Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Αρθρο

2ος Αγώνας Ταχύτητας, Τρίπολη: Γεμάτος αναμνήσεις! 16/4/2006 3:53 μμ

Θυμίζοντας πολλά στους παλαιότερους, στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης ακούστηκαν και πάλι αγωνιστικά… «εμβατήρια»! Έτσι, μέσα σε αυτό το ευχάριστο κλίμα και κάτω από τον ζωντανό ελληνικό ήλιο, πραγματοποιήθηκε ο 2ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας.

Στην Τρίπολη και πάλι λοιπόν, αφού το αεροδρόμιο που παλαιότερα φιλοξενούσε τους περισσότερους αγώνες αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας, άνοιξε και πάλι τις πύλες του για να υποδεχθεί τους συμμετέχοντες του Παν. Π. Ταχύτητας. Αξίζει να σημειώσουμε ότι τον αγώνα διοργάνωσαν από κοινού οι λέσχες ΛΕ.ΜΟ Τρίπολης και η Α.Λ.Τρίπολης, έχοντας όμως δίπλα τους κάθε στιγμή –ηθικά και ουσιαστικά- τους ανθρώπους της Start Line! Ας δούμε όμως τις έγινε σήμερα το πρωί στην Τρίπολη.

Πρώτοι στη μάχη ρίχτηκαν οι συμμετέχοντες της κατηγορίας Sport, όπου όλοι περίμεναν φυσικά, να δουν την εξέλιξη της μάχης ανάμεσα στους Σταμάτη Κατσίμη και Κώστα Παπανικολάου. Δυστυχώς, λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση, στην Κ1, το 106 του Παπανικολάου αντιμετώπισε πρόβλημα με το ψυγείο του, με αποτέλεσμα ο ταχύς οδηγός να βρεθεί γρήγορα εκτός μάχης. Ταυτόχρονα, η πίστα γέμισε λάδια από μηχανικό πρόβλημα στο MG του Παναγιώτη Μιχαλάκη, με αποτέλεσμα να δοθεί δεύτερη εκκίνηση. Στη συνέχεια, ο Κατσίμης δεν αντιμετώπισε πρόβλημα να κατακτήσει την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα Ταχύτητας με το Honda Civic, πραγματοποιώντας χρόνο 21:46.232. Δεύτερος, βρέθηκε ο Δημήτρης Χόχολης με Citroen Saxo VTS και χρόνο 21:59.679, ενώ την τριάδα έκλεισε ο Λεωνίδας Λεοντόπουλος με 106 Rallye και χρόνο 22:15.076. Μεγάλος άτυχος του αγώνα εκτός από τον «Πέπε» ήταν και ο Δημήτρης Δέγλερης, ο οποίος αν και βρίσκονταν για 18 από τους 20 γύρους δεύτερος, έχασε πολλές θέσεις από μηχανικό πρόβλημα στο δικό του 106 Rallye, με αποτέλεσμα να τερματίσει στην έκτη θέση.

Ο νικητής Σταμάτης Κατσίμης δήλωσε:
"Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος και ευχαριστούμε τον κόσμο που ήρθε σήμερα να μας δει στην Τρίπολη. Καλή συνέχεια σε όλους".

Στη συνέχεια στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης μπήκαν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας των Ιστορικών για αγώνα 15 γύρων. Όπως σε όλους τους αγώνες ταχύτητας, έτσι και σε αυτόν μεγάλο ρόλο έπαιξε η εκκίνηση. Έτσι, ο Μάριος Σταφυλοπάτης (16:21.866) εκμεταλλεύτηκε άριστα τη δύναμη του Ford GT 40 και πέρασε στην Κ1 τον poleman Σωτήρη Ρόκκο(16:24.148)με την Alfa Romeo GTAΜ. Οι δυο τους είχαν τη δική τους μάχη μέχρι το τέλος του αγώνα, κάνοντας εύκολα μπροστά από τον ανταγωνισμό, το 1-2. Στην τρίτη θέση όπου και
εκκίνησε, παρέμεινε ο Τάκης Σκαλτσάς (16:54.794), ο οποίος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, αφού δεν κινδύνευε να χάσει τη θέση του όντας μπροστά από τους υπολοίπους, χάρισε πλούσιες στιγμές θεάματος!

Αμέσως μετά ο νικητής Μάριος Σταφυλοπάτης δήλωσε:
"Ευχαριστούμε όλο τον κόσμο που ήρθε στην Τρίπολη για να δει τις προσπάθειες μας. Σε καμιά περίπτωση δεν είμαστε οι καλύτεροι οδηγοί αγώνων, αλλά προσπαθούμε να δείξουμε πως είναι μερικά από τα Ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα".

Μοναδική καθυστέρηση της ημέρας σε έναν αγώνα που κατά τα άλλα ολοκληρώθηκε ομαλά είχαμε στην κατηγορία Open. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Μεγάλες συγκινήσεις είχαμε στην εκκίνηση του αγώνα, όπου ο Σάμι Φάις μετά από πολύ καλή εκκίνηση βρέθηκε μετά την Κ1 στην πρώτη θέση. Σχεδόν αμέσως όμως, ο Ανδρέας Χαλκιόπουλος προσπέρασε ενώ στην τρίτη θέση ακολουθούσε ο αδελφός του Κώστας. Τα τρία αυτοκίνητα τύπου BTCC φαίνονταν να είναι στη δική τους μάχη μέχρι και το 12ο γύρο. Τότε, βγήκε κόκκινη σημαία στον αγώνα, επειδή το αυτοκίνητο του Κώστα Χαλκιόπουλου έμεινε λόγω μηχανικού προβλήματος ακριβώς στην ευθεία μετά την εκκίνηση, ενώ νωρίτερα είχε εγκαταλείψει και ο Φάις. Έτσι, οι οργανωτές διέταξαν, πολύ σωστά για λόγους ασφαλείας, επανεκκίνηση του αγώνα. Φυσικά, σύμφωνα με τον κανονισμό η μέση ωριαία ταχύτητα των συμμετεχόντων μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε κρατηθεί και θα μετρούσε στο τελικό αποτέλεσμα μετά τους 8 γύρους που απέμεναν. Ο Χαλκιόπουλος μετά την εκκίνηση έπεσε αρχικά στην 4η θέση αλλά εξαπολύοντας την αντεπίθεσή του κατάφερε να επικρατήσει και στο «2ο σκέλος» του ιδιότυπου αυτού αγώνα, σημειώνοντας συνολικό χρόνο 20:33.272. Τον ακολούθησε ο Δημήτρης Λούκος με VW Golf Kit Car (20:55.881), ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε τελικά ο Γιάννης Ταχτάς με Opel Ascona και χρόνο 21:19.254.

Αμέσως μετά τη λήξη και αυτού του αγώνα ο νικητής δήλωσε:
"Πολλά συγχαρητήρια στους οργανωτές για το σημερινό αγώνα, αλλά και στους συναθλητές μου Σάμι Φάις και αδελφό μου Κώστα, που μέχρι τη στιγμή της εγκατάλειψης τους είχαμ έναν πολύ ωραίο συναγωνισμό".

Η συνέχεια για τον θεσμό θα δωθεί πιο βόρεια, και συγκεκριμένα στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών στις 27-28 Μαίου._Μ.Σαλ.(manoliss@4troxoi.gr)

Αναλυτικά αποτελέσματα θα βρείτε στη σελίδα του αγώνα.