Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

"Διαφορετικά τα αίτια αστοχίας του κάθε ελαστικού" λέει η Bridgestone 13/5/2005 6:01 μμ

Στη Bridgestone ολοκλήρωσαν, στα κεντρικά στην Ιαπωνία, των έλεγχο των ελαστικών της F2005 του Michael Schumacher τα οποία αστόχησαν στην Ισπανία την προηγούμενη Κυριακή.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας ελαστικών το πίσω αριστερό ελαστικό ξεφούσκωσε γιατί έχασε μέρος της πίεσής του όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την υπερθέρμανση του ελαστικού και την αστοχία του.
Σύμφωνα πάντα με τη Bridgestone το εμπρός αριστερό ελαστικό ξεφούσκωσε γιατί σκίστηκε από θραύσμα.
Στη Ferrari δέχτηκαν την ανακοίνωση με ανακούφιση γιατί σίγουρα εάν η αστοχία οφείλονταν σε φθορά θα είχαν πολύ μεγαλύτερη ανησυχία. Εμείς θα θέσουμε τρία θέματα:

Πρώτον γίνεται ένας πιλότος όπως ο M.Schumacher να μην αντιληφθεί από την πρώτη στιγμή την πτώση της πίεσης στο ελαστικό του; Με το οποίο παρεπιπτόντως είχε την σιγουριά να πιέσει και να γυρίζει στο 1:15.6! Θυμίζουμε ότι ο Γερμανός ένοιωσε το μονοθέσιο να αποσταθεροποιείται πίσω μόνο ένα γύρο πριν το κλατάρισμα. Σημειώνουμε επίσης ότι το κλατάρισμα ήρθε μετά τον ανεφοδιασμό με καύσιμα της Ferrari.

Δεύτερον είναι αδιανόητο να ξεφουσκώνουν τα ελαστικά κατά τη διάρκεια της παρουσίας του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ναι πέφτει η θερμοκρασία τους και κατ' επέκταση η πίεση του αέρα στο εσωτερικό τους αλλά ο αέρας δε διαφεύγει, απλά μειώνεται η θερμοκρασία του, άρα ο όγκος του.

Τρίτον πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας βρέθηκαν τα τέσσερα από τα έξι μονοθέσια που χρησιμοποιούν Bridgestone. Γιατί αυτό συνέβη μόνο στον M.Schumacher;

Η προφανής απάντηση - αυτός πίεσε περισσότερο - μας βάζει σε πιο δύσκολα μονοπάτια...
1) Άρα είναι και θέμα φθοράς
2) Ο Barrichello τι ακριβώς έκανε μιάμιση ώρα στην πίστα, βόλτα;


Τ.Π.
takis@4troxoi.gr