Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

6η Ανάβαση Κύμης: Δια πυρός και σιδήρου! 18/5/2008 7:26 μμ

Θανάσης Δεγγεστίνος
Κώστας Μπάντζος
Δημήτρης Μανούσης
Λεωνίδας Κύρκος
Δημήτρης Πολατζίδης
Αργύρης Μουστάκας
Από πολλά απρόοπτα, που οδήγησαν στην πολύωρη καθυστέρηση ολοκλήρωσης του αγώνα, χαρακτηρίστηκε η 6η Ανάβαση της Κύμης, που αποτέλεσε το δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος.

Η έναρξη έγινε με μιάμιση ώρα καθυστέρηση, τόσο εξαιτίας της αργοπορημένης άφιξης αρκετών θεατών, όσο και λόγω εγκαταλείψεων κατά το γύρο προθέρμανσης.

Μεγάλες καθυστερήσεις καταγράφηκαν όμως και κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους, το οποίο διακόπηκε αρκετές φορές, καθώς σημειώθηκαν αρκετές έξοδοι αγωνιστικών αυτοκινήτων. Το σημαντικότερο περιστατικό αφορούσε το Ford Escort WRC του Παναγιώτη Καϊτατζή, το οποίο τυλίχτηκε στις φλόγες λίγα μέτρα αφού πέρασε τη γραμμή του τερματισμού. Ο οδηγός πρόλαβε ευτυχώς να βγει έγκαιρα από το αυτοκίνητο, ενώ η φωτιά κατασβέστηκε χάρη στους συναθλητές του, οι οποίοι επενέβησαν άμεσα με πυροσβεστήρες.

Μετά από σύντομη συνεδρίαση των αγωνοδικών, αποφασίστηκε να διεξαχθεί κανονικά το δεύτερο σκέλος της ανάβασης. Τελικά η λήξη του αγώνα, που διοργανώθηκε από τη Start Line και υπό την αιγίδα του δήμου Κύμης, βρήκε – όπως και στην πρεμιέρα, στην Ανάβαση Πιτίτσας – τον Λάμπρο Κύρκο να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο, πίσω από το τιμόνι του Ford Escort WRC της κλάσης Ε/12.

Οι χρόνοι του πρώτου σκέλους ήταν σημαντικά βελτιωμένοι σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, λόγω των εξαιρετικών καιρικών συνθηκών και – κυρίως – της τοποθέτησης νέας ασφάλτου σε μεγάλο μέρος της διαδρομής. Κατά τη διάρκεια μάλιστα των δοκιμών του Σαββάτου, ο Λάμπρος Κύρκος σημείωσε ρεκόρ για την Ανάβαση της Κύμης, σπάζοντας το «φράγμα» των 2 λεπτών (1:59.79). Στο δεύτερο πέρασμα οι οδηγοί έριξαν το ρυθμό τους, καθώς η παρουσία λαδιών στο οδόστρωμα αύξανε το επίπεδο του κινδύνου.

Πίσω από το Λάμπρο Κύρκο στην άτυπη γενική βρέθηκε ο Μάριος Ηλιόπουλος, οδηγώντας το Peugeot 206 WRC της κλάσης Α/8. Τον Ηλιόπουλο ακολούθησαν στην κατηγορία Α οι νικητές της Α/6 Βαγγέλης Τσιούρης με το Peugeot 106 Rallye και της Α/5, Αργύρης Μουστάκας με το Chevrolet Aveo.

Ταχύτερος στην Α/7 ήταν ο Στράτος Φωτεινέλης με το Honda Civic Type-R, ενώ μετά από μάχη με το χρονόμετρο, ο Δημήτρης Πολατσίδης (FIAT Cinquecento) επικράτησε οριακά της Ελένης Μαλακτάρη (FIAT Seicento) στην κλάση Α/0.

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας σημείωσε ο Λεωνίδας Κύρκος, ο οποίος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει με το Mitsubishi Evo 9 στην κατηγορία Ν και την κλάση Ν/4. Η δεύτερη θέση της Ν/4 πέρασε στα χέρια του Θανάση Ηλιάδη, που οδηγούσε επίσης Evo 9, ενώ στην ομάδα Ν έως 2 λίτρα επικράτησε ο Δημήτρης Μανούσης με Honda Civic Type-R. Νικητής στη Ν/2 ήταν ο Κώστας Μπάντζος, με Peugeot 106 Rallye.

Όπως είναι φυσικό, η κατηγορία Ε παρουσίασε τις περισσότερες συμμετοχές. Το νικητή Λάμπρο Κύρκο ακολούθησε ο Δημήτρης Παπαδιώτης με Renault Clio Williams, που επικράτησε στην Ε/11. Στα δικίνητα της Ε/12 επικράτησε ο Μιχάλης Ευθυμίου με BMW M3, στην Ε/10 ο Σταύρος Χατούπης με Peugeot 205 και στην Ε/9 ο Ρένος Αρβανιτάκης με Suzuki Swift GTI. Όπως στην Πιτίτσα, έτσι και στην Κύμη, ο Νίκος Ζακχαίος ήταν ο ταχύτερος στην αναμέτρηση των Peugeot 106 Rallye της Ε/Ν9. Ακολούθησαν ο Χρήστος Βασιλείου και ο Σπύρος Νίκας.

Στο Nissan Note Challenge νικητής ήταν και πάλι ο Παναγιώτης Χαλάτσης, ενώ στην κατηγορία των Ιστορικών, η μάχη ανάμεσα στους Θανάση Δεγγεστίνο (Ford Escort RS MKI), Σωτήρη Ρόκκο (Alfa Romeo Alfetta GT) και Γιάννη Κακλή (Alfa Romeo Veloce) έληξε με νικητή τον πρώτο. Επόμενος αγώνας της χρονιάς, θα είναι η ανάβαση Αγίας Άννας, στις 7-8 Ιουνίου. _Κ.Μπ.( bitsikokos@technicalpress.gr)


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:REPORTER-IMAGES


Αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του αγώνα.


Δείτε πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία
Βαγγέλης Τσιούρης
Στράτος Φωτεινέλης
Μάριος Ηλιόπουλος
Νίκος Ζακχαίος
Ρένος Αρβανιτάκης
Σταύρος Χατούπης
Δημήτρης Παπαδιώτης
Μιχάλης Ευθυμίου
Ο Λάμπρος Κύρκος πέτυχε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας