει τον V8 κινητήρα που υποχρεούται να χρησιμοποιήσει του χρόνου, ο οποίος μάλιστα έχει κάνει την εμφάνισή του στην πίστα με μια Williams σε δοκιμές εξέλιξης…
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
O αγωνιστικός διευθυντής της BMW, Mario Theissen. To μέλλον της BMW;