Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ταχύτητας  / Νέα  / Αρθρο

Ταχύτητα Τρίπολη: Σαν καλοκαίρι 12/12/2010 8:22 μμ

Αλέξανδρος Ρουστέμης (Ford Sierra RS500)
Θόδωρος Εδιπίδης (TVR 400 Griffith)
Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16)
Γιώργος Κωνσταντακόπουλος (Ford Escort Cosworth)
Απτόητοι εμφανίστηκαν οι 40 και πλέον οδηγοί που συμμετείχαν στις πέντε σημερινές κούρσες του 3ου αγώνα ταχύτητας που διεξήχθη στην Τρίπολη. Το πιο ενδιαφέρον ωστόσο και ευτυχές ήταν πως μαζί τους στο στρατιωτικό αεροδρόμιο έδωσαν το «παρών» και αρκετοί θεατές κάτι στο οποίο βοήθησε η διεξαγωγή του GTCC μετά το πέρας των αγώνων του πρωταθλήματος. Οι πρωινές θερμοκρασίες στην Τρίπολη ήταν πολικές τα ελληνικά θερμόμετρα δεν δείχνουν συχνά -9 όμως αυτό το Σαββατοκύριακο το κύριο χαρακτηριστικό ήταν οι καιρικές συνθήκες και αποδείχτηκε πως αυτές δεν αποτελούν εμπόδιο, ούτε για όμορφες κούρσες, ούτε για άρτιες διοργανώσεις.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με τον αγώνα της κατηγορίας Sport όπου στην pole position ήταν ο Σπύρος Βοργιάς με Peugeot 106. Ο Βοργιάς ξεκίνησε καλά και ξέφυγε απο νωρίς από τους υπόλοιπους της κατηγορίας, ωστόσο στην πορεία η φθορά των ελαστικών δεν του επέτρεψε να διατηρήσει τη διαφορά αυτή με αποτέλεσμα ο Γιώργος Κυριακόπουλος που ακολουθούσε να τον πλησιάσει και να πιέσει για την πρωτοπορία χωρίς όμως να την κατακτήσει. Ο Κυριακόπουλος επίσης με Peugeot έπεσε «θύμα» της πολύ καλής εκκίνησης που έκανε ο Τασιόπουλος Jr., σύντομα όμως ανέκαμψε και προσπέρασε τον νεαρό για να ανέβει δεύτερος. Τρίτος τερμάτισε ο Λεωνίδας Λεοντόπουλος (Peugeot 106 ) ο οποίος επίσης προσπέρασε τον Τασιόπουλο Jr. ο οποίος έδειξε να αντιμετωπίζει πρόβλημα σε κάποιο σημείο του αγώνα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να τερματίσει στην τέταρτη θέση, από την οποία αντιστάθηκε σε μια επίθεση του Χρήστου Ξηνταρά στα μέσα της κούρσας. Ο Ξηνταράς με Citroen Saxo τερμάτισε στην πέμπτη θέση με τον Δημήτρη Δημητρόπουλο με το δεύτερο Saxo, ενώ για την έβδομη θέση είχαμε μονομαχία μέχρι το τέλος ανάμεσα στους Χρήστο Δουμουλιάκα και Γιάννη Ιωαννίδη με δύο Peugeot.

Στην κατηγορία των Ιστορικών η οποία συγκέντρωσε τις περισσότερες συμμετοχές ο Θόδωρος Εδιπίδης με TVR 400 Griffith «πιάστηκε στον ύπνο» στην εκκίνηση από τον Μάριο Σταφυλοπάτη με Porsche 911 RSR. Ο Σταφυλοπάτης ξεκίνησε πολύ καλύτερα και έμεινε επικεφαλής για δύο γύρους μέχρι ο Εδιπίδης να βουτήξει στα φρένα της στροφής πριν την ευθεία και να ανακτήσει την πρωτοπορία. Από εκείνο το σημείο και έπειτα ο Εδιπίδης δεν αντιμετώπισε απειλή, ενώ πίσω του σχηματίζονταν δύο μονομαχίες ανάμεσα σε Escort και Porsche. Ο Σταφυλοπάτης δεχόταν πίεση από τον Γιώργο Κατσαρό με το Ford Escort RS2000 και την ίδια στιγμή ο Ανδρέας Καροτσιέρης αντιμετώπιζε εντονότερο πρόβλημα με τον Λάμπρο Αγγελάκη κολλημένο πίσω του. Τελικά ο Αγγελάκης προσπέρασε και τερμάτισε τέταρτος πίσω από τους Σταφυλοπάτη και Κατσαρό που συμπλήρωσαν το βάθρο. Ο Καροτσιέρης ήταν πέμπτος και ακολούθησε ο Βαγγέλης Γεωργούλας με Ford Escort RS2000 και ο Παντελής Πουλιάδης με μια ακόμη Porsche 911 που κέρδισε τη μάχη από την άλλη Porsche του Δημήτρη Παπανδρέου. Νίκος Μαργέτης (Alfa Romeo GTA) και Νίκος Ρέκκας (VW Golf I) ολοκλήρωσαν τη δεκάδα εκείνων που τερμάτισαν.

H κατηγορία Open όπως ήταν φυσικό συγκέντρωσε τους περισσότερους ίππους και σημείωσε τις καλύτερες επιδόσεις. Ταχύτερο γύρο όλων έκανε ο νικητής Αλέξανδρος Ρουστέμης με το Ford Sierra RS500 ο οποίος ξόρκισε τη γκίνια παλαιότερων συμμετοχών που είχαν ολοκληρωθεί ατυχώς. Ουσιαστικά δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα από το ξεκίνημα, έτσι το ενδιαφέρον στράφηκε στη διεκδίκηση της δεύτερης θέσης ανάμεσα στον Νίκο Πλέσσας με Ford Sierra Cosworth και τον Κωνσταντίνο Αθυμαρίτη με Mitsubishi EVO IX. Ειρήσθω εν παρόδω, ο Αντώνης Αθυμαρίτης αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με τη Lancia Integrale στο δεκάλεπτο warm up και δεν κατάφερε να ξεκινήσει. Στον αγώνα ο Κωνσταντίνος Αθυμαρίτης ξεκίνησε καλύτερα από τον Πλέσσα. Για την ακρίβεια ο Πλέσσας ξεκίνησε πολύ άσχημα και έχασε πολλές θέσεις αλλά γρήγορα κέρδισε τις περισσότερες από αυτές και βρέθηκε τρίτος. Στη συνέχεια προσπέρασε και τον Αθυμαρίτη και πλέον ήταν δύσκολο για το EVO να κινηθεί ανταγωνιστικά του θηριώδους Sierra τουλάχιστον στις ευθείες. Ο Nigel Reuben έκανε μοναχικό αγώνα με το Ford GT40 και πήρε την τέταρτη θέση, ενώ το ίδιο ισχύει λιγότερο ή περισσότερο και για τις υπόλοιπες συμμετοχές που συμπλήρωσαν τους εννέα τερματίσαντες. Δηλαδή το Σπύρο Παπαδόπουλο με Opel Kadett, τον Ανδρέα Χριστόπουλο με Opel Ascona, τους Χαράλαμπο Ασημακόπουλο και Σπύρο Δέλλα με Ford Sierra Cosworth και τον Γιάννη Καλαϊτζιάν με το πορτοκαλί Renault Clio Kit Car. Η μοναδική εγκατάλειψη της Open ήταν ο Κώστας Τσαφαράς, έτσι και οι δύο Integrale είχαν ένα κακό Σαββατοκύριακο.

Η Start Line συμπεριέλαβε και δύο αγώνες τοπικών λεσχών στον αγώνα ταχύτητας, έτσι η επόμενη κούρσα ήταν εκείνη της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας. Ο αγώνας της Α.Λ.Α. Καλαμάτας ήταν περίεργος αλλά ενδιαφέρων. Το πανίσχυρο Ford Sierra του Νίκου Κακαρέα αν και ξεκίνησε από την pole position είχε να αντιμετωπίσει την αφόρητη πίεση του Παναγιώτη Λεονταρίτη με το Toyota Starle. Ο Λεονταρίτης ήταν πιεστικός με το «καλημέρα» και προσπέρασε στον 3ο γύρο στην τελευταία στροφή αλλά έπειτα από μερικά μέτρα, στην ευθεία η δύναμη του Sierra επανέφερε τον Κακαρέα πρώτο. Η κατάσταση έμεινε έτσι μέχρι τον προτελευταίο γύρο όταν ο Γιώργος Κωνσταντακόπουλος με Ford Escort επιτέθηκε και μέσα σε λίγες στροφές προσπέρασε και το Starlet και το Sierra. Μάλιστα ο Κωνσταντακόπουλος είχε ξεκινήσει από την τελευταία θέση, κάτι που δείχνει πόσο αργά άρχισε να βρίσκει τα πατήματά του με το αυτοκίνητο. Ο Κακαρέας έχασε τελικά και τη δεύτερη θέση αφού στην προτελευταία στροφή είχε ένα τετ-α-κε. Λεωνίδας Κανελλόπουλος (Opel Ascona), Βαγγέλης Παναρίτης (BMW 325) και Θανάσης Σίψας (Toyota Starlet) συμπλήρωσαν την τελική κατάταξη του αγώνα των καλαματιανών οδηγών.

Τελευταία κούρσα ήταν εκείνη των οδηγών από την Τρίπολη που είχε και τις περισσότερες εγκαταλείψεις. Νικητής ήταν ο Σπύρος Βοργιάς που διπλασίασε τις νίκες του την ημέρα της ονομαστικής του εορτής και ακολούθησαν οι Παναγιώτης Βρεττός με Opel Astra GSI και Σπύρος Ροϊνιώτης με Ford Escort MKII. Αυτοί ήταν και οι μόνοι τερματίσαντες καθώς ο Τσαφαράς εγκατέλειψε νωρίς με μηχανικό πρόβλημα, όπως και ο Βασίλης Κοκοσιούλης με Opel Manta 400 και λίγο αργότερα επίσης με πρόβλημα τέθηκαν εκτός οι Πέτρος Κακαρέας με Ford Sierra Cosworth και Χρίστος Παραβάντης με Peugeot 106.

Αναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο ethea-live.gr._Σ.Π. stathisp@rally.gr.