Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Peugeot 206 Junior Cup: Η κρισιμότερη στροφή... 21/11/2006 6:26 μμ

Οι Γιώργος Γκάλλο - Παναγιώτης Τριανταφύλλου προηγούνται, στη μάχη του cup.
… του φετινού θεσμού της Lion Hellas είναι το διήμερο, μικτό ράλλυ Παλάδιο, το οποίο προσμετρά ως δυο διαφορετικοί αγώνες και θα κρίνει τον φετινό τιτλούχο.

Το επερχόμενο ράλλυ Παλάδιο, που αποτελεί τον τελευταίο αγώνα του Peugeot 206 Junior Cup 2006, θα συνεχιστεί και ολοκληρωθεί ο θεσμός. Η κάθε ημέρα του ράλλυ Παλάδιο, προσμετρά ως ξεχωριστός αγώνας στην εξαγωγή της βαθμολογίας του cup. Έτσι, γίνεται εύκολα αντιληπτό, πως αυτός ο απαιτητικός, ειδικά για τα άπειρα πληρώματα του θεσμού, αγώνας μπορεί να κρίνει τον τελικό κυπελλούχο. Μάλιστα, το εξαιρετικό επίπεδο του συναγωνισμού, δεν αφήνει κανένα περιθώριο για προβλέψεις. Βλέπετε, στους τρεις προηγούμενους αγώνες, υπήρξαν τρεις διαφορετικοί νικητές, τη στιγμή που σχεδόν όλα τα πληρώματα του θεσμού, έχουν βρεθεί στην πρώτη τριάδα.

Αυτό, αντικατοπτρίζεται και στη βαθμολογία, όπου ο πρωτοπόρος και νικητής του ράλλυ Φθιώτιδος Γιώργος Γκάλλο απέχει 27 βαθμούς από την έβδομη Κωνσταντίνα Μακρή. Λαμβάνοντας ως δεδομένο το γεγονός, πως εάν κάποιος κερδίσει και τους δυο αγώνες θα πάρει 40 βαθμούς, γίνονται αντιληπτές οι λεπτές βαθμολογικές ισορροπίες, που διακυβεύονται στον αγώνα. Επίσης, αυτή θα είναι η πρώτη φορά που τα πληρώματα θα λάβουν μέρος σε έναν τόσο μεγάλο αγώνα, όπου η τακτική είναι σίγουρο πως θα διαδραματίσει, τουλάχιστον, ισάξιο ρόλο με την απόλυτη ταχύτητα.
Οι Νίκος Καραδημήτρης - Κώστας Σωτηρόπουλος, ελπίζουν να κερδίσουν στην άσφαλτο, αλλά και να σημειώσουν την παρθενική τους νίκη στο χώμα.


Στον καθαρά αγωνιστικό τομέα, ο Γιώργος Γκάλλο βρίσκεται επικεφαλής στη βαθμολογία με 45 βαθμούς και έχοντας παραπλεύρως τον έμπειρο Παναγιώτη Τριανταφύλλου, θα προσπαθήσει φυσικά να κατακτήσει τον τίτλο. Πίσω του, ισοβαθμούν με 36 βαθμούς οι νικητές των σπριντ Αμφίκλειας και ράλλυ Κορίνθου Νίκος Καραδημήτρης και Χρήστος Παπαδογεώργος, οι οποίοι με συνοδηγούς τους Κώστα Σωτηρόπουλο και Νίκο Καμάρα αντίστοιχα, θέλουν να… εκθρονίσουν το Γκάλλο, κερδίζοντας για λογαριασμό τους, όχι μόνο τον αγώνα, αλλά και το κύπελλο. Στην τέταρτη θέση με 33 βαθμούς, βρίσκεται επίσης ένας πρωτοεμφανιζόμενος οδηγός, όπως οι Γκάλλο και Παπαδογεώργος. Ο λόγος για το Νικόλα Ιντζόγλου, που έχοντας στα δεξιά του το Λυκούργο Γαλανό, έχει διακριθεί ως τώρα για τη σταθερότητά του, η οποία του επιτρέπει να… βλέπει ακόμη και τίτλο, έχοντας τερματίσει 3 φορές στην τέταρτη θέση. Δυο βαθμούς πιο πίσω, βρίσκεται ο έμπειρος της παρέας Διονύσης Μαυροδής. Ο οδηγός από τη Χαλκιδική, που διακρίνεται ιδιαίτερα για τις επιδόσεις του στο χώμα, θα επιδιώξει με το Γιάννη Κεχαγιά να βρεθεί στην κορυφή, σίγουρα στο χώμα και φυσικά να απειλήσει στην άσφαλτο, γνωρίζοντας πως διατηρεί επίσης, ελπίδες για τον τίτλο.
Επανάληψη της εξαιρετικής επίδοσης στην Κόρινθο θέλουν οι Χρήστος Παπαδογεώργος - Νίκος Καμάρας.

Τέλος, οι Χρήστος Μπλάνης και Κωνσταντίνα Μακρή, που θα έχουν παραπλεύρως τους Βασίλη Κούγια και Αντώνη Δεληγιάννη αντίστοιχα, διατηρούν με τη σειρά τους μαθηματικές ελπίδες για την κατάκτηση του επάθλου, ωστόσο πρέπει να βασιστούν πολύ και στη θεά τύχη, ώστε να βρεθούν τόσο ψηλά βαθμολογικά μετά την ολοκλήρωση του αγώνα.

Οι αγώνες του Παν.Π.Ρ. αποτελούν ξεχωριστή υπόθεση για το Peugeot 206 Junior Cup, αφού το μεγάλο μήκος τόσο των ε.δ. όσο και ολόκληρων των ράλλυ, κάνει το έργο των νεαρών οδηγών πολύ δύσκολο. Πολλώ δε, όταν ένας γύρος του θεσμού είναι διήμερος, με την κάθε ημέρα να εξελίσσεται σε διαφορετική επιφάνεια. Δίκαια λοιπόν τα πληρώματα μπορούν να χαρακτηρίσουν το ράλλυ Παλάδιο, ως «αγώνα-πρόκληση». _Ν.Δ. (nodas@4troxoi.gr)

Οι τρεις πρωτοπόροι της βαθμολογίας δήλωσαν:
Γιώργος Γκάλλο:
Ο αγώνας είναι απαιτητικός, κυρίως αναφορικά με τις χωμάτινες ε.δ., ενώ οι ασφάλτινες είναι πολύ γρήγορες. Έτσι, θεωρώ πως θα πρέπει να είναι αγώνας τακτικής, αφού το παραμικρό λάθος μπορεί να κοστίσει ακριβά. Άλλωστε, στο Παλάδιο θα κριθούν όλα για φέτος, τη στιγμή που όλοι βρισκόμαστε πολύ κοντά στη βαθμολογία. Νομίζω πως θα υπάρξει μεγάλη μάχη. Το αυτοκίνητό μας είναι κατάλληλα προετοιμασμένο για αυτό τον αγώνα. Στόχος μας είναι οποιοδήποτε αποτέλεσμα μας χαρίσει τον τίτλο.

Χρήστος Παπαδογεώργος:
Οι ασφάλτινες ε.δ. είναι κλασικές και γνωστές. Στο χώμα υπάρχουν πολλές πέτρες, συγκριτικά και με τον αγώνα της Κορίνθου και αυτό με ανησυχεί. Πιστεύω πως θα γίνει ένας αγώνας επιβίωσης, ιδιαίτερα για εμάς που τα αυτοκίνητά μας είναι μικρά. Αρχικά θέλουμε να ευχαριστηθούμε τον αγώνα, έπειτα να βρεθούμε στη ράμπα του τερματισμού Από εκεί και πέρα, ότι ήθελε, προκύψει.
Οι Νίκος Ιντζόγλου - Λυκούργος Γαλανός θέλουν να προσθέσουν ακόμη μια θετική εμφάνιση στο ενεργητικό τους.

Νίκος Καραδημήτρης:
Τα πράγματα είναι ακόμη δυσκολότερα σε σχέση με το Κορίνθου, αφού χρειάζεται να προσαρμόσουμε την οδήγησή μας στο γεγονός πως ο αγώνας είναι διήμερος. Οι χωμάτινες ε.δ. είναι σκληρές για τα αυτοκίνητά μας. Στην άσφαλτο οι δυο ε.δ. είναι γνωστές, κάτι που μας βοηθάει, ωστόσο η δυσκολία και στις δυο ημέρες είναι μεγάλη. Θα υπάρχει πίεση για όλους, αφού εδώ θα κριθεί ο τίτλος. Στα τρία χρόνια που γίνεται το cup θεωρώ πως αυτός είναι ο δυσκολότερος αγώνας, αφού θέλει ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση. Θα τον χαρακτήριζα, ως αγώνα – πρόκληση.

Πρόγραμμα, ωράρια και συμμετοχές, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του αγώνα.

Επίσης νέα, συμμετέχοντες καθώς και βαθμολογία, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του Peugeot 206 Junior Cup.