Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Σπριντ Ασφάλτινο Κορίνθου: Καλή χρονιά! 4/3/2007 7:36 μμ

Σταμάτης Κατσίμης
Χαράλαμπος Κούρτης - Γιώργος Γύζης
Μαρίνος Πλαφουντζής - Παναγιώτης Κατάρας
Κώστας Σαμαράς - Στέλιος Χαλδαίος
Με το σπριντ ασφάλτινο, που πραγματοποιήθηκε στην περιοχή της Κορινθίας, άνοιξε η αυλαία των αγωνιστικών δραστηριοτήτων για το 2007.

Η Κόρινθος, φιλοξένησε τον πρώτο αγώνα της φετινής χρονιάς. Το σπριντ Ασφάλτινο, πρώτος γύρος του επάθλου ασφάλτινων ράλλυ σπριντ, που διοργανώθηκε από την ΑΛΑΚ, αποτέλεσε το πρώτο… πεδίο μάχης για τους αγωνιζόμενους τη φετινή χρονιά, οι οποίοι έδωσαν σημαντικό «παρών», αφού 62 πληρώματα βρέθηκαν στην εκκίνηση του αγώνα.

Ο καιρός βοήθησε τα μέγιστα, ώστε ο κόσμος να βρεθεί στην ε.δ. Γαλατάκι, μήκους 7,8 χλμ., στην οποία τον ταχύτερο συνολικό χρόνο πέτυχαν οι Σταμάτης Κατσίμης – Γιώργος Βελλής (8:15.66), στην πρώτη και απόλυτα πετυχημένη προσπάθεια του ταλαντούχου νεαρού σε αγώνα ράλλυ. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer EVO VIII, επικράτησε φυσικά και στην κλάση άνω των 2000 κ.εκ. Πίσω τους, τόσο στη γενική όσο και στην κλάση βρέθηκαν οι Μιχάλης Ευθυμίου – Χαράλαμπος Μανωλόπουλος (8:20.91), με το γνωστό 7τάχυτο Ford Escort WRC της κατηγορίας Ε. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι έμπειροι Ξενοφών Νικολόπουλος – Αλέξανδρος Τσιάπας (8:23.56) με Mitsubishi Lancer EVO VI.

Στην κλάση από 1601 μέχρι 2000 κ.εκ., ο ταχύτερος χρόνος επετεύχθη από τους Χαράλαμπο Κούρτη – Γιώργο Γύζη (8:39.86), με Peugeot 205, ενώ τους ακολούθησαν οι Βασίλης Κυρίτσης – Αντώνης Σαρησάββας (8:45.77), με Honda Civic Type-R. Τρίτοι, ολοκλήρωσαν οι Γιαννιώτες Δημήτρης Παπαδιώτης – Βαγγέλης Τσιούρης (8:46.10), με Renault Clio Williams. Από εκεί και έπειτα, στην κλάση 1401-1600 κ.εκ., επικράτησε επίσης ένα πλήρωμα με Peugeot 205. O λόγος για τους Μαρίνο Πλαφουντζή – Παναγιώτη Κατάρα (8:59.75). Τους ακολούθησαν, οι Γιώργος Κυριακόπουλος – Δημήτρης Τριπιντής (9:01.23) με Peugeot 106 S16 και οι Δημήτρης Πλακουτσής – Τάσος Ρηγόπουλος (9:03.51), με Peugeot 205.

Τέλος, στην κλάση των μικρότερων αυτοκινήτων, αυτή έως 1400 κ.εκ., ταχύτεροι ήταν οι Κώστας Σαμαράς – Στέλιος Χαλδαίος (9:08.50) με Toyota Yaris, σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του οδηγού στην άσφαλτο. Δεύτεροι, ήταν οι τοπικοί Γιώργος Μπάσδελης – Μανώλης Ξυδάκης (9:27.63), με τον 26χρονο οδηγό να δείχνει και πάλι την ικανότητά του στα ράλλυ, ενώ την πρώτη τριάδα της κλάσης, συμπλήρωσαν οι Μανώλης Πέτρου – Παναγιώτης Τομάζος (9:41.83), με Peugeot 106. Στο πλαίσιο αυτής της κλάσης, έκαναν και την πρώτη τους εμφάνιση για φέτος τα πληρώματα των λιλιπούτειων Fiat Seicento και Cinquevento της κλάσης Α/0. Νικητές στη μάχη της συμπαθέστερης κλάσης των αγώνων, επικράτησαν οι Γιάννης Χεκιμιάν - Νίκος Λαδογιάννης, ενώ ακολούθησαν οι Παναγιώτης Κονδύλης - Σταύρος Λαμπράκος και Ελένη Μαλακτάρη - Μαριλή Αμαραντίδου, όλοι με Fiat Seicento.

Σε γενικές γραμμές, το πρόγραμμα κύλησε ομαλά, αφού οι έξοδοι που υπήρξαν δεν επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό τη ροή του αγώνα. Ο πρώτος αγώνας της φετινής χρονιάς, σε όλα τα πρωταθλήματα, παρουσίασε μεγάλο ενδιαφέρον και ευχή όλων, είναι η συνέχεια να είναι ανάλογη. _Ν.Δ. (nodas@4troxoi.gr)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:ΚΑΚΟΛΥΡΗΣ

Αναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του αγώνα
Σταμάτης Κατσίμης - Γιώργος Βελλής