Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

Πάμε για την 24η… 30/4/2006 12:17 πμ

Χαμογελάει πονηρά ο Seb, αφού από το πρωί κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από κάθε άλλον, οδεύοντας προς την 24η νίκη του στο WRC.
Όταν στο πρώτο σκέλος ο Sebastien Loeb είχε μία διαφορά της τάξεως των 20 δλ. από τον δεύτερο, πολλοί έσπευσαν να χρίσουν νικητή τον γάλλο οδηγό. Και δεν είχαν άδικο. Μάλιστα, ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής διεύρυνε τη διαφορά του, με αποτέλεσμα το τρίτο σκέλος να έχει αποκτήσει τελείως διαδικαστικό χαρακτήρα. Σήμερα, ο καιρός έμελλε να είναι ο μεγαλύτερος πρωταγωνιστής του αγώνα και αυτός που ουσιαστικά διαμόρφωσε τους χρόνους στις ειδικές. Η βροχή που έπληξε την περιοχή το βράδυ, αλλά και νωρίς το πρωί, έδωσε σαφές πλεονέκτημα σε όσους ξεκινούσαν πρώτοι στις ειδικές. Για αυτό και ο Xavier Pons, κατάφερε να πραγματοποιήσει για πρώτη φορά στην καριέρα του τον ταχύτερο χρόνο σε ε.δ. του WRC. Το απόγευμα, όμως, όταν οι ειδικές στέγνωσαν όσοι ξεκινούσαν στις πιο πίσω θέσεις, είχαν σαφές πλεονέκτημα, όπως εξάλλου συνηθίζεται. Έτσι, ο Loeb, χωρίς να πιέσει στο όριο, όπως μας έχει συνηθίσει, κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά του από τον δεύτερο Petter Solberg, ο οποίος είχε να αντιμετωπίσει τη λάσπη, αλλά και την επιλογή των ελαστικών.

Τα Pirelli, δεν επέτρεψαν στον Solberg να κυνηγήσει τον Loeb…
Στο πρώτο πέρασμα των ειδικών με την λάσπη, ήταν χαρακτηριστικό ότι όσοι με Pirelli έχασαν πολύτιμο χρόνο, με αποτέλεσμα ο Νορβηγός να μην καταφέρει να πλησιάσει τον Loeb. Το απόγευμα, όμως, που οι καιρικές συνθήκες άλλαξαν ο Νορβηγός μείωσε ελάχιστα την διαφορά, κερδίζοντας μάλιστα και μία ειδική διαδρομή. Πάντως, οι βαθμοί της δεύτερης θέσης, σε συνδυασμό με κάποιους ενθαρρυντικούς χρόνους στις ειδικές, μοιάζουν με βάλσαμο για τον πολύπαθη ιαπωνική ομάδα. Κάτι που ισχύει και για την επίδοση του Chris Atkinson, ο οποίος προσπαθεί να συλλέξει όσο το δυνατό περισσότερους βαθμούς για τον εαυτό του, αλλά και την ομάδα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, φιγουράροντας στην έκτη θέση της γενικής. Με τον Loeb να δείχνει να έχει εξασφαλίσει τη νίκη, τον Solberg την δεύτερη θέση, ο Giggi Galli μοιάζει να ετοιμάζεται να πανηγυρίσει το πρώτο βάθρο της καριέρας του. Ο συμπαθής Ιταλός οδηγός, μπορεί να βρίσκεται μακριά από τους δύο προαναφερθέντες στην κατάταξη, αλλά το ίδιο ισχύει και για τους διώκτες του, οι οποίοι ακολουθούν με ένα λεπτό διαφορά. Ο Galli προσπαθεί να συνηθίσει το δύστροπο 307, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σήκωσε το πόδι από το γκάζι, με αποτέλεσμα να είναι πολύ κοντά στο να γιορτάσει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Μακάρι για τον «τρελλό» Giggi, o οποίος έχει ήδη εξασφαλισμένη τη συμμετοχή του με το ίδιο αυτοκίνητο, πάντα στα χρώματα της Pirelli, και στον αγώνα της πατρίδας του, στην Σαρδηνία.

Κάθε λόγο να χαμογελάει έχει και ο... «τρελλός» Giggi!
Έτσι, με τις πρώτες τρεις πρώτες θέσεις κατοχυρωμένες, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται για την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, την οποία διεκδικούν τα δύο Peugeot 307 WRC της Norway Peugeot OMV Rally Team! Ο Henning Solberg και ο Manfrend Stohl, χωρίζονται μόλις από 5 δλ. μεταξύ τους, με τον Νορβηγό να πραγματοποιεί σήμερα κορυφαίους χρόνους. Αφού κατάφερε να ξεπεράσει τα χθεσινά προβλήματα με τα φρένα, ο Solberg κατάφερε να περάσει τον Stohl, που προηγούταν. Ο Αυστριακός, ακολουθεί την προσφιλή τακτική του, κινούμενος χωρίς να παρασύρεται, αποφεύγοντας έτσι τα όποια λάθη, στην 100η συμμετοχή του στο WRC. Έκτος ακολουθεί ο Chris Atkinson, ενώ την βαθμολογούμενη οκτάδα συμπληρώνουν ο Dani Sordo και ο Lius Perez Companc. Στην περίπτωση του τελευταίου, έχουμε ακόμα μία μάχη ομόσταυλων, με τον Matthew Wilson στο τιμόνι του Focus WRC να ακολουθεί ελάχιστα δευτερόλεπτα πίσω από τον Αργεντινό, αμφότεροι με τα Ford της ομάδας του Paul Stobart. Ακόμα, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Marcus Gronholm επανεκκίνησε σήμερα, σε αντίθεση με τον Mikko Hirvonen, και εκμεταλλευόμενος (ή όχι) την σειρά εκκίνησης κατάφερε να κερδίσει ε.δ. και σκαρφαλώσει από την 18η θέση της γενικής στην 10η. Είναι αποδεδειγμένο ότι ο Φιλανδός δεν έχει χάσει την ταχύτητα του, και αυτό που απομένει είναι να αποκτήσει το Focus την απαιτούμενη αξιοπιστία.

Στην κατηγορία Παραγωγής, τα προβλήματα απασχόλησαν σχεδόν όλα τα πληρώματα, με τα κλαταρισμένα ελαστικά να αποτελούν μέρος της ημερήσιας διάταξης. Ο Frederico Villagra με το Mitsubishi Lancer, είναι με χαρακτηριστική άνεση πρώτος, αφού ο μοναδικός πονοκέφαλος του, ο Sebastien Beltran, τέθηκε εκτός μάχης. Έτσι, με τον δεύτερο Oman περισσότερα από δύο λεπτά πίσω του, οδεύει ολοταχώς για μία άνετη επικράτηση στην πατρίδα του. Όμως, τους βαθμούς της πρώτης θέσης στην κατηγορία Παραγωγής, κυνηγάει ο Nasser Al Attiyah από την τρίτη θέση της γενικής, αφού οι δύο προαναφερόμενοι δεν προσμετρούν στο θεσμό. Η διαφορά του από τον τέταρτο -και συγχρόνως δεύτερο- Lesek Kusjaz αγγίζει το ένα λεπτό. Την ίδια ώρα, στο JWRC, με τους –μόλις- τέσσερις συμμετέχοντες, ο Guy Wilks με το Suzuki Swift S1600 είναι αγκαλιά με τους 10 βαθμούς, την ώρα που ο δεύτερος Patrick Sandel είναι περισσότερα από έξι λεπτά πίσω του.

Για αυτό, με τους νικητές στη γενική και τις επιμέρους κατηγορίας να έχουν ξεκαθαρίσει, το μόνο που απομένει είναι να δούμε αν στις αυριανές τέσσερις ειδικές διαδρομές, ο «θεός» των Ράλλυ θα έχει κάποια διαφορετική άποψη, ή όλα θα κυλήσουν ομαλά και λογικά._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)

Aναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: www.wrc.com
Για ακόμα μία φορά, ο συνδυασμός Xsara-Loeb είναι αχτύπητος…