Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

4η Ανάβαση Κύμης: Αγώνας διαφήμιση 21/5/2006 6:19 μμ

Ο Λεωνίδας Κύρκος σημείωσε τον απόλυτο χρόνο στην Κύμη, για άλλη μια χρονιά.
Μπορεί να συμμετείχε χωρίς αντίπαλο στη Ν/4 ο Λάμπρος Κύρκος, όμως ο χρόνος του ήταν ταχύτερος από όλων των οδηγών της κατηγορίας Α.
Νικητής στην κλασική πλέον μάχη της Ν/3 αναδείχθηκε στη γλιστερή διαδρομή της Κύμης ο Βασίλης Κυρίτσης, που σημείωσε φοβερό χρόνο στο πρώτο σκέλος!
Ο Γιάννης Ζάγαρης έκανε το 3 στα 3, αν και συνάντησε σοβαρή αντίσταση από τον Κώστα Παπανικολάου.
Ακόμη μια νίκη στην κατηγορία Α για το Σταμάτη Κατσίμη, που βάζει πλώρη για τον ομώνυμο τίτλο.
Ο Γιώργος Καμμένος επικράτησε στο Micra Cup.
Η 4η ανάβαση Κύμης είχε όλα τα συστατικά ώστε να αποτελέσει για ακόμη μια χρονιά παράδειγμα προς μίμηση. Έτσι κι έγινε, με τη Start Line να διοργανώνει υποδειγματικά τον αγώνα, έχοντας και την αμέριστη συμπαράσταση της τοπικής αυτοδιοίκησης, αφού ο δήμος Κύμης συνέβαλλε και πάλι αποφασιστικά, τόσο παρέχοντας φιλοξενία στους αγωνιζόμενους το βράδυ του Σαββάτου, όσο και διαθέτοντας λεωφορεία, τα οποία μετέφεραν τους θεατές σε διάφορα σημεία της διαδρομής.

Φυσικά, πρωταγωνιστικό ρόλο έπαιξε και ο κόσμος, που γέμισε τις «κερκίδες» της ανάβασης, προκαλώντας έτσι ευχάριστο πονοκέφαλο στους οργανωτές, αφού ο αγώνας καθυστέρησε να ξεκινήσει ελέω της αθρόας προσέλευσης του κόσμου. Κύριο χαρακτηριστικό της διαδρομής των 52 στροφών, ήταν το πολύ γλιστερό οδόστρωμα, που προβλημάτισε πολλούς οδηγούς, αρκετοί από τους οποίους είχαν εξόδους, οι οποίες πάντως αντιμετωπίστηκαν σωστά από την οργάνωση. Από εκεί και έπειτα, μόλις μια εβδομάδα μετά το χαμό του Γιώργου Μακρή, οι αγωνιζόμενοι ήταν σαφώς επηρεασμένοι, ενώ η πλειοψηφία των αυτοκινήτων είχε μαύρη κορδέλα, σε ένδειξη πένθους.

Τον απόλυτο χρόνο της ημέρας, σημείωσε ο πολυπρωταθλητής Λεωνίδας Κύρκος (4:08.32) με το Ford Escort WRC της κατηγορίας Ε, ενώ τον ακολούθησε, στην πρώτη του φετινή εμφάνιση, ο Παναγιώτης Καϊτατζής (4:11.54), με Ford Escort Cosworth. Τον τρίτο χρόνο της ημέρας, πέτυχε ο Λάμπρος Κύρκος (4:14.16), με Mitsubishi Lancer EVO VIII, που ήταν και ταχύτερος στη νορμάλ κατηγορία, παρόλο που στην κλάση Ν/4, δεν είχε κάποιον αντίπαλο, συμμετέχοντας καθαρά για διασκέδαση. Αξίζει πάντως να σημειώσουμε, πως ήταν ταχύτερος από κάθε αυτοκίνητο της κατηγορίας Α. Στη μάχη της Ν/3, ο Βασίλης Κυρίτσης (4:23.49) κέρδισε το Μάριο Ξανθάκο (4:26.86), αμφότεροι με Honda Civic Type-R, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για την Αιγείρα. Στις κλάσεις Ν/2 και Ν/1 επικράτησαν και πάλι οι Παναγιώτης Σμυρναίος (4:31.65) και Κώστας Μπάντζος (4:50.87), εμπρός από τους Νίκο Καρατζά (4:37.52) και «Delis» (4:57.81) αντίστοιχα, όλοι με Peugeot 106 Rallye.

Στην κατηγορία Α, ταχύτερος ήταν για τρίτο αγώνα ο Σταμάτης Κατσίμης (4:19.77), με Mitsubishi Lancer EVO VI. Ο Κώστας Πατσουρέας, που συμμετείχε με νέο EVO VI μετά την ατυχία της Αγίας Άννας, βρέθηκε με πιο ελαφρύ αυτοκίνητο συγκριτικά με το κατώτατο όριο και αποκλείστηκε. Στην κατηγορία Α έως 2 λίτρα, η μάχη ήταν όμορφη, με το Γιάννη Ζάγαρη (4:24.19) να κάνει τρεις τις νίκες του, κερδίζοντας τον Κώστα Παπανικολάου (4:26.67), αμφότεροι με Peugeot 106 Rallye. Στις κλάσεις Α/7 και Α/5 επικράτησαν οι Σπύρος Λιάκος (4:33.74) και Ρένος Αρβανιτάκης (4:34.39) με Renault Clio Williams και Suzuki Swift GTi αντίστοιχα. Επίσης, ο αγώνας προσμετρούσε στην κλάση Α/0. Εκεί, ο Μιχάλης Αναστασόπουλος ήταν ο ταχύτερος, ακολουθούμενος από τη εορτάζουσα Ελένη Μαλακτάρη. Στα Ιστορικά, ο Παναγιώτης Σκαλτσάς, που μετά από σωστή επιλογή ελαστικών, κέρδισε άνετα με το Ford Escort, εμπρός από τους Γιώργο Κατσαρό και Σωτήρη Ρόκκο, με Escort και Alfa Romeo Giulia αντίστοιχα. Βέβαια, ο αγώνας προσμετρούσε και στους θεσμούς του Ενιαίου και του Micra Cup.

Στο Ενιαίο με MG ZR, ανάμεσα στα 7 MG ZR 105 που ξεκίνησαν (δε συμμετείχε τελικά ο Στάθης Ξηνταβελόνης) ο Βασίλης Ζάχος (4:56.88) δεν προβληματίστηκε για έναν ακόμη αγώνα από κανέναν, ενώ τον ακολούθησαν οι Κώστας Κωνσταντίνου (5:01.79) και Δήμος Ριζικάρης (5:02.79). Σημειώστε, πως ο Μιχάλης Μαυροειδάκος βρέθηκε με πιο ελαφρύ αυτοκίνητο και αποκλείστηκε. Εκτός αγώνος βρέθηκαν για τον ίδιο λόγο και οι Χαράλαμπος Κούρτης και Γιώργος Περήφανος, στην κατηγορία Ε.

Στο Micra Cup, ο Γιώργος Καμμένος (4:50.63), «βρήκε» συντομότερα το στήσιμο του αυτοκινήτου του και τελικά επικράτησε, ακολουθούμενος από τους Παναγιώτη Χαλάτση (4:55.31) και Γιώργο Αργυρίου (4:56.70), που σε κάθε αγώνα εμφανίζεται καλύτερος. Επόμενος αγώνας, η ανάβαση αρχαίας Αιγείρας στις 17-18 Ιουνίου. _Ν.Δ.(nodas@4troxoi.gr)

Δηλώσεις πρωταγωνιστών:
Λεωνίδας Κύρκος:
Ο αγώνας ήταν ωραίος από άποψη διαδρομής. Όμως, η οργάνωση έκανε ένα λάθος, αφού η έξοδος του Ηλιάδη οφείλονταν στο γεγονός πως δεν είχε μετακινηθεί μια πέτρα. Από εκεί και έπειτα, οι αγώνες της Κύμης είναι πάντοτε καλοί, διότι ο κόσμος έχει αγκαλιάσει το γεγονός.

Παναγιώτης Σκαλτσάς:
Ο αγώνας γλιστρούσε πολύ. Τα αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό. Έκανα σωστή επιλογή ελαστικών και κέρδισα σχετικά άνετα.

Βασίλης Ζάχος:
Ωραίος αγώνας. Χθες γλιστρούσε η διαδρομή, σήμερα όχι τόσο. Οδήγησα αρκετά γρήγορα και χωρίς λάθη και κέρδισα.

Γιώργος Καμμένος:
Είχαμε προετοιμάσει πολύ καλά το αυτοκίνητο, ενώ βρήκαμε τις ιδανικές ρυθμίσεις πιο σύντομα από τους αντιπάλους μας, γι’ αυτό θεωρώ ότι κέρδισα.

Βασίλης Κυρίτσης:
Η διαδρομή γλιστρούσε. Προσάρμοσα το αυτοκίνητο και την οδήγησή μου στην όμορφη διαδρομή και στο πρώτο σκέλος πέτυχα ένα πολύ καλό χρόνο.
Ο Βασίλης Ζάχος επικράτησε στο δεύτερο γύρο του Ενιαίου, χωρίς να δυσκολευτεί ιδιαίτερα.
Ο θεαματικότατος Παναγιώτης Σκαλτσάς ήταν με διαφορά ο ταχύτερος στα Ιστορικά αυτοκίνητα, με το Ford Escort RS 2000.