Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Αγώνας Ταχύτητας Μεγάρων: Εντυπωσιακή πρεμιέρα! 11/3/2007 2:24 μμ

Σταμάτης Κατσίμης - Νικητής Sport
Μάριος Σταφυλοπάτης - Νικητής Ιστορικών
Ανδρέας Χαλκιόπουλος - Honda Accord
Γιώργος Παπαπαύλου - Νικητής Citroenergy Rallycross
Πολύς ο κόσμος στις κερκίδες της πίστας
Ο κόσμος κατέκλυσε τις κερκίδες του αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων, για να αποζημιωθεί από τις μάχες σε όλες τις κατηγορίες, τόσο για τη νίκη όσο και για τις υπόλοιπες θέσεις της κατάταξης.

Λένε πως η καλή ημέρα φαίνεται από το πρωί και αυτό έγινε πραγματικότητα αυτό το Σαββατοκύριακο στα Μέγαρα. Από τα χθεσινά δοκιμαστικά είχε διαφανεί, πως ο συναγωνισμός θα ήταν έντονος σε όλες τις κατηγορίες. Επίσης, με την παρουσία του GTCC, το ενδιαφέρον ήταν πολύ μεγάλο και η συνταγή της συνύπαρξης του πρωταθλήματος ταχύτητας με το θεσμό των clubs, είναι απόλυτα επιτυχημένη.

Ο πρωινός ήλιος έδωσε το έναυσμα, ώστε ο κόσμος να βρεθεί στην Πάχη, προκειμένου να θαυμάσει τον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, που διοργάνωσε άρτια η Start Line. Χαρακτηριστικό είναι, πως περίπου 2500 χιλιάδες άτομα βρέθηκαν στην πίστα, για να παρακολουθήσουν τις προσπάθειες των οδηγών.

Το χορό των αγώνων… έσυρε η κατηγορία Sport. Εκεί, η pole position άνηκε στον έμπειρο «Αμερικάνο» με Peugeot 106 Rallye, ωστόσο τα περισσότερα βλέμματα ήταν στραμμένα στην τελευταία σειρά, από όπου θα ξεκινούσε ο Σταμάτης Κατσίμης, με το Honda Civic. Πράγματι, με το που άναψαν τα πράσινα φώτα, ο νεαρός οδηγός ξεκίνησε ένα μπαράζ προσπερασμάτων, πλησιάζοντας ολοταχώς την κορυφή. Έτσι, πριν καν φτάσουμε στο μέσο του αγώνα, είχε περάσει στην πρώτη θέση, όπου και τερμάτισε με άνεση. Αναμφίβολα, ο συνδυασμός του πολύ δυνατού Civic με το ταλέντο του 25χρονου οδηγού, δείχνει ακαταμάχητος, στο πλαίσιο της κατηγορίας. Στη δεύτερη θέση, ολοκλήρωσε μετά από πολύ ωραίο αγώνα ο επίσης νεαρός Δημήτρης Δέγλερης, με ένα προσεγμένο Peugeot 106 Rallye, ο οποίος είχε όμορφη μάχη με το Γιώργο Κυριακόπουλο, ο οποίος εντέλει υποχώρησε στην τέταρτη θέση με το δικό του Rallye. Τρίτος, τερμάτισε τελικά ο πρωταθλητής Δημήτρης Χόχολης, με το Citroen Saxo, που επίσης έκανε πολύ καλό αγώνα, αφού εκκινούσε μόλις 8ος. Στους άτυχους του αγώνα, ο poleman «Αμερικάνος», που τέθηκε εκτός μετά από μικροέξοδο, αλλά και ο Κώστας Παπανικολάου, που δεν κατάφερε καν να εκκινήσει, αφού το δικό του 106 αρνήθηκε πεισματικά να τεθεί σε λειτουργία, κατά τη διάρκεια του γύρου αναγνώρισης. Σημειώστε, πως ανάμεσα στα νορμάλ αυτοκίνητα της κατηγορίας, ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Παπαπαύλου με Peugeot 106 Rallye, ενώ ακολούθησαν οι Βαγγέλης Καπύρης με Citroen Saxo και Χρήστος Δουμούλιακας, με ακόμη ένα 106 Rallye.

Η συνέχεια δόθηκε με τα Ιστορικά αυτοκίνητα, όπου η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη. Στην πίστα, το Ford GT40 του Μάριου Σταφυλοπάτη είναι άπιαστο, κάτι που αποδείχθηκε και σήμερα, οπότε ο έμπειρος οδηγός δε δυσκολεύτηκε να πάρει πρώτος την καρό σημαία. Μοναδικός αντίλογος στο Σταφυλοπάτη, υπήρξε η παρουσία του Θόδωρου Εδιπίδη με την κίτρινη Porsche 911 RS, που προσπάθησε, αλλά εντέλει έμεινε δεύτερος, αποτέλεσμα που πάντως αντικατοπτρίζει το καλό επίπεδο του ως οδηγού, αλλά και του αυτοκινήτου του, σε επίπεδο προετοιμασίας. Την τριάδα, συμπλήρωσε ο Χρήστος Αναστασιάδης, με Alfa Romeo Alfetta GTV, που επικράτησε στην «οικογενειακή» μονομαχία του Σωτήρη Ρόκκου, με την Alfa Romeo Veloce. Άτυχος στάθηκε ο Παναγιώτης Σκαλτσάς, που εγκατέλειψε με το Ford Escort μόλις στον πρώτο γύρο, από πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων.

Στην κατηγορία Open, προέκυψε ο περισσότερο επεισοδιακός αγώνας, αφού χρειάστηκε δεύτερη εκκίνηση λόγω της εγκατάλειψης του Κώστα Ψιλιώτη με Ford Escort, που είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξουν λάδια στις Κ3 και Κ4. Στη δεύτερη εκκίνηση, ο poleman Σάμι Φάϊς καθυστέρησε με το Honda Accord, με αποτέλεσμα να καθυστερήσουν και οι Ανδρέας και Κώστας Χαλκιόπουλος και επικεφαλής πέρασε προσωρινά ο Θανάσης Ηλιάδης με τη BMW M3. Όμως, τα Honda στη συνέχεια ανέκαμψαν για να κάνουν εντέλει ένα άνετο 1-2-3, με τον Ανδρέα Χαλκιόπουλο να ξεκινάει με το δεξί και τους Σάμι Φάϊς και Κώστα Χαλκιόπουλο να ακολουθούν. Σημειώστε, πως ο νικητής αντιμετώπισε πρόβλημα με το Accord, το οποίο έκανε διακοπές κατά τη διάρκεια του αγώνα.Τέταρτος και πρώτος από τους υπόλοιπους ήταν ο Θανάσης Ηλιάδης μετά από εξαιρετική εμφάνιση, ενώ άτυχοι ήταν οι Γιώργος Κεχαγιάς, που εγκατέλειψε με πρόβλημα στο δίσκο του Ford Sierra RS 500 και ο Στράτος Φωτεινέλης, που αν και οδηγούσε πολύ καλά, φιγουράροντας στην έκτη θέση γενικής με το Honda Civic Type-R, τέθηκε εκτός προδομένος από τον κινητήρα του αυτοκινήτου του.

Η τελευταία κατηγορία του πρωταθλήματος που αγωνίστηκε στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, ήταν αυτή του Citroenergy – Rallycross. Νικητής, αναδείχθηκε ο ταχύτατος Γιώργος Παπαπαύλου, με το Peugeot 106 Rallye της κλάσης Ν/2 που συμμετέχει στην κατηγορία Sport, ενώ τον ακολούθησε ο Παναγιώτης Χορέβας με Citroen Saxo, που συμμετέχει μόνο στο συγκεκριμένο θεσμό. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσε ο Νίκος Κόκκοτας, επίσης με Saxo, που αγωνίστηκε και στη Sport. Ο poleman Κώστας Πανουργιάς δεν κατάφερε να εκκινήσει, αφού αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του δικού του 106, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει στον αγώνα της Sport και να μην καταφέρει να βρεθεί στη γραμμή εκκίνησης του Citroenergy – Rallycross.

Ο πρώτος γύρος της χρονιάς ήταν επιτυχημένος, με πολλές συμμετοχές και έντονο συναγωνισμό, αφήνοντας μας με μια γλυκιά γεύση. Ελπίζουμε, να υπάρξει συνέχεια, ώστε ο θεσμός να καταφέρει να ανακάμψει και να ξαναπάρει στις καρδιές οδηγών και θεατών τη θέση που του αρμόζει. Επόμενο ραντεβού του πρωταθλήματος ταχύτητας, στις 5-6 Μαίου, στις Σέρρες. _Ν.Δ. (nodas@4troxoi.gr)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: REPORTER-IMAGES

Μπορείτε να βρείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα κάθε κατηγορίας, στη σελίδα του αγώνα