Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Το παρασκήνιο των μεταγραφών 22/8/2005 11:49 μμ

H Michelin απαγόρεψε στο Massa να συμμετέχει στις δοκιμές εξέλιξης των ελαστικών της
Η μετάβαση του Massa στη Ferrari και του Barrichello στη BAR καθώς και η αναποφασιστικότητα του Jenson Button έχουν πυροδοτήσει μια συνοχή αλυσιδωτών αντιδράσεων…

Η Ferrari ανακοίνωσε ότι στις δοκιμές εξέλιξης που θα ξεκινήσουν αύριο θα είναι παρόν και ο Felipe Massa ο οποίος θα αποτελεί οδηγό της Scuderia από του χρόνου. Ο Βραζιλιάνος οδηγός ο οποίος είναι δεσμευμένος δια συμβολαίου με τη Ferrari από το 2002 όταν και διατέλεσε χρέη δοκιμαστή (ουσιαστικά ήταν δανεικός στη Sauber το 2003 και 2004 ή καλύτερα τοποθετημένος σε αυτό το πόστο από τη Scuderia η οποία παρείχε τους κινητήρες της στην ελβετική ομάδα) για αυτό και είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο. Ο Massa θα συνεχίσει τις δοκιμές την Παρασκευή με τη Sauber. Ωστόσο αυτό έχει πυροδοτήσει αντιδράσεις στο στρατόπεδο της Michelin. Ο αγωνιστικός διευθυντής της γαλλικής εταιρίας Pierre Dupasquieur δήλωσε ότι δεν είναι ευχαριστημένος με το γεγονός καθώς φοβάται για τη μετάδοση πληροφοριών μέσω του Βραζιλιάνου από τη Michelin προς τη Bridgestone. Για αυτό το λόγο ο Γάλλος δήλωσε ότι ο Massa δεν πρόκειται να διεξάγει άλλες δοκιμές ελαστικών για λογαριασμό της Michelin.

Από την άλλη ο Ross Brawn έχει δηλώσει ότι είναι απογοητευμένος από την αποχώρηση του Barrichello από την ομάδα καθώς εκτιμά το ταλέντο του Βραζιλιάνου o οποίος θα μπορούσε κατά τον ίδιο να έχει χριστεί παγκόσμιος πρωταθλητής (ίσως και δις) εάν δεν υπήρχε ο Michael Schumacher στην ομάδα. Πάντως ο Brawn δήλωσε ότι λόγω της μετάβασης του Barrichello στη BAR του χρόνου, ο Βραζιλιάνος στις δοκιμές εξέλιξης που θα ακολουθήσουν για τη Scuderia θα δοκιμάζει μόνο εξαρτήματα ή ελαστικά τα οποία προορίζονται για τη φετινή σεζόν, χωρίς φυσικά να συμμετέχει στα προγράμματα δοκιμών για την επόμενη σεζόν.

O Barrcihello θα αποκλειστεί από τις επερχόμενες δοκιμές εξέλιξης της Ferrari που θα εστιάζονται στο 2006, λόγω της μεταγραφής του στη BAR
Η BAR από τη μεριά της ακόμη δε γνωρίζει ποιος θα καταλάβει το δεύτερο cockpit της του χρόνου καθώς ο Jenson Button είναι δεσμευμένος δια συμβολαίου με τη Williams το οποίο όμως δε θέλει να τηρήσει. Το αφεντικό της BAR Nick Fry δήλωσε ότι εάν η Williams πρότεινε στην ομάδα του να εξαγοράσει το συμβόλαιο του Βρετανού πιλότου θα ήταν ανοιχτός σε συζητήσεις. Πάντως ο Fry ξεκαθαρίζει ότι δεν είναι σε θέση να κάνει από μόνος του μια τέτοια πρόταση καθώς η ομάδα δεν εμπλέκεται στο συμβόλαιο και νομικά δεν έχει κανένα δικαίωμα να το κάνει… Ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Honda πάντως ήταν αντίθετος με την τοποθέτηση του Fry, καθώς από όσα έχει ακούσει δια στόματος Frank Williams επί του θέματος τον κάνουν (δικαιολογημένα) να πιστεύει ότι δεν είναι τα χρήματα το πρόβλημα.

Ο δοκιμαστής της BAR, Anthony Davidson ψάχνει απεγνωσμένα για ένα αγωνιστικό cockpit του χρόνου αποκάλυψε ότι εκτός από το ενδιαφέρον που έχει εκδηλώσει η Jordan (από του χρόνου Midland) για το άτομό του συζητήσεις έχουν γίνει και με την BMW, η οποία έχει αγοράσει τη Sauber και παραμένει να δούμε ποιους οδηγούς θα έχει του χρόνου. Ο Jacques Villeneuve έχει συμβόλαιο με τη Sauber και για το 2006, αλλά η BMW δε φαίνεται πρόθυμη να το τηρήσει. Ίσως όμως αναγκαστεί να το κάνει για να μην πληρώσει το ποσό των 22 εκατομμυρίων δολαρίων το οποίο φημολογείται ότι θα απαιτήσει ο μάνατζερ του Καναδού, Craig Pollock εάν ο εργοδότης του δεν αγωνιστεί του χρόνου αυτήν.

Εντωμεταξύ το Σάββατο το απόγευμα συνεδρίασε το GPMA, o σύνδεσμος δηλαδή που έχουν ιδρύσει οι αυτοκινητοβιομηχανίες που εμπλέκονται στη Formula 1 μαζί με τις εννιά ομάδες (όλες πλην της Ferrari) για να επικυρωθεί η ομοφωνία για τις προτάσεις που θα προωθήσουν στη συνάντηση με τον Max Mosley στις 31 Αυγούστου όσον αφορά τους κανονισμούς του 2008. Ο Ron Dennis (ο οποίος έχει αναλάβει και το ρόλο του εκπροσώπου του GPMA) δήλωσε επίσης ότι λόγω της καθυστέρησης οριστικοποίησης του συστήματος κατατακτήριων δοκιμών που θα ισχύσει του χρόνου, υπάρχουν πλέον κάποιοι φραγμοί ως προς τη μορφή που δύναται να πάρουν αυτές. Καθώς οι ομάδες έχουν ήδη αρχίσει εδώ και μερικούς μήνες τη σχεδίαση των μονοθεσίων που θα αγωνιστούν του χρόνου είναι πλέον αδύνατο να διαφοροποιηθεί η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Ως αποτέλεσμα ο Dennis (τo GPMA) θεωρεί ότι δε θα πρέπει καν να γίνει λόγος για σύστημα κατατακτηρίων δοκιμών με λίγα καύσιμα καθώς η διορία ανακοίνωσης μιας τέτοιας απόφασης έχει παρέλθει προ πολλού. Συμφώνησε στην προσπάθεια βελτίωσης του συστήματος κατατακτήριων δοκιμών, αλλά συνέστησε μεγάλη προσοχή στη δρομολόγηση αλλαγών καθώς αυτές εάν δε μελετηθούν διεξοδικά μπορεί να φέρουν ανεπιθύμητα αποτελέσματα.
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr