Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

«Θα είμαστε ανταγωνιστικοί στη Βαρκελώνη»! 30/4/2005 3:01 μμ

Αισιόδοξος είναι για την Ισπανία ο Gascoyne
Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota, Mike Gascoyne, ο άνθρωπος που άλλαξε το πρόσωπο της ομάδας Formula 1 μιλά σε μια συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στον επίσημο δικτυακό τόπο της εταιρείας για τα επόμενα φετινά βήματα και στόχους…

Τι περιελάμβανε το πρόγραμμα των δοκιμών εξέλιξης μετά τον Αγ. Μαρίνο;

Mike Gascoyne:
Αρχικά είχαμε προγραμματίσει να κάνουμε δοκιμές στο Silverstone αλλά οι προβλέψεις για τον καιρό μας ανάγκασαν να αλλάξουμε πρόγραμμα και να κινηθούμε νοτιότερα στη Jerez της Ισπανίας. Με δεδομένη τη συμφωνία για τριάντα μέρες δοκιμών εξέλιξης καθόλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν δεν μπορούμε να ρισκάρουμε και να σπαταλήσουμε έστω και μια μέρα λόγω κακοκαιρίας. Στη Jerez, κάναμε δοκιμές με τους Ralf, Jarno και Olivier επικεντρώνοντας την προσοχή μας στο στήσιμο της TF105 για τη Βαρκελώνη ενώ επιλέξαμε και τις γόμες των ελαστικών της Michelin που θέλουμε να έχουμε διαθέσιμες στην Ισπανία.

Μιλήστε μας λίγο για τις ιδιαιτερότητες της πίστας του Μοντμελό...

Mike Gascoyne:
Είναι μια πίστα που όλες οι ομάδες την γνωρίζουν εξαιρετικά καλά λόγω των δοκιμών εξέλιξης που πραγματοποιούνται εκεί πυκνά συχνά. Έτσι όλοι φτάνοντας στην πίστα αυτή ξέρουν πάνω κάτω ποιο στήσιμο είναι το ιδανικό για το μονοθέσιό τους. Έχει λοιπόν ακόμη μεγαλύτερη σημασία να εκμεταλλευτεί κανείς όσο καλύτερα γίνεται τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής γιατί εάν χαθεί εκεί χρόνος πολύ δύσκολο μπορείς να τον αναπληρώσεις μετά και να καλύψεις το χαμένο έδαφος από τους άλλους.
Οι ρυθμίσεις στις αεροτομές είναι για να δώσουν μεσαίο προς υψηλό αεροδυναμικό φορτίο ενώ υπάρχει και μια τεράστια ευθεία στο τέλος της οποίας απαιτείται υψηλή τελική ταχύτητα για να προσπεράσεις.
Η πίστα έχει αλλάξει καθώς στρώθηκε νέο οδόστρωμα το χειμώνα.

Πως επηρεάζει τη συμπεριφορά του μονοθεσίου το νέο οδόστρωμα;

Mike Gascoyne:
Δεν νομίζω ότι το καινούργιο οδόστρωμα επηρεάζει τη συμπεριφορά του μονοθεσίου. Απλά έχει αλλάξει κατά πολύ ο τρόπος και το ποσοστό φθοράς των ελαστικών. Μέχρι πέρυσι η απόδοση των ελαστικών έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη Βαρκελώνη καθώς το οδόστρωμα έφθειρε πολύ τα ελαστικά. Το νέο οδόστρωμα όμως είναι πολύ πιο «ευγενικό» με τα λάστιχα όπως έχουν δείξει οι δοκιμές μέχρι τώρα.

Τι καινούργιο θα έχει η TF105 στη Βαρκελώνη;

Mike Gascoyne:
Θα έχουμε νέα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα και νέο διαχύτη σε μια προσπάθεια να βελτιώσουμε την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου. Αυτές οι βελτιώσεις έρχονται να ολοκληρώσουν το πακέτο των αλλαγών που ξεκινήσαμε στην Ίμολα. Πιστεύω ότι στη Βαρκελώνη θα είμαστε πιο ανταγωνιστικοί απ’ ότι 15 μέρες πριν στον Αγ. Μαρίνο.

Aπόδοση Τ.Π.