Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Ράλλυ Ακρόπολις: Πρώτη του Αθανασούλα με το Impreza N12 28/5/2007 8:43 μμ

Η τετρακίνηση γοήτευσε τον Λάμπρο Αθανασσούλα.
Λίγο έξω από την Κόρινθο, και συγκεκριμένα στα Εξαμίλια, μύρισε σήμερα έντονα «Ακρόπολις». Οι Άρης Βωβός και Λάμπρος Αθανασσούλας έκαναν τις πρώτες τους δοκιμές με τα αγωνιστικά τους αυτοκίνητα, λίγες ώρες πριν ανάψει και «επίσημα» το πράσινο φως στις ειδικές διαδρομές. Ο πρώην «Γίνε Πρωταθλητής», ουσιαστικά στην πρώτη του επαφή με αγωνιστικό αυτοκίνητο για το 2007, οδήγησε το Subaru Impreza N12 της ιταλικής Aimont, έχοντας δίπλα του τον νέο του συνοδηγό, το Νίκο Ζακχαίο. Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, αφού έβρεχε στο μεγαλύτερο μέρος της περιοχής, ο Λάμπρος πήρε μία πρώτη γεύση από τις δυνατότητες του Impreza. «Το αυτοκίνητο είναι πολύ ευχάριστο, ακόμα και σε συνθήκες σαν αυτές που επικρατούσαν σήμερα, με πολύ λάσπη. Βοηθάει πολύ το γεγονός ότι είναι τετρακίνητο, όπως φυσικά και τα ενεργά διαφορικά. Αυτό που με προβληματίζει λίγο, είναι η ανάρτηση, αλλά και τα φρένα, που δεν έχουν καμία σχέση με οτιδήποτε έχω οδηγήσει. Έχουμε κάποια περιθώρια να το βελτιώσουμε σε αυτούς τους τομείς, αν μαλακώσουμε λίγο την ανάρτηση, αλλά και επιλέγοντας άλλη ρύθμιση στα διαφορικά. Πάντως, δεν αισθάνομαι άσχημα στο αυτοκίνητο, αλλά άνετα».

Σε σχέση, όμως, με το Lancer EVO VIII Που είχε οδηγήσει παλιότερα στην Ιταλία; «Αυτό είναι καλύτερο οδηγικά, αφού τοποθετείται καλύτερα στο δρόμο, αλλά αισθάνομαι ότι δεν έχει την ίδια ισχύ. Μου φαίνεται ότι πρέπει να αλλάζεις ταχύτητες νωρίς». Μη έχοντας ουσιαστικά οδηγήσει φέτος σε κάποιο αγώνα, αυτή θα είναι και η πρώτη του συμμετοχή μετά από μισό σχεδόν χρόνο. Θα τον επηρεάσει αυτή του η αποχή; «Δεν νομίζω ότι η αποχή έχει
Στο Ακρόπολις, ο Λάμπρος θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με τον Νίκο Ζακχαίο.
κάποια σχέση. Δεν θα με βοηθούσε αν έτρεχα πριν από μία εβδομάδα με το Fiesta, αφού δεν έχει καμία σχέση με αυτό το αυτοκίνητο. Απλά, ίσως να ήμουν πιο ζεστός. Είναι τελείως διαφορετική η οδήγηση του. Και ίσως, είναι καλύτερο που ήρθαν έτσι τα πράγματα, αφού έχει βγει από το μυαλό μου ο τρόπος οδήγησης των αυτοκινήτων που έχω συνηθίσει, και να μπω κατευθείαν στη διαδικασία να υιοθετήσω τον τρόπο, αλλά και τις απαιτήσεις ενός τέτοιου αυτοκινήτου».

Έχοντας, όμως, αγωνιστεί σε έξι αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος το 2006, σίγουρα η εμπειρία που έχει αποκομίσει είναι σημαντική, αλλά πόσο μπορεί να τον βοηθήσει στο Ακρόπολις; «Σίγουρα, σε έναν χωμάτινο αγώνα, η εμπειρία ενός αγώνα του εξωτερικού σε βοηθάει, αφού σε κάνει να είσαι πιο προσεκτικός. Να ξέρεις που πρέπει να προφυλάξεις το αυτοκίνητο και που μπορείς να πας πιο γρήγορα. Ή που και πόσο μπορείς να μπαίνεις στα αυλάκια των προπορευόμενων αυτοκινήτων». Και μιας περί αυλακιών ο λόγος, πως του φαίνεται ο φετινός αγώνας; «Σαν σχεδίαση είναι καλός. Κάποιες ειδικές θα είναι σκληρές, αλλά σίγουρα καλύτερες από πέρσι, με δεδομένο το γεγονός ότι πλέον έχουν φτιαχτεί δύο φορές, έχουν πατηθεί, ενώ το ρόλο του θα παίξει και ο ξηρός χειμώνας. Χρόνο με το χρόνο, οι ειδικές θα είναι όλο και καλύτερες».

Και ο στόχος του πληρώματος σε έναν αγώνα όπως το Ακρόπολις, ποιος είναι; «Εγώ, αυτό που θέλω είναι να πάω όσο πιο γρήγορα μπορώ. Από εκεί και πέρα, το αποτέλεσμα, οι χρόνοι, αλλά και το που θα βρισκόμαστε είναι κάτι που θα το δούμε στη συνέχεια. Αυτό που επιθυμώ είναι να το ευχαριστηθώ, να εκμεταλλευτώ την αξιοπιστία του αυτοκινήτου και να κάνω όλα τα αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα». Κάτι που ευχόμαστε και εμείς στο Λάμπρο από τη δική μας πλευρά._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
Στόχος για τον Λάμπρο Αθανασσούλα η προσωπική ευχαρίστηση, αλλά σε υψηλούς ρυθμούς!