Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Αποτελέσματα 2ου Toyo Tires GTCC 8/5/2007 1:14 μμ

Όταν ξεκίνησε η ιδέα του GTCC, όλοι είχαμε τον ίδιο στόχο: Έναν αγώνα όπου κάθε λάτρης της αυτοκίνησης μπορεί με ασφάλεια και με μικρό κόστος να μπορεί να συμμετέχει σε ένα θεσμό, μακριά από τους δημόσιους δρόμους. Αυτό το μήνυμα πλέον περνάνε οι πάνω από 150 συμμετοχές που συγκεντρώνει κάθε αγώνας του GTCC. Αυτό το μήνυμα περνάνε όλοι όσοι συμμετέχουν στην διοργάνωση αυτού του θεσμού. Ενός θεσμού που διοργανώνεται από τα ίδια τα Club αυτοκινήτου.

Το πιο θετικό είναι ότι το ίδιο μήνυμα περνάει στους χιλιάδες θεατές που παρακολουθούν ανελλιπώς τους αγώνες GTCC. Έτσι και αυτήν την Κυριακή, 6 Μαΐου, παρά την ζέστη, οι θεατές είχαν κατακλύσει τον Kartodromo και έμειναν μέχρι και την απονομή. Ο λόγος; Το πλούσιο θέαμα όλων των αγωνιζόμενων που μάχονταν ακόμα και χιλιοστά του δευτερολέπτου για μια θέση στο βάθρο. Μάλιστα κατά την διάρκεια της ημέρας, το ρεκόρ πίστας καταρρίφθηκε τρεις φορές, αποδυκνείοντας έτσι το υψηλό επίπεδο των συμμετοχών.

Το 2ο Toyo Tires GTCC ξεκίνησε με την κατηγορία Η όπου ο Παναγιώτης Παναγιώτου με Toyota Yaris από το Yaris Club νίκησε για δεύτερη συνεχόμενη φορά με συνολικό χρόνο 3:11,998. Δεύτερος τερμάτισε επίσης για δεύτερη φορά ο Χρήστος Χορευτής με Fiat Seicento από το ClubCento με συνολικό χρόνο 3:12,246, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Τσώλης με Fiat Cinquecento από το ClubCento με συνολικό χρόνο 3:15,243

Στην κατηγορία Ζ ο Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος με Smart Roadster Brabus από το Smart Members Club, νίκησε για δεύτερη συνεχόμενη φορά με συνολικό χρόνο 2:57,000 έναντι του δεύτερου Κωνσταντίνου Καστανιά με Citroen Saxo VTS από το Saxo Sport Club με συνολικό χρόνο 3:01,675. Τρίτος τερμάτισε ο Χρήστος Θεοδώρου με Citroen AX GTi από το Art of Cornering με συνολικό χρόνο 3:02,531.

Στην κατηγορία Ε, ο Ρένος Παπαδάτος με Peugeot 106 Rallye από το 106SportClub, συνεχίζει να τερματίζει στην πρώτη θέση με συνολικό χρόνο 2:51,468, ενώ για άλλη μια φορά στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ορέστης Μέντζος με Peugeot 106 Rallye από το 106SportClub με συνολικό χρόνο 2:52,931. Τρίτος τερμάτισε ο Παρασκευάς Τασιόπουλος με Peugeot 106 Rallye από το Saxo Sport Club, με συνολικό χρόνο 2:54,180.

Στην κατηγορία Δ ο Ανδρέας Συρίγος με Toyota MR2 από το MR2 Club πήρε την δεύτερη νίκη για φέτος με συνολικό χρόνο 2:54,228, ενώ δεύτερος με διαφορά μόλις 2 δέκατα του δευτερολέπτου τερμάτισε ο Αθανάσιος Βάγγης με Honda Integra TypeR από το Skoda Κατερίνη Club, με συνολικό χρόνο 2:54,478. Την τρίτη θέση κατέκτησε για άλλη μια φορά ο Ιερόθεος Πολυχρόνης με MR2 από το Tarmac με συνολικό χρόνο 2:57,867.

Στην κατηγορία Γ, ο πρωτοεμφανιζόμενος Θεμιστοκλής Καφετζόπουλος με Mazda MX-5 από το Track Miata, κατέκτησε την πρώτη θέση, με συνολικό χρόνο 2:55,779, ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Κορμάς με Honda Civic TypeR από το Ηonda Club με συνολικό χρόνο 2:56,543 και τρίτος ο Παρασκευάς Πράσινος με Seat Leon 20VT από το GTC με συνολικό χρόνο 2:56,770.

Στην κατηγορία Β ο Αντώνης Σταφυλοπάτης με Opel Astra OPC από το Opel Club κατέκτησε την πρώτη θέση με συνολικό χρόνο 2:50,494 με δεύτερο τον Κυριάκο Ζαπουνίδη με Audi A3 Quattro από το Skoda Κατερίνη Club με συνολικό χρόνο 2:50,921. Τρίτος τερμάτισε ο Σπύρος Ζορμπάς με Honda Civic TypeR από το Shark Attack με συνολικό χρόνο 2:53,273.

Στην κατηγορία Α πρώτος τερμάτισε Δημήτρης Παπαδόπουλος, γνωστός ως «Καταραμένος» με Mitsubishi Evo IX από το Honda Club με συνολικό χρόνο 2:46,090 καταρρίπτοντας το ρεκόρ γύρου μέχρι εκείνη την στιγμή σημειώνοντας χρόνο 0:55,111. Δεύτερος τερμάτισε ο Νικόλας Μητσοτάκης με Subaru Impreza από το Subamaniacs με συνολικό χρόνο 2:46,669, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Ιωάννης Τερζίδης με Mitsubishi Evo IX από το Shark Attack, με συνολικό χρόνο 2:48,570.

Τέλος στην κατηγορία S, την τρίτη θέση κατέκτησε ο Ρένος Παπαδάτος με Peugeot 106 Rallye από το 106SportClub με συνολικό χρόνο 2:47,632. Δεύτερος τερμάτισε ο Αντώνης Σαλματάνης με Caterham Seven από το Peugeot Sport Club με συνολικό χρόνο 2:45,712 σημειώνοντας και νέο ρεκόρ γύρου με χρόνο 0:55,060. Μέχρι εκείνη την στιγμή όμως, αφού ο Δημήτρης Παπαδόπουλος με Mitsubishi Evo IX από το Honda Club, συμμετέχοντας και στην S κατέκτησε την πρώτη θέση καταρρίπτοντας για τρίτη φορά μέσα στην ίδια ημέρα το ρεκόρ γύρου με το εκπληκτικό 0:54,164 και συνολικό χρόνο 2:42,842!

Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά τα ελαστικά ΤΟΥΟ, καθώς και τα περιοδικά Max Power και Power Techniques. Επόμενος Αγώνας για το GTCC είναι προγραμματισμένος για τοΣάββατο 23 και την Κυριακή 24 Ιουνίου 2007 στα Μέγαρα, με πλούσιο θέαμα και ακόμη πιο δυνατό συναγωνισμό.

(Δελτίο Τύπου)