Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Nίκος Γκάλφας: Το χόμπι που έγινε λατρεία 16/12/2004 7:50 μμ

Με το κόκκινο Peugeot 106 Rallye, ο Νίκος Γκάλφας κατέκτησε τον τίτλο στην κλάση Ν/2 του κυπέλλου ασφάλτου, καθώς και το κύπελλο στα ράλλυ σπριντ Βορείου Ελλάδας, την πρώτη, μόλις, χρονιά πλήρους εμπλοκής του στους αγώνες.

Ο Νίκος Γκάλφας γεννήθηκε στις 2 Ιανουαρίου του 1977 στην Κοζάνη και είναι διαχειριστής δικτύων. Το βάπτισμα του πυρός έγινε, πέρυσι, στο Ράλλυ Φίλιππος με το καθημερινό «ΙΧ» του που το μετέτρεψε σε αγωνιστικό, και το Γιώργο Παφίλη στο δεξί μπάκετ, πραγματοποιώντας τη μεγάλη επιθυμία του, τη συμμετοχή του σε αγώνα ράλλυ. Τη φετινή σεζόν, έλαβε μέρος σε 11 αγώνες, αφού εκτός του κυπέλλου ασφάλτου και των ράλλυ σπριντ Βορείου Ελλάδας, συμμετείχε και στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδας.
Ο 28χρονος Νίκος είχε από μικρός το... γνωστό μικρόβιο των αγώνων. Το 2002, είχε λάβει μέρος στο θεσμό του περιοδικού 4Τροχοί «Γίνε Πρωταθλητής» και όπως μας είπε ήταν η μεγάλη του ώθηση για να μπει στο χώρο των αγώνων: «Το Γίνε Πρωταθλητής ήταν η επιβεβαίωσή μου ότι θέλω να μπω σε αγωνιστικό και να αναμετρηθώ στις ειδικές. Εκεί κάθισα πρώτη φορά σε μπάκετ και πήρα την απόφαση. Την επόμενη χρονιά, έκανα επιλεκτικά κάποιους αγώνες κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα, ενώ εφέτος συμμετείχα σε 11».

Ο δρόμος προς τον τίτλο
«Ο πρώτος μας φετινός αγώνας για το Κύπελλο Ασφάλτου ήταν το Ράλλυ Θερμαϊκού. Παρά τη λάθος επιλογή μας στα ελαστικά, καταφέραμε και τερματίσαμε στη 2η θέση. Ο επόμενος μας σταθμός ήταν το Ράλλυ Φίλιππος, αυτή τη φορά με τον αδερφό μου, Μάρκο, παραπλεύρως.
Στο σέρβις του Ράλλυ Αττικό
Σημειώσαμε την πρώτη μας νίκη και μάλιστα σε βρεγμένο οδόστρωμα. Η συνέχεια δόθηκε στο Αχαιός, σε έναν αγώνα με ανταγωνισμό... «φωτιά» στην κλάση μας! Εκεί καταφέραμε και τερματίσαμε στη 2η θέση, παίρνοντας πλέον στα... σοβαρά το κυνήγι μας προς τον τίτλο. Στο Κένταυρος, ο ανταγωνισμός ήταν και πάλι πολύ μεγάλος, αλλά μας ευνόησαν κάποια λάθη των αντιπάλων μας. Στα μισά του αγώνα, βρεθήκαμε να προηγούμαστε 1,5 λεπτό μπροστά από το Βαγγέλη Σιώτη, και μειώσαμε το ρυθμό μας, για να εξασφαλίσουμε τη νίκη. Στο τέλος, βέβαια, το μετανιώσαμε γιατί δε διασκεδάσαμε καθόλου τον αγώνα. Στο ΔΕΘ, οδηγήσαμε άνετα στις βραδινές ειδικές, αλλά την επόμενη μέρα, τη μία ειδική φτάσαμε να την κάνουμε μόνο με τα λινά. Τελικά, ήρθαμε δεύτεροι. Στο Ράλλυ ΕΛΠΑ τα οικονομικά μας δε μας επέτρεψαν τη συμμετοχή μας.
Η έξοδός μας στο Ράλλυ Αλεξανδρούπολης αποτέλεσε απαγορευτικό για τη συμμετοχή μας στο Παλάδιο, αφού το αυτοκίνητο ετοιμάστηκε μόλις λίγο πριν από το Αττικό. Ο τελευταίος αγώνας είχε πολύ συναγωνισμό. Στην πρώτη ειδική δεν είχαμε φρένα. Τελικά, καταφέραμε και νικήσαμε στην τελευταία ε.δ.
Στην κλάση μας είχαμε έντονο ανταγωνισμό. Οι Ξένος, Παπαγεωργίου, Τριανταφύλλου, Αγγλόπουλος ήταν από τους βασικότερους αντιπάλους. Πιστεύω, όμως, ότι η σταθερή μου απόδοση, έφερε και τα καλά αποτελέσματα».

2005...
Η επόμενη χρονιά θα εξαρτηθεί από την εύρεση των χορηγών. Εάν όλα πάνε καλά, ο Νίκος θα ακολουθήσει και πάλι το κύπελλο ασφάλτου με το Peugeot 106 Rallye Ν/2, αλλιώς θα συμμετάσχει μόνο στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδας. Όπως υποστηρίζει και ο ίδιος «είναι κατά βάθος χωμάτινος», γι’ αυτό και θα πραγματοποιήσει και ένα ράλλυ χωμάτινης επιφάνειας. Στην προσωπική του ιστοσελίδα www.galfas.gr/racing μπορείτε να μάθετε όσα θέλετε για τον ίδιο και τους αγώνες.
Ο Νίκος είναι ακόμη ένας χρήστης του 4Τ Forum και μάλιστα εκεί βρήκε απαραίτητες πληροφορίες τεχνικού περιεχομένου για την προετοιμασία του αγωνιστικού του. Το rally.gr είναι γι΄ αυτόν, πολύτιμο αρχείο για τα αποτελέσματα και τις βαθμολογίες αλλά και η καθημερινή αγωνιστική του ενημέρωση._Ε.Λ.( elyk@formula1mag.gr )

Τρεις νίκες και τρεις δεύτερες θέσεις για το Νίκο Γκάλφα στο Κύπελλο Ασφάλτου