Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Δελτίο Τύπου της START LINE για το Ράλλυ Παλάδιο 4/12/2006 10:22 πμ

Η START LINE θέλει να ευχαριστήσει τους 134 αγωνιζόμενους και τους μηχανικούς τους, που παρά την δύσκολη χρονική περίοδο για τους ελληνικούς αγώνες, τίμησαν για μία ακόμα φορά το ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ με την παρουσία τους.
Ακόμα θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους θεατές, που βρέθηκαν στις ειδικές και που συνεργάστηκαν με τον καλύτερο τρόπο με τους κριτές και την αστυνομία.
Θέλουμε επίσης να ευχαριστήσουμε τους κριτές που πάντα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στη Λέσχη μας, πολλές φορές κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.
Θα ήταν παράλειψη να μην ευχαριστήσουμε για μία ακόμα φορά τους κατοίκους και τις τοπικές αρχές των περιοχών απΆ όπου πέρασε ο αγώνας. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο αγώνας κινήθηκε κατά κύριο λόγο σε κατοικημένες περιοχές, χωρίς να δημιουργηθεί το παραμικρό πρόβλημα, εύκολα καταλαβαίνει κανείς το μέγεθος της συμβολής των τοπικών στην ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.

Με την ευκαιρία αυτή και μετά τα όσα έχουν γραφτεί και ακουστεί, θέλουμε να επιχειρήσουμε έναν ποσοτικό και ποιοτικό απολογισμό, κυρίως για να μην αφήνουμε εντυπώσεις να αιρούνται. Μετά το τέλος του απολογισμού μπορεί ο καθένας να εξάγει τα συμπεράσματά του.

1. Η προετοιμασία του αγώνα ξεκίνησε στις αρχές Σεπτεμβρίου με τις πρώτες επαφές με τους Δημάρχους, Κοινοτάρχες και Προέδρους οικισμών των περιοχών απΆ όπου θα περνούσε ο αγώνας, τις Λιμενικές αρχές του Λαυρίου και τις τοπικές αστυνομικές αρχές, ώστε να εξασφαλιστεί η υποστήριξη όλων. Η ανταπόκριση ήταν άμεση και φυσικά θετική.
2. Σχεδιάστηκε η διαδρομή «παντρεύοντας» τις διαδρομές του ασφάλτινου Παλάδιου και του χωμάτινου Ποσειδών, με βασική σκέψη να γίνει ένας αγώνας ενδιαφέρων, «εύκολος» σε γραψίματα και αναγνωρίσεις για τους αγωνιζόμενους και επίσης εύκολος για παρακολούθηση για τους θεατές. Βρέθηκαν δύο νέες διαδρομές ο Κουβαράς (άσφαλτος) και η Νέα Πλάκα (χώμα), γράφτηκε το road book, κρατήθηκαν οι ιδανικοί χρόνοι των προηγούμενων «δοκιμασμένων» αγώνων (Παλάδιο & Ποσειδών) και ελέγχθηκαν στις ώρες και στις μέρες διεξαγωγής τους με γνώμονα τις όσο το δυνατόν μικρότερες μέσες ωριαίες ταχύτητες.
Στο σημείο αυτό θέλουμε να σημειώσουμε ότι παρά το γεγονός ότι ελήφθη υπόψη ότι η μεγαλύτερη ΜΩΤ από Αφετηρία μιας ειδικής διαδρομής και του επόμενου ΣΕΧ ήταν από 35-48 χλμ., οι ΜΩΤ στις ειδικές κυμαίνονταν από 77 μέχρι 120 χλμ. και τα χλμ. που έπρεπε να καλυφθούν από τον τερματισμό της ε.δ. μέχρι τον επόμενο ΣΕΧ ήταν από 1.5 μέχρι 10 χλμ. και ότι ο χώρος και το πλάτος στα περισσότερα κοντρόλ, δεν επέτρεπαν πολύ μεγάλες πρωπορείες, (δύο παράγοντες που συνειδητά ελήφθησαν υπόψη), εντούτοις εκ των υστέρων όλοι συμφωνούμε ότι κάποια επιπλέον λεπτά θα ήταν απαραίτητα και θα έκαναν πιο άνετη τη ζωή των πληρωμάτων.
3. Τις ειδικές διαδρομές επισκέφθηκαν για έλεγχο οι Εκπρόσωποι ασφαλείας της ΕΘ.Ε.Α., μαζί με τον Αλυτάρχη και τον Υπεύθυνο ασφαλείας της Οργάνωσης. Στη συνέχεια μελετήθηκε από την Οργάνωση, καταστρώθηκε και κατατέθηκε για έγκριση στον Εκπρόσωπο ασφαλείας της ΕΘ.Ε.Α. αναλυτικό πλάνο με τα μέτρα ασφαλείας που θα εφαρμόζονταν κατά τη διάρκεια του αγώνα. Εκτός από τα προγραμματισμένα μέτρα της Οργάνωσης, ελήφθησαν υπόψη και εφαρμόστηκαν και κάποιες παρατηρήσεις που εδόθηκαν συμπληρωματικά, την τελευταία εβδομάδα από τον Εκπρόσωπο ασφαλείας.
4. Οι ασφάλτινες ειδικές διαδρομές σκουπίστηκαν με φροντίδα της οργάνωσης, ενώ όπου χρειαζόταν έπεσε άσφαλτος και οι χωμάτινες διαδρομές εξομαλύνθηκαν με γκρέηντερ.
5. Έγινε ενημέρωση πόρτα-πόρτα και μοιράστηκαν 1000 ενημερωτικά φυλλαδια σε όλη τη διαδρομή. Εξαιρετική βοήθεια στην προσπάθεια για καλύτερη ενημέρωση, μας έδωσε η αστυνομία που μαζί με άτομο της οργάνωσης πέρασαν από όλες τις διαδρομές, απλές και ειδικές και ενημέρωναν τους κατοίκους για τον αγώνα.
6. Ο τοπικός ραδιοφωνικός σταθμός μετέδιδε ανακοινώσεις για τον αγώνα τουλάχιστον 15 ημέρες πριν την ημερομηνία τέλεσής του.
7. Εστάλησαν 3 Δελτία Τύπου και διανεμήθησαν 2000 έντυπα με αναλυτικά ωράρια, χάρτες και συμμετοχές. Σε όλες τις θέσεις κοντρόλ, σε όλους τους ενδιάμεσους αλλά και στην εκκίνηση και στο σέρβις παρκ, μοιράστηκε το φυλλάδιο με όλες τις πληροφορίες του αγώνα.
8. Έγινε αφισσοκόλληση από εταιρία αφισσοκόλλησης, 500 αφισσών.
9. Χρησιμοποιήθηκαν 150 κριτές, ενδιάμεσοι και φύλακες, μόνο στις ειδικές διαδρομές. ¶λλα 30 άτομα επάνδρωσαν το σέρβις παρκ, την εκκίνηση, το κέντρο του αγώνα και τα πλοηγά/ουραγά.
10. Χρησιμοποιήθηκαν 1000 μ. πλέγμα, 250 σιδερένιοι πάσσαλοι, πάνω από 3000 μ. κορδέλλα, 200 ντάνες με τριάδες ελαστικών δεμένων μεταξύ τους, ενώ για σήμανση χρησιμοποιήθηκαν κατευθυντήρια βέλη και new jersey. Αξίζει να σημειωθεί πως σε 3 σημεία της διαδρομής, εκλάπησαν το βράδυ της Παρασκευής τουλάχιστον 150 μ. πλέγματος.
11. Κάθε ειδική διαδρομή ήταν επανδρωμένη εκτός από τους κριτές της οργάνωσης και τον γιατρό (απόλυτα ενημερωμένο από τον επικεφαλής γιατρό και την οργάνωση), φυσικά με τα προβλεπόμενα οχήματα ασφαλείας (F.I.V. και ασθενοφόρο πλήρως εξοπλισμένο του ΕΚΑΒ), αλλά και με ειδικά πυροσβεστικά οχήματα με εξοπλισμό για ανέλκυση οχήματος από τουλάχιστον 70 μ. και αυτό μετά από ειδική επικοινωνία της οργάνωσης με τους αρμόδιους της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
12. Το ΚΑΤ το Σάββατο, το Ασκληπιείο Βούλας την Κυριακή και τα κέντρα Υγείας Λαυρίου, Μαρκοπούλου και Καλυβίων ήταν ενημερωμένα από την Οργάνωση και stand by.
13. Στο σέρβις παρκ υπήρχε μόνιμα γιατρός της οργάνωσης, ασθενοφόρο και φυσικά πυροσβεστικό κατάλληλο για καύσιμα.
14. Το ελικόπτερο του αγώνα επόπτευε τις ειδικές διαδρομές πριν από την εκκίνηση των αγωνιστικών και επενέβη αμεσότατα σε δύο περιπτώσεις προληπτικά, χωρίς ευτυχώς να χρειαστεί η βοήθεια του γιατρού που επέβαινε.
15. Σε κάθε περίπτωση εγκατάλειψης η αντίδραση της οργάνωσης ήταν ακαριαία και η επαφή με το πλήρωμα ή την ομάδα ήταν άμεση, τόσο που κάποιες φορές η ομάδα ενημερωνόταν από την οργάνωση για την εγκατάλειψη και για τον λόγο αυτής.
16. Στην περίπτωση εγκατάλειψης του αγωνιζόμενου με αριθμό συμμετοχής 31, στην ε.δ. Πλάκα που ήταν και η αιτία για την διακοπή της διαδρομής, και δεδομένου ότι η ε.δ. επαναλαμβανόταν, η αντίδραση ήταν τέτοια, που μετά την διέλευση και του τελευταίου αγωνιστικού, η οργάνωση έστειλε άτομα με τσιμέντα και σκούπες και καθάρισαν τον δρόμο από τις βενζίνες και λάδια που είχαν χυθεί και σηματοδότησαν κατάλληλα τον χώρο για την ασφαλή διέλευση για δεύτερη φορά των αγωνιστικών.
17. Η διακοπή της ε.δ. το Σάββατο και ο καθορισμός του χρόνου που θα εδίδετο από τους αγωνοδίκες στους αγωνιζόμενους που δεν ολοκλήρωσαν την ε.δ., ήταν η αιτία που δεν μπορούσε να εκδοθεί προσωρινή κατάταξη πριν περαστούν όλοι οι χρόνοι στο σύστημα που βγάζει τα αποτελέσματα, έστω και αν έμπαιναν οι χρόνοι των επόμενων ειδικών διαδρομών. Χρόνοι των ειδικών διαδρομών που ολοκληρώνονταν κανονικά μοιράζονταν σε κάθε επίσκεψη των συμμετεχόντων στο σέρβις παρκ. Πρέπει να σημειωθεί δε, ότι και τις δύο ημέρες του αγώνα «δούλευαν» παράλληλα 4 ειδικές διαδρομές όταν τα αυτοκίνητα έμπαιναν στο σέρβις παρκ.
18. Μοιράστηκαν μαζί με τα έγγραφα του αγώνα και βιβλία εναλλακτικών διαδρομών για πρώτη φορά σε ελληνικό αγώνα.
19. Στην γραμματεία του αγώνα είχαν εγκατασταθεί μετά από αίτημα της οργάνωσης, 1 γραμμή ΙSDN και 1 ADSL για άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με πληρώματα και κριτές και ταχύτερη μετάδοση live αποτελεσμάτων στην ιστοσελίδα www.rally.gr/paladio που ήταν και χορηγός επικοινωνίας του αγώνα.
20. Είχαν γίνει δοκιμές για την καλή λειτουργία των επικοινωνιών σε όλα τα σημεία του αγώνα και για το λόγο αυτό είχε τοποθετηθεί αναμεταδότης σε σημείο τέτοιο που κάλυπτε όλη την περιοχή. Για την περίπτωση που παρουσιαζόταν πρόβλημα, είχε προβλεφθει και εφεδρικός αναμεταδότης.
21. Τέλος η απονομή του αγώνα, έλαβε χώρα σε πανηγυρική ατμόσφαιρα με την παρουσία του συνόλου σχεδόν των αγωνιζομένων, των εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, των τοπικών αστυνομικών, πυροσβεστικών και λιμενικών αρχών και των χορηγών του αγώνα, σε έναν πολύ όμορφο χώρο όπου απονεμήθηκαν τα 220 έπαθλα σε ισάριθμους οδηγούς και συνοδηγούς, ενώ μοιράστηκε βιβλίο αποτελεσμάτων σε όσους παρεβρέθηκαν στην απονομή.
22. Τα αποτελέσματα του αγώνα εστάλησαν την επομένη σε 85 παραλήπτες του ειδικού και ηλεκτρονικού τύπου.
23. Μέσα στα γεγονότα που σημάδεψαν το 27ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ και δεν πρέπει να ξεχάσουμε να αναφέρουμε, είναι η αφαίρεση του εγκεφάλου από το αυτοκίνητο των Πίτσου-Καραπαπάζη, τη στιγμή μάλιστα που το αυτοκίνητο φυλάσσετο από εταιρία security, μαζί με όλα τα άλλα που συμμετείχαν,στον χώρο διανυκτέρευσης των αυτοκινήτων στο σέρβις παρκ. Ένα γεγονός που μαζί με την κλοπή του αυτοκινήτου που συμμετείχαν οι Βωβός-ΕΛ-ΕΜ από το ξενοδοχείο Pines μετά το τέλος του αγώνα, λυπεί όλον τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και τα μέλη της Οργάνωσης του αγώνα.

Η START LINE αισθάνεται την ανάγκη, ιδιαίτερα μετά από την απαράδεκτη ανακοίνωση του ΣΟΑΑ ότι :«Επίσης όσον αφορά στον τελευταίο αγώνα της Start Line, διαπιστώσαμε ότι η λέσχη δεν πραγματοποίησε καμία υπόδειξη των υπευθύνων ασφαλείας, με αποτέλεσμα τα μέτρα ασφαλείας που τελικά εφαρμόσθηκαν να είναι ελλειπή και εικονικά», να εκφράσει την έντονη δυσαρέσκεια της για τις μεθόδους που χρησιμοποιεί ο ΣΟΑΑ για την «βελτίωση» των ελληνικών αγώνων.

Πώς ο ΣΟΑΑ νομίζει ότι μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο;
- Με το να λασπολογεί και να δημιουργεί εντυπώσεις;
- Με το να μένει απαθής και εκ του ασφαλούς να κρίνει εκ των υστέρων;

Αρνήθηκε κανείς από την START LINE την συνεργασία κατΆ οιονδήποτε τρόπο με τον ΣΟΑΑ; Ήρθε κάποιος εκπρόσωπος του ΣΟΑΑ και υπέδειξε κάτι το οποίο θα βελτίωνε τα μέτρα ασφαλείας του αγώνα και δεν έγιναν και παρά το γεγονός ότι είχε δοθεί φάκελλος με όλα τα απαραίτητα έγγραφα του αγώνα; Πού γνωρίζει ο ΣΟΑΑ ότι η START LINE δεν «πραγματοποίησε καμία υπόδειξη των υπευθύνων ασφαλείας»; Το είπαν οι ίδιοι οι υπεύθυνοι ασφαλείας; Είχε δει ο ΣΟΑΑ τα προτεινόμενα μέτρα ασφαλείας από την οργάνωση προς τους υπευθύνους ασφαλείας; Διεπίστωσε την μη εφαρμογή τους;
Και πιστεύει ο ΣΟΑΑ ότι με τις μεθόδους εντυπωσιασμού που ακολουθεί, θα συνεχίσουν να υπάρχουν Λέσχες, ερασιτεχνικές, ημιεπαγγελματικές ή και επαγγελματικές που με τους συνεχείς μηδενισμούς και την απαξίωση όλων των προσπαθειών τους, θα συνεχίσουν να προσπαθούν στον υπέρμετρο, πολλές φορές βαθμό, για την βελτίωση των αγώνων τους σε όλα τα επίπεδα και κυρίως στην ασφάλεια;
Μήπως τελικά όλοι εμείς στην START LINE θα πρέπει να αρχίσουμε να πιστεύουμε πως το να λειτουργούμε σαν πραγματική λέσχη, με καθημερινή λειτουργία των γραφείων μας, με άμεση ανταπόκριση σε κάθε ερώτημα που θα τεθεί είτε τηλεφωνικά ή και με επίσκεψη στη λέσχη καθημερινά, πρέπει να σταματήσει γιατί δεν αξίζει από τη στιγμή που κάποιοι, με κίνητρα άγνωστα ή ακόμα και ύποπτα ή και χαμηλά δεν σέβονται την πείρα και την όποια προσφορά των μελών της Λέσχης στους ελληνικούς αγώνες;

Αν καμία λέσχη στην Ελλάδα δεν είναι ικανή να διοργανώσει αγώνες αποδεκτούς από τον ΣΟΑΑ, ας διοργανώσει λοιπόν έναν αγώνα υπόδειγμα σε όλα τα επίπεδα ώστε να μας δείξει πώς πρέπει να διοργανώνονται οι αγώνες.

Τέλος, αν ο ΣΟΑΑ θέλει βελτίωση και εξέλιξη στους αγώνες, ας συνεργαστεί μαζί μας και ας μην παρασύρεται από προσωπικές και μεμονωμένες θέσεις κάποιων που μόνο κακό μπορεί να κάνουν στο χώρο.

Είμαστε στη διάθεση όλων όσοι επιθυμούν τον διάλογο μαζί μας για οποιαδήποτε επεξήγηση ή διευκρίνιση για τα παραπάνω καθώς και για οποιαδήποτε εποικοδομητική πρόταση.


ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
ΤΟΥ 27ΟΥ ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ