Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

8ο Ράλλυ Σπριντ Αμφίκλειας: Νικητές οι Μιχάλης Ευθυμίου και Γιώργος Λεβέντης 9/5/2005 10:25 πμ

Δήμος Ριζικάρης και Βάλια Νεοφωτίστου έφεραν το Peugeot 106 Rallye τους στην πρώτη θέση των 1600 κ.εκ. με επίδοση συγκρίσιμη με μεγαλύτερες κατηγορίες. (φωτ. αρχείου)
Για άλλη μία χρονιά η Λέσχη Αυτοκινήτου και Μοτοσυκλέτας Αμφίκλειας (Λ.Α.Μ.Α.) ήταν συνεπής με το ραντεβού της και διοργάνωσε το 8ο Ράλλυ Σπριντ Αμφίκλειας. Στην πολύ όμορφη, τόσο από άποψη σκηνικού όσο και από οδηγική οπτική γωνία, ειδική διαφρομή των 14 χλμ. που ενώνει την Αμφίκλεια με το Πολύδροσο, τα 60 πληρώματα που πήραν εκκίνηση προσέφεραν άφθονο θέαμα στον αρκετό κόσμο που αποφάσισε να επισκεφτεί το βουνό.

Η οργάνωση από την πλευρά της προσπάθησε αρκετά ώστε ο αγώνας να διεξαχθεί σε συνθήκες απόλυτης ασφάλειας, αφού στην διαδρομή παρευρίσκονταν αρκετοί ενδιάμεσοι κριτές, αλλά και ασθενοφόρα και άλλα βοηθητικά οχήματα. Από εκεί και πέρα, η επιλογή της να επιτρέψει το ελεύθερο σέρβις στα πληρώματα είχε ως αποτέλεσμα αυτά να διασκορπιστούν στα διαστήματα μεταξύ των σκελών, γεγονός που τελικά δεν επέτρεψε στον κόσμο να δει όλα τα αυτοκίνητα συγκεντρωμένα, όπως σε ένα κλασικό σέρβις παρκ.

Οι Γιάννης Χεκιμιάν και Νίκος Λαδογιάννης ήταν οι ταχύτεροι μεταξύ των Fiat και τρίτοι στην κατηγορία μέχρι 1.400 κ.εκ. (φωτ. αρχείου)
Στον αγωνιστικό τομέα ο Μιχάλης Ευθυμίου με τον Γιώργο Λεβέντη και το Ford Escort WRC δικαίωσαν τον τίτλο του φαβορί και κέρδισαν με άνεση την κλάση 2.000+. Πίσω τους βρέθηκαν δυο BMW M3 με τους Χρήστο Πλατή – Γιάννη Χαιρόπουλο να είναι δεύτεροι μεν, αλλά πρώτοι στις καρδιές των θεατών αφού προσέφεραν άπλετο θέαμα και στα δυο περάσματά τους. Στην αμέσως επόμενη κατηγορία, αυτή των 2.000 κ.εκ. οι Αντώνης Δραγώνας και Νανα Νικολακοπούλου (Peugeot 306 Base) κέρδισαν με άνεση και δεν απειλήθηκαν σε καμμία περίπτωση από τον ανταγωνισμό. Στα 1.600, οι Δήμος Ριζικάρης και Βάλια Νεοφωτίστου με το Peugeot 106 Rallye τους εντυπωσίασαν και πέτυχαν χρόνους συγκρίσιμους με τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Στη μικρή κατηγορία, αυτή των 1.400 κ.εκ., το Toyota Yaris του Στέλιου Χαλδαίου και Βασίλη Σαββάτη υπερίσχυσε όλων. Ακολούθησαν οι Γιώργος Μπασδέλης – Μανώλης Ξυδάκης με Nissan Micra, ενώ τρίτοι ήταν οι Γιάννης Χεκιμιάν και Νίκος Λαδογιάννης με Fiat Seicento οι οποίοι ήταν και οι νικητές της Α0, της κλάσης με τα μικρά Fiat τα οποία μάλιστα έφτασαν τις επτά συμμετοχές. Τέλος στην άτυπη μάχη μεταξύ των Peugeot 206, οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκη και Νίκος Μουζάκης έκλεψαν την παράσταση, όντας οι μοναδικοί που κατάφεραν να σπάσουν το φράγμα των 11 λεπτών.

Οι Στέλιος Χαλδαίος και Βασίλης Σαββάτης (Toyota Yaris) κέρδισαν με χαρακτηριστική άνεση την κλάση των 1.400 κ.εκ. (φωτ.αρχείου)
Ο απόηχος του αγώνα άφησε σε όλους μια ευχάριστη γεύση και τόνισε για ακόμη μία φορά ότι τα ράλλυ σπριντ είναι η ιδανική επιλογή για κάποιον που επιθυμεί να τρέξει φθηνά και να συνδυάσει το αγαπημένο του σπορ με εκδρομές σε όμορφες περιοχές της Ελλάδας. Η έλλειψη της πίεσης που έχουν τα μεγάλα ράλλυ είναι ό,τι καλύτερο, μάλιστα, για νέα πληρώματα και στην Αμφίκλεια είδαμε αρκετά. Το θέαμα, δε, ελέω και της ελευθερίας στις δοκιμές αλλά και των πολύ όμορφων διαδρομών που επιλέγονται, είναι σχεδόν πάντα εξασφαλισμένο.

Ωστόσο, κάπου εδώ πρέπει να γίνει και μια αναφορά σε κάποια μελανά σημεία των αγώνων αυτής της μορφής. Αυτά προκύπτουν από την μη ύπαρξη ξεκάθαρου πλαισίου κανονισμών που να κοθορίζει τις λεπτομέρειες που διέπουν τόσο την διεξαγωγή του αγώνα, όσο και τα όσα προηγούνται αυτού. Έτσι, λοιπόν, βρεθήκαμε το Σάββατο, παραμονή του αγώνα και κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων, ορισμένα πληρώματα να κυκλώνουν την διαδρομή μέσω της απλής του αγώνα και άλλα να γυρίζουν ανάποδα μέσα από την ειδική. Η συμπεριφορά αυτή δημιούργησε έντονες αντιδράσεις και έτσι το θέμα διευθετήθηκε κατόπιν εορτής με την σύσταση προς όλους να μην επιστρέφουν στην αφετηρία μέσα από την ειδική. Βέβαια, κάποιος σχετικός με τις αναγνωρίσεις κανόνας που να αφορά τα ράλλυ σπρίντ δεν υπάρχει, άρα ούτε οι μεν αλλά ούτε και οι δε είχαν δίκιο και φυσικά ήταν παράλειψη των οργανωτών που δεν ξεκαθάρισαν εκ των προτέρων το καθεστώς των αναγνωρίσεων.
Ευκαιρία για προπόνηση βρήκαν οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης και Νίκος Μουζάκης και κατάφεραν να συνδυάσουν το γεγονός με μια εξαιρετική επίδοση.(φωτ. αρχείου)
Στην συνέχεια, κατά την διάρκεια του αγώνα, όταν ο Μαρίνος Πλαφουντζής είχε μια έξοδο και εμπόδιζε την διέλευση των επόμενων αυτοκινήτων, οι τρείς πρώτοι που βρέθηκαν στο σημείο του συμβάντος και καθυστέρησαν, δηλαδή οι Λευτέρης Μίχος, Μάνος Κόραλλης και Δημήτρης Πλακουτσής, πήραν τον - εξαιρετικό ομολογουμένως- χρόνο του τελευταίου που είχε τερματίσει απροβλημάτιστα την διαδρομή, δηλαδή του Βασίλη Γάτσου, πράγμα που διαμόρφωσε το τελικό αποτέλεσμα σε όφελός τους και εις βάρος άλλων πληρωμάτων της κατηγορίας. Αυτό, όμως, πάλι δεν αναφέρεται σε κανένα κανονισμό και με δεδομένη την μικρή διάρκεια του αγώνα βάζει σε σκέψεις για το κατά πόσο είναι δίκαιο μιας και δεν υπάρχουν περιθώρια για να καλυφθεί μια σημαντική διαφορά. Σε προηγούμενους αγώνες (βλ. ράλλυ σπριντ Αγρινίου) ένα παρόμοιο συμβάν είχε οδηγήσει στην επανεκκίνηση του πληρώματος που συνάντησε το εμπόδιο. Τελικά τα ράλλυ σπριντ ακολουθούν τον γενικό κανονισμό των ράλλυ, των αναβάσεων ή μήπως τον προφορικό κανονισμό που επιβάλλει ο εκάστοτε αλυτάρχής; Άγνωστον. Σε κάθε περίπτωση οφείλει η ΕΘ.Ε.Α. να μεριμνήσει ώστε στο μέλλον να μην ξαναδούμε παρόμοια φαινόμενα. Ανεξάρτητα του ποιά είναι η καλύτερη λύση σε κάθε πρόβλημα αυτή πρέπει να είναι μια και σταθερή και κυρίως να είναι γραμμένη στο βιβλίο της χρονιάς._Κ.Φ.( kfoukis@4troxoi.gr )

Τα αποτελέσματα του αγώνα ήταν:


2000+       
ΘέσηΝ/ΣΟΔΗΓΟΣΣΥΝΟΔΗΓΟΣΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΧρόνος Α' ΣκέλουςΧρόνος Β' ΣκέλουςΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
11ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣΛΕΒΕΝΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣFORD ESCORT WRC0:09:120:09:080:18:20
23ΠΛΑΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣΧΑΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣBMW M30:09:280:09:280:18:56
32ΤΡΟΒΑΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣΠΑΚΟΣ ΦΩΤΗΣBMW M30:09:470:09:460:19:33
472ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥ.LANCIA DELTA INT 16V0:09:580:09:530:19:51
57ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓ.MAZDA 323 GTR0:10:320:10:230:20:55
64ΜΠΑΝΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣMAZDA 323 GTX0:10:360:10:330:21:09
76ΠΑΠΑΛΟΥΚΑΣ ΦΩΤΗΣΚΑΜΑΡΑΣ ΝΙΚΟΣPEUGEOT 306 MAXI KIT CAR0:10:00ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ
1601-2000       
19ΔΡΑΓΩΝΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΑPEUGEOT 306 BASE0:09:370:09:400:19:17
216ΚΑΤΣΑΡΕΛΙΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣΚΟΥΛΟΥΜΠΕΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣSEAT IBIZA0:09:460:09:450:19:31
370ΠΑΠΑΔΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΤΣΙΟΥΡΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣRENAULT CLIO WILLIAMS0:09:520:09:390:19:31
418ΣΑΜΑΝΤΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣOPEL ASCONA0:09:550:09:400:19:35
523ΝΤΟΝΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡ.PEUGEOT 106 MAXI 1.6 KIT CAR0:10:160:09:590:20:15
617ΤΣΟΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣΚΟΥΤΣΟΝΙΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣOPEL ASTRA GSI 16V0:10:120:10:060:20:18
721ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣΠΡΕΖΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣOPEL ASTRA 20000:10:190:10:150:20:34
825ΖΟΥΜΠΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΓΥΖΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣCITROEN ZX 1.90:10:190:10:300:20:49
915ΤΑΡΑΤΣΑΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣΚΑΜΜΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣRENAULT CLIO RS0:11:380:10:010:21:39
1012ΜΑΛΕΒΙΤΗΣ ΝΙΚΟΣΔΟΥΛΓΕΡΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣFORD ESCORT RS 20000:10:540:10:460:21:40
1110ΑΝΔΡΙΤΣΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣΜΑΝΩΛΙΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣSEAT IBIZA0:10:550:10:560:21:51
1214ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΣΠΛΑΚΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣFORD ESCORT RS 20000:11:150:10:580:22:13
1322ΣΑΚΑΜΠΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣRENAULT CLIO WILLIAMS0:10:130:16:260:26:39
1419ΤΖΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣΘΕΟΧΑΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣFORD ESCORT RS 20000:21:180:10:230:31:41
1569ΛΕΠΙΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣΡΑΧΟΥΤΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣFORD ESCORT RS 20000:11:06ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ
1401-1600       
127ΡΙΖΙΚΑΡΗΣ ΔΗΜΟΣΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΥ ΒΑΛΙΑPEUGEOT 106 RALLYΕ0:09:340:09:310:19:05
228ΓΑΤΣΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣΑΜΑΡΑΝΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑPEUGEOT 205 1.6 GTI0:09:420:09:430:19:25
333ΠΛΑΚΟΥΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤ.PEUGEOT 205 RALLYE0:09:420:10:090:19:51
471ΠΑΠΑΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚ.ΚΩΤΣΗ ΕΥΑPEUGEOT 106 1.3 KIT CAR0:09:580:09:530:19:51
573ΧΙΩΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΤΟΣ ΜΠΑΜΠ.PEUGEOT 106 RALLYE0:09:590:10:010:20:00
631ΜΙΧΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΣPEUGEOT 205 GTI0:09:420:10:290:20:11
732ΚΟΡΑΛΛΗΣ ΜΑΝΟΣΚΑΤΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣPEUGEOT 106 RALLYΕ0:09:420:10:430:20:25
841ΓΟΥΛΙΜΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣΓΟΥΛΙΜΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣPEUGEOT 205 RALLYE0:10:170:10:100:20:27
940ΠΑΠΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤ.ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΠΥΡΙΔ.PEUGEOT 2050:10:290:10:380:21:07
1034ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣΤΡΑΧΟΣ ΝΙΚΟΣCITROEN AX0:10:450:10:390:21:24
1139ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣΜΑΡΑΓΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣTOYOTA COROLLA ΑΕ 920:10:430:10:440:21:27
1236ΧΟΥΧΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΝΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣTOYOTA COROLLA ΑΕ 860:11:460:11:370:23:23
1338ΚΟΥΝΤΟΥΡΟΥΔΑΣ ΒΑΓΓ.ΣΙΔΗΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣPEUGEOT 106 RALLYE0:12:040:12:010:24:05
1437ΤΣΙΛΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣ.PEUGEOT 106 RALLYE0:10:480:15:020:25:50
1526ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣ.ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣCITROEN AX A.P.R.ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ
1630ΠΛΑΦΟΥΤΖΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣPEUGEOT 205ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ
-1400       
163ΧΑΛΔΑΙΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣΣΑΒΒΑΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣTOYOTA YARIS0:10:020:09:540:19:56
244ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣΞΥΔΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣNISSAN MICRA0:10:150:10:170:20:32
342ΧΕΚΙΜΙΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣΛΑΔΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΣFIAT SEICENTO0:10:350:10:310:21:06
443ΚΟΥΝΙΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣΠΛΑΤΥΚΩΣΤΑΣ ΠΑΡΗΣPEUGEOT 106 RALLYE 1.30:10:350:10:400:21:15
547ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛ.ΚΟΛΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣFIAT SEICENTO0:10:410:10:450:21:26
648ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ"""ΑΡΜΑΚΙ"""NISSAN MICRA0:10:350:10:540:21:29
764ΝΤΑΚΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣΚΟΣΙΑΒΕΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣPEUGEOT 106 RALLYE 1.30:10:550:10:420:21:37
853ΔΑΚΟΡΩΝΙΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣΒΑΛΑΔΑΚΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣFIAT CINQUECENTO0:10:550:10:530:21:48
961ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣΜΟΥΖΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣPEUGEOT 2060:11:040:10:550:21:59
1050ΜΑΛΑΚΤΑΡΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣΣΠΥΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣFIAT SEICENTO0:11:090:11:020:22:11
1165ΜΑΚΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΞΕΝΙΑPEUGEOT 2060:11:060:11:070:22:13
1267ΚΑΡΑΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΣΚΑΒΒΑΔΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣPEUGEOT 2060:11:090:11:050:22:14
1346ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ ΕΛΕΝΗΜΑΥΡΟΓΕΝΝΗ ΕΦΗFIAT SEICENTO0:11:040:11:130:22:17
1456ΛΑΜΠΡΟΥ ΣΠΥΡΟΣΧΑΙΔΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣPEUGEOT 106 RALLYE 1.30:11:090:11:100:22:19
1545ΧΑΡΠΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓ.PEUGEOT 2060:11:130:11:060:22:19
1668ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣΑΣΠΡΟΜΟΥΓΓΟΣ ΒΑΓΓ.PEUGEOT 205 RALLYE0:11:110:11:090:22:20
1757ΦΟΥΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣΤΣΑΝΤΙΛΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣPEUGEOT 106 RALLYE0:11:170:11:140:22:31
1859ΡΟΒΑΚΗΣ ΧΑΡΗΣΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝ.FIAT CINQUECENTO0:11:220:11:170:22:39
1958ΝΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣΜΟΥΝΤΖΟΥΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦ.PEUGEOT 106 RALLYE0:11:440:11:420:23:26
2054ΜΠΑΛΚΑΝΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΙΜΟΣTOYOTA STARLET EP 820:11:460:11:450:23:31
2160ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣΣIΑΦΑΚΑ ΛΙΤΣΑFIAT CINQUECENTO0:11:580:11:560:23:54
2251ΔΟΥΦΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΜΑΛΤΕΖΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣFIAT 127 SPORTΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ

Οι Μιχάλης Ευθυμίου - Γιώργος Λεβέντης (Ford Escort WRC) κινήθηκαν σε εντυπωσιακούς ρυθμούς και κέρδισαν άνετα. (φωτ. αρχείου)