Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Με μια ματιά 17/5/2006 11:18 πμ

Έβδομος γύρος για το WRC, και οι διεκδικητές του τίτλου ετοιμάζονται για την μεγάλη επίθεση στις ειδικές διαδρομές του ιταλικού νησιού. Ο Sebastien Loeb με τις επιδόσεις του, έχει φέρει και πάλι φέτος, το Πρωτάθλημα σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη καμπή. Με τις συνεχόμενες νίκες του να φτάνουν τις τέσσερις, όλοι αναρωτιούνται που θα σταματήσει. Πάντως, στην Σαρδηνία το 2005 κατάφερε να επικρατήσει, και όπως όλα δείχνουν είναι το απόλυτο φαβρό και για φέτος. Οι σχετικά σκληρές ειδικές γύρω από την πόλη της Olbia, που αποτελεί το επίκεντρο του αγώνα, βολεύουν τον συνδυασμό Xsara-Loeb, αλλά και φυσικά τα ελαστικά της BF Goodrich. Είναι γνωστό, ότι τα ελαστικά της «γαλλικής» εταιρίας δουλεύουν εξαιρετικά στις υψηλές θερμοκρασίες, κάτι που μπορεί να μην αποτελεί πρόβλημα για τον Marcus Gronholm που χρησιμοποιεί τα ίδια ελαστικά, αλλά σίγουρα είναι μειονέκτημα για τον Petter Solberg που χρησιμοποιεί Pirelli. Ο καιρός, ο οποίος δεν αναμένεται να είναι βροχερός –άλλωστε ποτέ δεν ήταν την συγκεκριμένη περίοδο- αποτελεί μάλλον συμπαραστάτη των BF Goodrich, αλλά και των ιταλών θεατών που λατρεύουν τον αγώνα, και κατακλύζουν τα βουνά.

Οι Marcus Gronholm και Petter Solberg, θα είναι –πάντα σύμφωνα με την λογική- οι δύο συνδυασμοί που θα προσπαθήσουν να ξεπεράσουν τον Loeb. Ο Marcus Gronholm, αν το Focus δεν εμφανίσει και πάλι προβλήματα νεότητας, μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη. Την ίδια ώρα, ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζει και ο Solberg, αλλά τουλάχιστον το Impreza του 2006 μοιάζει ανταγωνιστικό στις χωμάτινες επιφάνειες. Σε αντίθεση με την άσφαλτο, που είναι μακράν πίσω. Από εκεί και πέρα, οδηγοί ικανοί στο χώμα, με ισχυρές πολεμικές μηχανές, θα παίξουν και πάλι το ρόλο τους. Mikko Hirvonen, Dani Sordo, Manfrend Stohl αλλά και o Giggi Galli, είναι μερικοί από αυτούς που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν.

Ακόμα, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι 81 συμμετοχές που συγκέντρωσε ο αγώνας, είναι οι περισσότερες από κάθε άλλο αγώνα του WRC, μέχρι τώρα, λόγω της ύπαρξης του Fiesta ST Trophy, αλλά και τους Subaru Cup της γειτονικής Ιταλίας. Επίσης, να σημειώσουμε ότι για πρώτη φορά σε αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, οι οδηγοί υποχρεώθηκαν να κάνουν αναγνωρίσεις Υπομονή μέχρι την Παρασκευή, όπου ξεκινάει ο αγώνας των 18 ειδικών διαδρομών._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Συνολικά: 81
Εργοστασιακές συμμετοχές: 12
Οδηγοί FIA 2: 8
Συμμετέχοντες Κατηγορίας JWRC: 18

ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Οι αλλαγές στον αγώνα, αρχίζουν καταρχήν από το όνομα του. Πλέον, το Ράλλυ Σαρδηνίας έχει μετονομαστεί σε Ιταλίας-Σαρδηνίας. Παράλληλα, αλλαγή υπάρχει αλλαγή και όσον αφορά την διοργανώτρια αρχή του σπορ, αφού τν ευθύνη της οργάνωσης θα έχει αποκλειστικά η ACI, η διεθνής αρχή του σπορ. Η εκκίνηση και ο τερματισμός θα είναι στο ίδιο μέρος που είχαμε δει το 2004, το Porto Cervo, ενώ το service park θα βρίσκεται στην Cala Saccaia. Όσον αφορά τις ειδικές διαδρομές, τρεις είναι τελείως καινούργιες, ενώ αυτές του τρίτου σκέλους είναι ακριβώς ίδιες με αυτές του Ράλλυ Costa Smeralda. Τέλος, η ειδική διαδρομή Campovaglio θα πραγματοποιηθεί για τελευταία φορά, αφού από την νέα χρονιά θα ασφαλτοστρωθεί.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Συνολικά χλμ: 1.140,18 χλμ.
Αριθμός ε.δ.: 18
Συνολικά χλμ ε.δ.: 344,94 χλμ.
Μεγαλύτερη ε.δ.: 31,20 χλμ. (ε.δ. 8/11)
Μεγαλύτερο υψόμετρο σε ε.δ.: 1.050 μέτρα (ε.δ. 8/11)
Οδόστρωμα: Χώμα
Service Park: Ένα, Olbia
Πανηγυρική εκκίνηση: Πέμπτη 18 Μαίου 20:00 μμ
Τερματισμός: Κυριακή 30 Απριλίου 13:28 μμ
Σούπερ Ειδική: Καμία
Περιορισμοί: Το αμάξωμα και ο κινητήρας θα είναι ίδιοι με αυτούς που θα χρησιμοποιούν στο Ακρόπολις.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ NIKHTEΣ
2005 - (Olbia) Sebastien Loeb/Daniel Elena,
Citroen Xsara WRC (84.73 χλμ.)
2004 - (Olbia) Petter Solberg/Philip Mills,
Subaru Impreza WRC (81.02 χλμ.)
2003 - (Sanremo) Sebastien Loeb/Daniel Elena,
Citroen Xsara WRC (90.59 χλμ.)
2002 - (Sanremo) Gilles Panizzi/Herve Panizzi,
Peugeot 206 WRC (92.51 χλμ.)
2001 - (Sanremo) Gilles Panizzi/Herve Panizzi,
Peugeot 206 WRC (89.85 χλμ.)
2000 - (Sanremo) Gilles Panizzi/Herve Panizzi,
Peugeot 206 WRC (89.25 χλμ.)
1999 - (Sanremo) Tommi Makinen/Risto Mannisenmaki,
Mitsubishi Lancer Evo (86.44 χλμ.)
1998 - (Sanremo) Tommi Makinen/Risto Mannisenmaki,
Mitsubishi Lancer Evo (86.20 χλμ.

ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

KRONOS TOTAL CITROEN WORLD RALLY TEAM (M1) :
O Sebastien Loeb και ο Xavier Pons θα είναι οι δύο οδηγοί της ομάδας που θα διεκδικήσουν βαθμούς για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ακόμα, η βελγική ομάδα θα προετοιμάσει και μία ακόμα Xsara, για τον Daniel Sordo, o οποίος θα λάβει μέρος και σε αυτόν τον αγώνα του θεσμού, και όχι στο JWRC. Μάλιστα, σύμφωνα με δηλώσεις του Carlos Sainz, ο νεαρός Ισπανός μάλλον θα κάνει όλους τους αγώνες του φετινού Πρωταθλήματος! Από εκεί και πέρα, ο Loeb είναι και πάλι το φαβορί για τη νίκη, αλλά και αυτός που διατηρεί την ομάδα του Mark Van Dalen στην πρώτη θέση του Πρωταθλήματος, και σίγουρα περιμένει μεγαλύτερη βοήθεια από τον Pons. Την ίδια ώρα, ο Sordo, θα προσπαθήσει να διατηρηθεί στην τρίτη(!) θέση του Πρωταθλήματος οδηγών!

BP FORD WORLD RALLY TEAM (M1)
Οι Marcus Gronholm και Mikko Hirvonen, θα προσπαθήσουν στην Ιταλία να ξορκίσουν τα κακά αποτελέσματα της ομάδας στο παρελθόν. Η καλύτερη θέση που έχει καταλάβει η ομάδα στον αγώνα, είναι η πέμπτη, ενώ ο Hirvonen έχει εκκινήσει τέσσερις φορές, χωρίς να έχει καταφέρει να τερματίσει καμία! Από εκεί και πέρα, η ομάδα πραγματοποίησε μία πολυήμερη σειρά δοκιμών πριν από τον αγώνα, στη Σαρδηνία, με στόχο την επίλυση των προβλημάτων που παρουσιάζει το νέο αυτοκίνητο. Ο Gronholm, που δηλώνει ικανοποιημένος από την ταχύτητα του Focus στο χώμα, θέλει τη νίκη για να επανέλθει στη διεκδίκηση του τίτλου, την ώρα που ο Mikko Hirvonen είχε εντυπωσιάσει πέρσι, μέχρι της στιγμή της εγκατάλειψης του, και σίγουρα θα ήθελε φέτος να συνδυάσει τις επιδόσεις με μία θέση στο βάθρο.

SUBARU WORLD RALLY TEAM (M1)
Στην Subaru θέλουν πάση θυσία να κερδίσουν. Ο Petter Solberg το δηλώνει όπου βρεθεί και στην ιαπωνική ομάδα κάνουν τα πάντα για να του προσφέρουν ένα αυτοκίνητο ικανό να του παρέχει αυτή τη δυνατότητα. Μάλιστα, το αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιήσει ο Νορβηγός, αλλά και ο δεύτερος οδηγός της ομάδας για τους χωμάτινους αγώνες ο Chris Atkinson, στη Σαρδηνία και το Ακρόπολις, θα είναι καινούργια! Ο Νορβηγός έδειξε στην Αργεντινή να βρίσκει τον εαυτό του, αλλά και την χαμένη του αυτοπεποίθηση. Πριν από την Σαρδηνία, η SWRT πραγματοποίησε μία σειρά δοκιμών διάρκειας τεσσάρων ημερών, η οποία δεν είχε στόχο μόνο την βελτίωση των επιδόσεων, αλλά και βελτίωση της αξιοπιστίας του αυτοκινήτου. Κάτι που σύμφωνα με τους ανθρώπους της ομάδας κατάφεραν, και τώρα θέλουν να το αποδείξουν στις ειδικές διαδρομές.

OMV PEUGEOT NORWAY (M2)
Όπως και στην Αργεντινή, έτσι και στην Σαρδηνία, η OMV Peugeot θα έχει δύο 307 WRC EVO2 για τους Manfrend Stohl και Henning Solberg. Οι επιδόσεις και των δύο στον αγώνα της Λατινικής Αμερικής, με τον αυστριακό να κερδίζει δύο ειδικές διαδρομές, και τον Νορβηγό να σημειώνει για πρώτη φορά στην καριέρα του τον ταχύτερο χρόνο σε ε.δ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, έχουν γεμίσει αισιοδοξία τους ανθρώπους της ομάδας. Αμφότεροι, έχουν την εμπειρία στο χώμα, για να καταφέρουν να πλασαριστούν ψηλά στην κατάταξη, εκμεταλλευόμενοι τα λάθη νεότερων σε ηλικία συνδυασμών. Κάτι, που ειδικά ο Stohl, έχει καταφέρει με επιτυχία στο παρελθόν.

STOBART VK M-SPORT FORD RALLY TEAM (M2)
Μόνο χαμόγελα υπάρχουν στην ομάδα του Eddie Stobart μετά από τον αγώνα της Αργεντινής. Και τα δύο αυτοκίνητα έφτασαν στον τερματισμό, πρόσφεραν βαθμούς στην ομάδα, την ώρα που ο Matthew Wilson κατάφερε να σημειώσει για πρώτη φορά στην καριέρα του τον ταχύτερο χρόνο σε ειδική διαδρομή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Μάλιστα, είναι και ο νεότερος που το έχει στην ιστορία του θεσμού, όντας μόλις 19 ετών! Στη Σαρδηνία, η ομάδα θα έχει την ευθύνη προετοιμασίας τριών αυτοκινήτων. Το πρώτο θα οδηγεί όπως έχουμε συνηθίσει ο νεαρός Wilson, ενώ το δεύτερο που θα έχει δικαίωμα να βαθμολογηθεί, ο Φινλανδός Kosti Katajamaki. Το τρίτο Focus WRC ’04, θα οδηγεί ο Luis Perez Companc (νούμερο 2 της ομάδας στην Αργεντινή).

RED BULL SKODA TEAM (M2)
Μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα, αφού η ομάδα του Armin Schwarz δεν συμμετείχε στο Ράλλυ Αργεντινής, τα Fabia θα επιστρέψουν στην ενεργό δράση, και μάλιστα για πρώτη φορά στο χώμα! Βλέπετε, εκτός από τον αγώνα της Λατινικής Αμερικής, τα Skoda δεν αγωνίστηκαν ούτε στο Μεξικό. Έτσι, οι Harri Rovanpera και Andreas Aigner θα εμφανιστούν για πρώτη φορά σε αυτού του είδους τις επιφάνειες, έχοντας πραγματοποιήσει μία φορά στην Σαρδηνία μία σειρά τετραήμερων δοκιμών. Μάλιστα, σε αυτές, ο Harri Rovanpera είχε μία έξοδο από το δρόμο, η οποία προκάλεσε και την ολική καταστροφή ενός Fabia, κάτι που ευτυχώς για τον ίδιο δεν επηρέασε τη συμμετοχή του στον ιταλικό αγώνα. Ο Φινλανδός, πάντως έχει την εμπειρία και την ταχύτητα για να κάνει το κάτι παραπάνω στον συγκεκριμένο αγώνα, την ώρα που ο νεαρός Aigner, δεν μοιάζει ικανός να κλέψει την παράσταση με τις επιδόσεις του.

NEA ΑΠΟ ΤΟ JWRC
Αναμφισβήτητα, πρόκειται για τον αγώνα με την μεγαλύτερη προσέλευση οδηγών στο πλαίσιο της κατηγορίας. Από τα 22 συνολικά πληρώματα που συμμετέχουν στο θεσμό, μόλις τρία δεν θα εκκινήσουν. Πρόκειται για τους Meeke, Beres και Pinomaki. Από εκεί και πέρα, αυτή θα είναι και η πρώτη φορά που οι δύο μεγάλοι αντίπαλοι, η Suzuki και η Citroen, θα βρεθούν κατά μέτωπο αντιμέτωπες, με τους Wilks και Andersson από την μία πλευρά, και τους Tirabassi, Pressac, από την άλλη. Η παρουσία όλων των οδηγών, σε συνδυασμό με την πρώτη εμφάνιση των αυτοκινήτων στο χώμα, αναμένεται να δώσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον αγώνα. Βλέπετε, μπορεί οι «εργοστασιακοί» να μοιάζουν με τα φαβορί, αλλά οδηγοί όπως ο Patrick Sandel, o Martin Prokop και ο Urmo Aava δεν είναι αντίπαλοι που θα μπορούσε να υποτιμήσει κανείς.

Επίσημο site του αγώνα: www.rallyitaliasardegna.com
E-mail: info@ www.rallyitaliasardegna.com
Press Office E-mail: press@ www.rallyitaliasardegna.com
Επίσημο site WRC: www.wrc.com

Επίσης, στις σελίδες του rally.gr μπορείτε να δείτε και τη βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Οι περσινοί νικητές, Sebastien Loeb-Daniel Elena...