Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

A1GP – Σόου του Hulkenberg 26/11/2006 10:44 μμ

Nico Hulkenberg
Άπιαστος ο Hulkenberg
Θεωρητικά το A1GP είναι θεσμός που βάζει σε πρώτο πλάνο την μάχη ανάμεσα στα έθνη και σε δεύτερο την ατομική επίδοση ενός οδηγού. Όσοι όμως παρακολούθησαν τον 4ο γύρο στην Μαλαισία δύσκολα θα ξεχάσουν το σόου του θαυμαστού κυρίου Nico Hulkenberg.

Κάτω από συνεχή βροχή ο 19χρονος Γερμανός διέσυρε τους ανταγωνιστές του στον δεύτερο αγώνα γυρίζοντας μέχρι και δυο δευτερόλεπτα πιο γρήγορα στον γύρο. Έτσι, παρά το γεγονός ότι έχασε χρόνο όταν έσβησε ο κινητήρας του στο pit stop, ο Hulkenberg τερμάτισε 42 ολόκληρα δευτερόλεπτα εμπρός από το μονοθέσιο της Μεγάλης Βρετανίας που οδηγούσε ο Robbie Kerr. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Nicolas Lapierre για την πρωταθλήτρια Γαλλία που υποσκέλισε λίγους γύρους πριν το τέλος τον Neel Jani. Ο Ελβετός είχε ξεκινήσει από την pole μετά από μια παλικαρίσια νίκη στο σπριντ όμως η συνέχεια έμοιαζε με εφιάλτη. Πριν καν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος ο Jani βρέθηκε στη δεύτερη θέση, ανήμπορος να αντιδράσει στην ταχύτητα του Hulkenberg.

Neel Jani
Νίκη στον πρώτο αγώνα, εφιάλτης στον δεύτερο για τον Jani
Το στήσιμο του Ελβετικού μονοθεσίου μάλλον δεν ταίριαζε στις δύσκολες συνθήκες και το λάθος που φυσιολογικά ήρθε στον 14ο γύρο έδωσε την ευκαιρία στον Kerr να αρπάξει τη δεύτερη θέση. Το τελικό χτύπημα βέβαια ήρθε λίγο πριν το φινάλε όταν ο περυσινός εφιάλτης που καταδίωκε τον Jani, το αυτοκίνητο της Γαλλίας, τον άφησε εκτός βάθρου. Λίγες ώρες νωρίτερα όλα ήταν διαφορετικά: ο Jani ξεκίνησε πάλι από την pole, εμπρός από τον Νεοζηλανδό Reid και τον Hulkenberg. Ο Γερμανός πέρασε γρήγορα το χαρακτηριστικό μαύρο μονοθέσιο όμως δεν είχε απάντηση στην εξαιρετική άμυνα του Jani. Τα δυο αυτοκίνητα πέρασαν τον αγώνα κολλημένα όμως η σειρά δεν άλλαξε ποτέ. Ο Reid κράτησε την 3η θέση, άνετα εμπρός από τον τοπικό Yoong που έδωσε μάχη με τους Kerr και Lapierre που συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη εξάδα.

Μετά από τα αποτελέσματα του 4ου γύρου η Γερμανία έπιασε κορυφή στη βαθμολογία με 37 βαθμούς, εμπρός από τη Μεγάλη Βρετανία που αθόρυβα έφτασε τους 31. Ακολουθούν Μαλαισία, Γαλλία και Μεξικό με 24 και Καναδάς με 22. Όσο για την Ελληνική ομάδα, συνέχισε να απουσιάζει από το grid για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα. Το rally.gr επικοινώνησε με τον Στάθη Μπάσιο που δήλωσε ότι αιτία είναι οι συνεχιζόμενες διαφωνίες με τους οργανωτές του θεσμού. Δεσμεύτηκε μάλιστα να επανέλθει με περισσότερες λεπτομέρειες τις προσεχείς ημέρες.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

1ος αγώνας
1. Switzerland 19:06.289
2. Germany + 1.203
3. New Zealand + 3.601
4. Malaysia + 11.826
5. Great Britain + 12.858
6. France + 13.731
7. Netherlands + 16.097
8. Canada + 17.358
9. Usa + 18.292
10. China + 21.207
11. Mexico + 22.572
12. Australia + 23.628
13. South Africa + 24.686
14. Ireland + 25.433
15. Singapore + 33.516
16. India + 35.184
17. Lebanon + 45.218
18. Pakistan + 1:35.573
19. Brazil + 1:39.417
20. Indonesia - 9 γύροι
21. Czech Republic - 9 γύροι
22. Italy - 9 γύροι

2ος αγώνας
1. Germany 1.10:54.943
2. Great Britain + 42.849
3. France + 46.621
4. Switzerland + 1:02.321
5. Canada + 1:07.609
6. USA + 1:08.592
7. Malaysia + 1:13.059
8. New Zealand + 1:21.332
9. Netherlands + 1:33.415
10. Ireland + 1:36.491
11. Singapore + 1:38.295
12. South Africa + 1:46.268
13. Italy + 1:46.472
14. Czech Republic + 1:47.778
15. Indonesia + 1:56.765
16. China + 2:01.301
17. Australia + 2:19.799
18. Brazil - 1 γύρος
19. India - 1 γύρος
20. Lebanon - 1 γύρος
21. Pakistan - 2 γύροι
22. Mexico - 17 γύροι



Κ.Λ.
leonis@rally.gr
Ζέστη και υγρασία στην Μαλαισία