Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

WTCC – Puebla: Φιέστα της Alfa 31/7/2006 3:20 πμ

Μέχρι και οδοστρωτήρας επιστρατεύτηκε για να έρθει η πίστα σε αξιοπρεπή κατάσταση.
Δυο φορές το 1-2 έκαναν οι οδηγοί της Alfa Romeo στον 6ο γύρο του πρωταθλήματος στην Puebla όμως την παράσταση έκλεψαν τα προβλήματα που προκάλεσε το άθλιο οδόστρωμα της πίστας.

Η απόφαση των ιδιοκτητών της πίστας να ρίξουν καινούργιο τάπητα μόλις μια εβδομάδα πριν τον αγώνα αποδείχθηκε καταστροφική. Η άσφαλτος δεν άντεξε τους 300 ίππους των αυτοκινήτων του WTCC και άρχισε να αποσυντίθεται κάνοντας την πίστα να θυμίζει περισσότερο ειδική του WRC. Οι οδηγοί στην προσπάθεια τους να βρουν πρόσφυση ανέβαιναν σε κάθε ευκαιρία στα kerbs ενώ οποιαδήποτε διέλευση εκτός γραμμής τιμωρούνταν με μεγαλοπρεπή πλαγιολίσθηση και απώλεια θέσης. Κάτω από αυτές τις συνθήκες ήταν ευτύχημα που καταρχήν έγιναν αγώνες και κατά δεύτερον δεν υπήρξαν σοβαρές απώλειες σε υλικό. Παρόλα αυτά η δράση δεν είχε καμία σχέση με ότι μας έχει συνηθίσει ο θεσμός ενώ το όλο θέαμα αρκετές φορές άγγιζε τα όρια της παρωδίας.

Salvatore Tavano, Augusto Farfus
Ο Tavano δε θυσίασε την παρθενική του νίκη στο WTCC για χάρη του Farfus
Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι η Alfa Romeo ήταν ο μεγάλος νικητής αφού οι 156 ήταν ότι ταχύτερο. Η καλή μέρα για τους κόκκινους φάνηκε από το πρωί όταν ο poleman Rydell αναγκάστηκε να αλλάξει κινητήρα και να χάσει δέκα θέσεις στο grid ανοίγοντας το πεδίο στον Tavano. Ο Ιταλός άρπαξε την ευκαιρία και έστριψε πρώτος εμπρός από τους Sharp, Farfus και Gene όμως ο αγώνας διακόπηκε πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος εξαιτίας μιας βίαιης σύγκρουσης του Huff στο οβάλ κομμάτι της πίστας. Ο νεαρός μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο όμως ευτυχώς δεν έχει κάτι το σοβαρό. Στην επανεκκίνηση ο Tavano δεν έχασε την πρωτοπορία όμως ένα λάθος του Sharp ανάγκασε τους πάντες να πέσουν στα φρένα και στην αναταραχή ο Coronel άρπαξε από τον Gene την 4η θέση.

Στον 8ο γύρο η πίεση του Farfus στον Sharp απέδωσε καρπούς και έτσι ο Βραζιλιάνος πέρασε 2ος. Αμέσως κατάφερε να ροκανίσει τη διαφορά από τον Tavano όμως ο Ιταλός περιέργως δε θέλησε να βοηθήσει τον ομόσταυλο του στην μάχη του τίτλου κρατώντας την νίκη για τον εαυτό του. Πίσω από το δίδυμο των alfisti το βάθρο συμπλήρωσε ο εκπληκτικός Sharp ενώ ακολούθησε ο επίσης ιδιώτης, αλλά ταχύτερος ανάμεσα στα Seat, Coronel. Ο Gene έχασε μέχρι την καρό σημαία άλλες δυο θέσεις από τους Thompson και Dirk Muller, ενώ απογοητευτικά εξελίχθηκε ο αγώνας για άλλους δυο μνηστήρες του τίτλου. Ο Yvan Muller τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits μετά από μια επαφή με τον Zanardi και έπεσε εκτός δεκάδας, ενώ ο Priaulx έχασε κάθε ελπίδα για βαθμούς όταν υπέπεσε σε λάθος στον προτελευταίο γύρο.

Andy Priaulx
Όργια έκανε ο Andy Priaulx στον 2ο αγώνα της ημέρας
Τουλάχιστον ο Βρετανός φρόντισε να εξιλεωθεί με την απόδοση του στον 2ο αγώνα της ημέρας. Έχοντας ξεκινήσει από τη 18η θέση κατάφερε μέσα σε 16 γύρους να φτάσει 7ος παρά το έρμα των 80 κιλών που καθήλωνε την BMW του. Βέβαια σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι πολλές επαφές που έστειλαν αρκετούς από τους ανταγωνιστές του εκτός μάχης. Η αρχή έγινε από την εκκίνηση με τους Tavano και Sharp για να ακολουθήσει στον 3ο γύρο το γνωστό ζεύγος Yvan Muller και Alex Zanardi. Μέχρι εκείνο το σημείο ο Rydell κρατούσε την πρώτη θέση εμπρός από τον Morbidelli και τον Farfus που καθάρισε σε ένα γύρο τους Thompson και Dirk Muller. Ο Σουηδός άντεξε την πίεση των Alfa μόλις μέχρι τον 4ο γύρο πριν επικεντρωθεί στη διατήρηση της 3ης θέσης από τον Muller.

Μπροστά ο Morbidelli παραχώρησε ευγενικά την πρωτοπορία στον Farfus ενώ ο Coronel συνέχισε να εκπλήσσει περνώντας τους Thompson και Dirk Muller στον ίδιο γύρο. Δυστυχώς η πίεση του στον Rydell δεν αποδείχθηκε αποτελεσματική και ακόμη χειρότερα δυο γύρους από το φινάλε το Leon του έκοψε ταχύτητα λόγω ενός προβλήματος στον πίσω αριστερό τροχό. Ο Dirk Muller δεν του χαρίστηκε και άρπαξε την 4η θέση για να τον ακολουθήσει ένα γύρο αργότερα και ο Thompson. Η καρό σημαία βρήκε την Alfa να πανηγυρίζει ένα ακόμη 1-2 ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Rydell. Dirk Muller και Thompson ακολούθησαν ενώ ο Coronel κράτησε στο νήμα την 6η θέση από τον Priaulx που είχε καθαρίσει στους τελευταίους γύρους τα Seat των Gene, Terting και Tarquini.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

1ος αγώνας
1. Salvatore Tavano Alfa Romeo 156 57:38.172
2. Augusto Farfus Alfa Romeo 156 + 0.310
3. Ryan Sharp Honda Accord Euro R + 4.983
4. Tom Coronel SEAT Leon + 5.411
5. James Thompson SEAT Leon + 19.801
6. Dirk Muller BMW 320si + 21.616
7. Gianni Morbidelli Alfa Romeo 156 + 23.268
8. Rickard Rydell SEAT Leon + 25.240
9. Peter Terting SEAT Leon + 25.582
10. Gabriele Tarquini SEAT Leon + 27.233

2ος αγώνας
1. Augusto Farfus Alfa Romeo 156 28:42.876
2. Gianni Morbidelli Alfa Romeo 156 + 1.403
3. Rickard Rydell SEAT Leon + 10.300
4. Dirk Muller BMW 320si + 14.329
5. James Thompson SEAT Leon + 21.437
6. Tom Coronel SEAT Leon + 23.844
7. Andy Priaulx BMW 320si + 23.958
8. Gabriele Tarquini SEAT Leon + 26.466
9. Jordi Gene SEAT Leon + 29.293
10. Pierre-Yves Corthals Honda Accord Euro R + 29.566


Η βαθμολογία του πρωταθλήματος:
1. James Thompson 49 βαθμοί
2. Andy Priaulx 46
3. Augusto Farfus 46
4. Rickard Rydell 41
5. Gabriele Tarquini 41
6. Dirk Muller 40
7. Yvan Muller 33
8. Peter Terting 32
9. Jorg Muller 30
10. Jordi Gene 24



Κ.Λ.
leonis@rally.gr