|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8ο Ράλλυ Σπριντ Αμφίκλειας: Νικητές οι Μιχάλης Ευθυμίου και Γιώργος Λεβέντης |
9/5/2005 10:25 πμ
|
|
|
|
|
Δήμος Ριζικάρης και Βάλια Νεοφωτίστου έφεραν το Peugeot 106 Rallye τους στην πρώτη θέση των 1600 κ.εκ. με επίδοση συγκρίσιμη με μεγαλύτερες κατηγορίες. (φωτ. αρχείου) |
|
Για άλλη μία χρονιά η Λέσχη Αυτοκινήτου και Μοτοσυκλέτας Αμφίκλειας (Λ.Α.Μ.Α.) ήταν συνεπής με το ραντεβού της και διοργάνωσε το 8ο Ράλλυ Σπριντ Αμφίκλειας. Στην πολύ όμορφη, τόσο από άποψη σκηνικού όσο και από οδηγική οπτική γωνία, ειδική διαφρομή των 14 χλμ. που ενώνει την Αμφίκλεια με το Πολύδροσο, τα 60 πληρώματα που πήραν εκκίνηση προσέφεραν άφθονο θέαμα στον αρκετό κόσμο που αποφάσισε να επισκεφτεί το βουνό.
Η οργάνωση από την πλευρά της προσπάθησε αρκετά ώστε ο αγώνας να διεξαχθεί σε συνθήκες απόλυτης ασφάλειας, αφού στην διαδρομή παρευρίσκονταν αρκετοί ενδιάμεσοι κριτές, αλλά και ασθενοφόρα και άλλα βοηθητικά οχήματα. Από εκεί και πέρα, η επιλογή της να επιτρέψει το ελεύθερο σέρβις στα πληρώματα είχε ως αποτέλεσμα αυτά να διασκορπιστούν στα διαστήματα μεταξύ των σκελών, γεγονός που τελικά δεν επέτρεψε στον κόσμο να δει όλα τα αυτοκίνητα συγκεντρωμένα, όπως σε ένα κλασικό σέρβις παρκ.
|
Οι Γιάννης Χεκιμιάν και Νίκος Λαδογιάννης ήταν οι ταχύτεροι μεταξύ των Fiat και τρίτοι στην κατηγορία μέχρι 1.400 κ.εκ. (φωτ. αρχείου) |
|
Στον αγωνιστικό τομέα ο Μιχάλης Ευθυμίου με τον Γιώργο Λεβέντη και το Ford Escort WRC δικαίωσαν τον τίτλο του φαβορί και κέρδισαν με άνεση την κλάση 2.000+. Πίσω τους βρέθηκαν δυο BMW M3 με τους Χρήστο Πλατή – Γιάννη Χαιρόπουλο να είναι δεύτεροι μεν, αλλά πρώτοι στις καρδιές των θεατών αφού προσέφεραν άπλετο θέαμα και στα δυο περάσματά τους. Στην αμέσως επόμενη κατηγορία, αυτή των 2.000 κ.εκ. οι Αντώνης Δραγώνας και Νανα Νικολακοπούλου (Peugeot 306 Base) κέρδισαν με άνεση και δεν απειλήθηκαν σε καμμία περίπτωση από τον ανταγωνισμό. Στα 1.600, οι Δήμος Ριζικάρης και Βάλια Νεοφωτίστου με το Peugeot 106 Rallye τους εντυπωσίασαν και πέτυχαν χρόνους συγκρίσιμους με τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Στη μικρή κατηγορία, αυτή των 1.400 κ.εκ., το Toyota Yaris του Στέλιου Χαλδαίου και Βασίλη Σαββάτη υπερίσχυσε όλων. Ακολούθησαν οι Γιώργος Μπασδέλης – Μανώλης Ξυδάκης με Nissan Micra, ενώ τρίτοι ήταν οι Γιάννης Χεκιμιάν και Νίκος Λαδογιάννης με Fiat Seicento οι οποίοι ήταν και οι νικητές της Α0, της κλάσης με τα μικρά Fiat τα οποία μάλιστα έφτασαν τις επτά συμμετοχές. Τέλος στην άτυπη μάχη μεταξύ των Peugeot 206, οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκη και Νίκος Μουζάκης έκλεψαν την παράσταση, όντας οι μοναδικοί που κατάφεραν να σπάσουν το φράγμα των 11 λεπτών.
|
Οι Στέλιος Χαλδαίος και Βασίλης Σαββάτης (Toyota Yaris) κέρδισαν με χαρακτηριστική άνεση την κλάση των 1.400 κ.εκ. (φωτ.αρχείου) |
|
Ο απόηχος του αγώνα άφησε σε όλους μια ευχάριστη γεύση και τόνισε για ακόμη μία φορά ότι τα ράλλυ σπριντ είναι η ιδανική επιλογή για κάποιον που επιθυμεί να τρέξει φθηνά και να συνδυάσει το αγαπημένο του σπορ με εκδρομές σε όμορφες περιοχές της Ελλάδας. Η έλλειψη της πίεσης που έχουν τα μεγάλα ράλλυ είναι ό,τι καλύτερο, μάλιστα, για νέα πληρώματα και στην Αμφίκλεια είδαμε αρκετά. Το θέαμα, δε, ελέω και της ελευθερίας στις δοκιμές αλλά και των πολύ όμορφων διαδρομών που επιλέγονται, είναι σχεδόν πάντα εξασφαλισμένο.
Ωστόσο, κάπου εδώ πρέπει να γίνει και μια αναφορά σε κάποια μελανά σημεία των αγώνων αυτής της μορφής. Αυτά προκύπτουν από την μη ύπαρξη ξεκάθαρου πλαισίου κανονισμών που να κοθορίζει τις λεπτομέρειες που διέπουν τόσο την διεξαγωγή του αγώνα, όσο και τα όσα προηγούνται αυτού. Έτσι, λοιπόν, βρεθήκαμε το Σάββατο, παραμονή του αγώνα και κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων, ορισμένα πληρώματα να κυκλώνουν την διαδρομή μέσω της απλής του αγώνα και άλλα να γυρίζουν ανάποδα μέσα από την ειδική. Η συμπεριφορά αυτή δημιούργησε έντονες αντιδράσεις και έτσι το θέμα διευθετήθηκε κατόπιν εορτής με την σύσταση προς όλους να μην επιστρέφουν στην αφετηρία μέσα από την ειδική. Βέβαια, κάποιος σχετικός με τις αναγνωρίσεις κανόνας που να αφορά τα ράλλυ σπρίντ δεν υπάρχει, άρα ούτε οι μεν αλλά ούτε και οι δε είχαν δίκιο και φυσικά ήταν παράλειψη των οργανωτών που δεν ξεκαθάρισαν εκ των προτέρων το καθεστώς των αναγνωρίσεων.
|
Ευκαιρία για προπόνηση βρήκαν οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης και Νίκος Μουζάκης και κατάφεραν να συνδυάσουν το γεγονός με μια εξαιρετική επίδοση.(φωτ. αρχείου) |
|
Στην συνέχεια, κατά την διάρκεια του αγώνα, όταν ο Μαρίνος Πλαφουντζής είχε μια έξοδο και εμπόδιζε την διέλευση των επόμενων αυτοκινήτων, οι τρείς πρώτοι που βρέθηκαν στο σημείο του συμβάντος και καθυστέρησαν, δηλαδή οι Λευτέρης Μίχος, Μάνος Κόραλλης και Δημήτρης Πλακουτσής, πήραν τον - εξαιρετικό ομολογουμένως- χρόνο του τελευταίου που είχε τερματίσει απροβλημάτιστα την διαδρομή, δηλαδή του Βασίλη Γάτσου, πράγμα που διαμόρφωσε το τελικό αποτέλεσμα σε όφελός τους και εις βάρος άλλων πληρωμάτων της κατηγορίας. Αυτό, όμως, πάλι δεν αναφέρεται σε κανένα κανονισμό και με δεδομένη την μικρή διάρκεια του αγώνα βάζει σε σκέψεις για το κατά πόσο είναι δίκαιο μιας και δεν υπάρχουν περιθώρια για να καλυφθεί μια σημαντική διαφορά. Σε προηγούμενους αγώνες (βλ. ράλλυ σπριντ Αγρινίου) ένα παρόμοιο συμβάν είχε οδηγήσει στην επανεκκίνηση του πληρώματος που συνάντησε το εμπόδιο. Τελικά τα ράλλυ σπριντ ακολουθούν τον γενικό κανονισμό των ράλλυ, των αναβάσεων ή μήπως τον προφορικό κανονισμό που επιβάλλει ο εκάστοτε αλυτάρχής; Άγνωστον. Σε κάθε περίπτωση οφείλει η ΕΘ.Ε.Α. να μεριμνήσει ώστε στο μέλλον να μην ξαναδούμε παρόμοια φαινόμενα. Ανεξάρτητα του ποιά είναι η καλύτερη λύση σε κάθε πρόβλημα αυτή πρέπει να είναι μια και σταθερή και κυρίως να είναι γραμμένη στο βιβλίο της χρονιάς._Κ.Φ.( kfoukis@4troxoi.gr )
Τα αποτελέσματα του αγώνα ήταν:
|
|
2000+ | | | | | | | | Θέση | Ν/Σ | ΟΔΗΓΟΣ | ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | Χρόνος Α' Σκέλους | Χρόνος Β' Σκέλους | ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ | 1 | 1 | ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ | ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | FORD ESCORT WRC | 0:09:12 | 0:09:08 | 0:18:20 | 2 | 3 | ΠΛΑΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΧΑΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | BMW M3 | 0:09:28 | 0:09:28 | 0:18:56 | 3 | 2 | ΤΡΟΒΑΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ | ΠΑΚΟΣ ΦΩΤΗΣ | BMW M3 | 0:09:47 | 0:09:46 | 0:19:33 | 4 | 72 | ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥ. | LANCIA DELTA INT 16V | 0:09:58 | 0:09:53 | 0:19:51 | 5 | 7 | ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓ. | MAZDA 323 GTR | 0:10:32 | 0:10:23 | 0:20:55 | 6 | 4 | ΜΠΑΝΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | MAZDA 323 GTX | 0:10:36 | 0:10:33 | 0:21:09 | 7 | 6 | ΠΑΠΑΛΟΥΚΑΣ ΦΩΤΗΣ | ΚΑΜΑΡΑΣ ΝΙΚΟΣ | PEUGEOT 306 MAXI KIT CAR | 0:10:00 | ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ | ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ | 1601-2000 | | | | | | | | 1 | 9 | ΔΡΑΓΩΝΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΑ | PEUGEOT 306 BASE | 0:09:37 | 0:09:40 | 0:19:17 | 2 | 16 | ΚΑΤΣΑΡΕΛΙΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ | ΚΟΥΛΟΥΜΠΕΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | SEAT IBIZA | 0:09:46 | 0:09:45 | 0:19:31 | 3 | 70 | ΠΑΠΑΔΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΤΣΙΟΥΡΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | RENAULT CLIO WILLIAMS | 0:09:52 | 0:09:39 | 0:19:31 | 4 | 18 | ΣΑΜΑΝΤΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ | ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | OPEL ASCONA | 0:09:55 | 0:09:40 | 0:19:35 | 5 | 23 | ΝΤΟΝΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ | ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡ. | PEUGEOT 106 MAXI 1.6 KIT CAR | 0:10:16 | 0:09:59 | 0:20:15 | 6 | 17 | ΤΣΟΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ | ΚΟΥΤΣΟΝΙΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | OPEL ASTRA GSI 16V | 0:10:12 | 0:10:06 | 0:20:18 | 7 | 21 | ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | ΠΡΕΖΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | OPEL ASTRA 2000 | 0:10:19 | 0:10:15 | 0:20:34 | 8 | 25 | ΖΟΥΜΠΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΓΥΖΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | CITROEN ZX 1.9 | 0:10:19 | 0:10:30 | 0:20:49 | 9 | 15 | ΤΑΡΑΤΣΑΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΚΑΜΜΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | RENAULT CLIO RS | 0:11:38 | 0:10:01 | 0:21:39 | 10 | 12 | ΜΑΛΕΒΙΤΗΣ ΝΙΚΟΣ | ΔΟΥΛΓΕΡΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | FORD ESCORT RS 2000 | 0:10:54 | 0:10:46 | 0:21:40 | 11 | 10 | ΑΝΔΡΙΤΣΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | ΜΑΝΩΛΙΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ | SEAT IBIZA | 0:10:55 | 0:10:56 | 0:21:51 | 12 | 14 | ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΣ | ΠΛΑΚΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | FORD ESCORT RS 2000 | 0:11:15 | 0:10:58 | 0:22:13 | 13 | 22 | ΣΑΚΑΜΠΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | RENAULT CLIO WILLIAMS | 0:10:13 | 0:16:26 | 0:26:39 | 14 | 19 | ΤΖΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ | ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | FORD ESCORT RS 2000 | 0:21:18 | 0:10:23 | 0:31:41 | 15 | 69 | ΛΕΠΙΔΑΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ | ΡΑΧΟΥΤΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ | FORD ESCORT RS 2000 | 0:11:06 | ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ | ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ | 1401-1600 | | | | | | | | 1 | 27 | ΡΙΖΙΚΑΡΗΣ ΔΗΜΟΣ | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΥ ΒΑΛΙΑ | PEUGEOT 106 RALLYΕ | 0:09:34 | 0:09:31 | 0:19:05 | 2 | 28 | ΓΑΤΣΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ | PEUGEOT 205 1.6 GTI | 0:09:42 | 0:09:43 | 0:19:25 | 3 | 33 | ΠΛΑΚΟΥΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤ. | PEUGEOT 205 RALLYE | 0:09:42 | 0:10:09 | 0:19:51 | 4 | 71 | ΠΑΠΑΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚ. | ΚΩΤΣΗ ΕΥΑ | PEUGEOT 106 1.3 KIT CAR | 0:09:58 | 0:09:53 | 0:19:51 | 5 | 73 | ΧΙΩΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΤΟΣ ΜΠΑΜΠ. | PEUGEOT 106 RALLYE | 0:09:59 | 0:10:01 | 0:20:00 | 6 | 31 | ΜΙΧΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΣ | PEUGEOT 205 GTI | 0:09:42 | 0:10:29 | 0:20:11 | 7 | 32 | ΚΟΡΑΛΛΗΣ ΜΑΝΟΣ | ΚΑΤΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | PEUGEOT 106 RALLYΕ | 0:09:42 | 0:10:43 | 0:20:25 | 8 | 41 | ΓΟΥΛΙΜΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ | ΓΟΥΛΙΜΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | PEUGEOT 205 RALLYE | 0:10:17 | 0:10:10 | 0:20:27 | 9 | 40 | ΠΑΠΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤ. | ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΠΥΡΙΔ. | PEUGEOT 205 | 0:10:29 | 0:10:38 | 0:21:07 | 10 | 34 | ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | ΤΡΑΧΟΣ ΝΙΚΟΣ | CITROEN AX | 0:10:45 | 0:10:39 | 0:21:24 | 11 | 39 | ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | ΜΑΡΑΓΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | TOYOTA COROLLA ΑΕ 92 | 0:10:43 | 0:10:44 | 0:21:27 | 12 | 36 | ΧΟΥΧΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΝΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | TOYOTA COROLLA ΑΕ 86 | 0:11:46 | 0:11:37 | 0:23:23 | 13 | 38 | ΚΟΥΝΤΟΥΡΟΥΔΑΣ ΒΑΓΓ. | ΣΙΔΗΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ | PEUGEOT 106 RALLYE | 0:12:04 | 0:12:01 | 0:24:05 | 14 | 37 | ΤΣΙΛΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣ. | PEUGEOT 106 RALLYE | 0:10:48 | 0:15:02 | 0:25:50 | 15 | 26 | ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣ. | ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | CITROEN AX A.P.R. | ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ | ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ | ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ | 16 | 30 | ΠΛΑΦΟΥΤΖΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ | ΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | PEUGEOT 205 | ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ | ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ | ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ | -1400 | | | | | | | | 1 | 63 | ΧΑΛΔΑΙΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ | ΣΑΒΒΑΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | TOYOTA YARIS | 0:10:02 | 0:09:54 | 0:19:56 | 2 | 44 | ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΞΥΔΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ | NISSAN MICRA | 0:10:15 | 0:10:17 | 0:20:32 | 3 | 42 | ΧΕΚΙΜΙΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ | ΛΑΔΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΣ | FIAT SEICENTO | 0:10:35 | 0:10:31 | 0:21:06 | 4 | 43 | ΚΟΥΝΙΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | ΠΛΑΤΥΚΩΣΤΑΣ ΠΑΡΗΣ | PEUGEOT 106 RALLYE 1.3 | 0:10:35 | 0:10:40 | 0:21:15 | 5 | 47 | ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛ. | ΚΟΛΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | FIAT SEICENTO | 0:10:41 | 0:10:45 | 0:21:26 | 6 | 48 | ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ | """ΑΡΜΑΚΙ""" | NISSAN MICRA | 0:10:35 | 0:10:54 | 0:21:29 | 7 | 64 | ΝΤΑΚΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | ΚΟΣΙΑΒΕΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | PEUGEOT 106 RALLYE 1.3 | 0:10:55 | 0:10:42 | 0:21:37 | 8 | 53 | ΔΑΚΟΡΩΝΙΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | ΒΑΛΑΔΑΚΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ | FIAT CINQUECENTO | 0:10:55 | 0:10:53 | 0:21:48 | 9 | 61 | ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ | ΜΟΥΖΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | PEUGEOT 206 | 0:11:04 | 0:10:55 | 0:21:59 | 10 | 50 | ΜΑΛΑΚΤΑΡΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ | ΣΠΥΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ | FIAT SEICENTO | 0:11:09 | 0:11:02 | 0:22:11 | 11 | 65 | ΜΑΚΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΞΕΝΙΑ | PEUGEOT 206 | 0:11:06 | 0:11:07 | 0:22:13 | 12 | 67 | ΚΑΡΑΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΣ | ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | PEUGEOT 206 | 0:11:09 | 0:11:05 | 0:22:14 | 13 | 46 | ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ ΕΛΕΝΗ | ΜΑΥΡΟΓΕΝΝΗ ΕΦΗ | FIAT SEICENTO | 0:11:04 | 0:11:13 | 0:22:17 | 14 | 56 | ΛΑΜΠΡΟΥ ΣΠΥΡΟΣ | ΧΑΙΔΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | PEUGEOT 106 RALLYE 1.3 | 0:11:09 | 0:11:10 | 0:22:19 | 15 | 45 | ΧΑΡΠΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓ. | PEUGEOT 206 | 0:11:13 | 0:11:06 | 0:22:19 | 16 | 68 | ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΑΣΠΡΟΜΟΥΓΓΟΣ ΒΑΓΓ. | PEUGEOT 205 RALLYE | 0:11:11 | 0:11:09 | 0:22:20 | 17 | 57 | ΦΟΥΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | ΤΣΑΝΤΙΛΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ | PEUGEOT 106 RALLYE | 0:11:17 | 0:11:14 | 0:22:31 | 18 | 59 | ΡΟΒΑΚΗΣ ΧΑΡΗΣ | ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝ. | FIAT CINQUECENTO | 0:11:22 | 0:11:17 | 0:22:39 | 19 | 58 | ΝΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ | ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦ. | PEUGEOT 106 RALLYE | 0:11:44 | 0:11:42 | 0:23:26 | 20 | 54 | ΜΠΑΛΚΑΝΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΙΜΟΣ | TOYOTA STARLET EP 82 | 0:11:46 | 0:11:45 | 0:23:31 | 21 | 60 | ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | ΣIΑΦΑΚΑ ΛΙΤΣΑ | FIAT CINQUECENTO | 0:11:58 | 0:11:56 | 0:23:54 | 22 | 51 | ΔΟΥΦΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΜΑΛΤΕΖΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | FIAT 127 SPORT | ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ | ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ | ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ | |
|
|
Οι Μιχάλης Ευθυμίου - Γιώργος Λεβέντης (Ford Escort WRC) κινήθηκαν σε εντυπωσιακούς ρυθμούς και κέρδισαν άνετα. (φωτ. αρχείου) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|