Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
βαθμολογία
πρωταγωνιστές

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / Ελληνικοί Αγώνες  / Αγώνες Ταχύτητας  / Νέα  / Αρθρο

Παν.Π.Ταχύτητας: Πρωταγωνιστής ο κόσμος! 6/4/2009 10:52 πμ

Μιχάλης Ευθυμίου (BMW M3 - φωτ. αρχείου)
Δημήτρης Δέγλερης (Peugeot 106 - φωτ. αρχείου)
Μάριος Σταφυλοπάτης (Ford GT-40 - φωτ. αρχείου)
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, με κύριο χαρακτηριστικό την έντονη παρουσία του κόσμου, η οποία τηρουμένων των αναλογιών ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Συγκεκριμένα, η φτωχή λίστα συμμετοχών, αλλά και οι απουσίες ακόμα περισσοτέρων οδηγών που νωρίτερα είχαν ενημερώσει ότι δεν θα λάβουν μέρος στον αγώνα, θα μπορούσε να αποτελέσει τροχοπέδη για τους περισσοτέρους από τους φίλους του σπορ στη χώρα μας. Παρόλα αυτά, το γεγονός ότι ο αγώνας πλαισιώθηκε και από τον αντίστοιχο του GTCC, προσέλκυσε μεγάλο αριθμό θεατών, οι οποίοι βρέθηκαν στους γύρω χώρους του στρατιωτικού αεροδρομίου.

Περνώντας στο καθαρά αγωνιστικό μέρος, η κατηγορία Ιστορικών άνοιξε την αυλαία με τον Μάριο Σταφυλοπατή να επικρατεί στο τιμόνι της Ford GT-40 και να σημειώνει την πρώτη του νίκη για το 2009. Δεύτερος, τον ακολούθησε ο Νίκος Χρυσάφης, ο οποίος επέστρεψε στην αγωνιστική δράση μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα αποχής, οδηγώντας μία Jaguar E-Type. Ο Αλέξανδρος Εδιπίδης με το TVR Griffith συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι ένας από τους διεκδικητές της νίκης, ο Σωτήρης Ρόκκος με την Alfa Romeo GTAm δεν κατάφερε να εκκινήσει στον αγώνα λόγω μηχανικού προβλήματος μετά τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά.

Η κατηγορία Sport πήρε στη συνέχεια τη σκυτάλη, συγκεντρώνοντας και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον της ημέρας, ελέω συμμετοχών, οι οποίες και διακρίνονταν τόσο για τον αριθμό, όσο και την ποιότητα τους. Νικητής, αναδείχθηκε ο Δημήτρης Δέγλερης με το Peugeot 106 Rallye, αφήνοντας πίσω τον ταχύτατο Χάρη Βαρούτσο με το Opel Corsa, ο οποίος σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο στην κατηγορία. Ο γνωστός μας από την παρουσία του στους αγώνες Ράλλυ, Gaston Jr., κατάφερε να τερματίσει με άνεση στην 3η θέση της κατηγορίας οδηγώντας το Peugeot 106, την ώρα που ο Παναγιώτης Κοσιάβελος επικράτησε στη μάχη της 4ης θέσης του Γιώργου Σύλλα, αμφότεροι με 106 Rally. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Gaston Junior επικράτησε στον αγώνα μεταξύ των οδηγών από την Τρίπολη. Στις κυριότερες εγκαταλείψεις συγκαταλέγεται αυτή του Λεωνίδα Λεωντόπουλου από πρόβλημα στον κινητήρα, ενώ από μηχανική βλάβη ανάλογη τύχη είχε και ο Σάκης Δέγλερης. Στην νορμάλ κατηγορία της Sport, νικητής αναδείχθηκε ο «Τασσιόπουλος Jr.» με το Peugeot 106, επικρατώντας επί του Γιώργου Παπαπαύλου με ίδιο αυτοκίνητο.

Στην κατηγορία Open, η απουσία των Οικονομίδη και Μητσοτάκη, με Mitsubishi Lancer και Subaru Impreza, αντίστοιχα, αλλά και του Κεχαγιά ο οποίος δεν βρέθηκε στην Τρίπολη λόγω μηχανικής βλάβης, είχε σαν αποτέλεσμα στη σειρά της εκκίνησης να βρεθούν μόλις πέντε αυτοκίνητα. Παρόλα αυτά, είδαμε μία σπουδαία μάχη ανάμεσα στους Μιχάλη Ευθυμίου και Θανάση Ηλιάδη, αμφότεροι με BMW M3, Με τον πρώτο να επικρατεί μόλις με 1,3 δλ. διαφορά από του δεύτερου. Οι Βαγγέλης Κατσίνας και Αντώνης Αθυμαρίτης με Peugeot 106 και Ford Sierra αντίστοιχα, ήταν οι συνδυασμοί που συμπλήρωσαν την τετράδα αυτών που τερμάτισαν. Και ενώ η διαδικασία και συγκεκριμένα οι αγώνες και των τριών κατηγοριών πραγματοποιήθηκαν σε στεγνό οδόστρωμα, την στιγμή που οι συμμετέχοντες στο θεσμό του GTCC πήραν τη σειρά τους στην πίστα, άνοιξαν οι ουρανοί με αποτέλεσμα οι αγώνες των κατηγοριών να πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια έντονης βροχόπτωσης. Ακολουθούν επισυναπτόμενα, τα αποτελέσματα όλων των κατηγοριών του θεσμού, ο οποίος θα μπορούσε να είχε προσελκύσει, αλλά και να κρατήσει τον κόσμο στην πίστα αν ο καιρός ήταν με το μέρος της οργανωτικής επιτροπής.

Αναμφίβολα, ο πρώτος γύρος του θεσμού μπορεί να είχε κύριο χαρακτηριστικό του την παρουσία του κόσμου, αλλά κανείς δεν θα πρέπει να αισθάνεται ικανοποιημένος και εφησυχασμένος. Ο φτωχός αριθμός των συμμετοχών αναμφίβολα πρέπει να προβληματίσει και η αρχή του σπορ θα πρέπει να ασχοληθεί ακόμα περισσότερο με ένα Πρωτάθλημα που δείχνει να περνάει μία πολύ δύσκολη περίοδος. Και μάλιστα, σε ένα θεσμό που δεν θα μπορούσε κανείς να πει ότι έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση, αφού η εικόνα είναι ανάλογη τα τελευταία χρόνια που υποτίθεται ότι υπήρχε «ευημερία»._Π.Τ.panost@4troxoi.gr

Συνημμένα Αρχεία
περιγραφή όνομα τύπος αρχείου μέγεθος (ΜΒ)
Αποτελέσματα Κατηγορίας Ιστορικών ISTORIKA Race PDF 0,06
Αποτελέσματα Κατηγορίας Sport SPORT Race PDF 0,06
Αποτελέσματα Κατηγορίας Open OPEN Race PDF 0,06
Αποτελέσματα Κατηγορίας Οδηγών Τρίπολης TAC Race PDF 0,06
Αποτελέσματα GTCC Κατηγορία Α GTCC_Category A PDF 0,06
Αποτελέσματα GTCC Κατηγορία B GTCC_Category B PDF 0,06
Αποτελέσματα GTCC Κατηγορία C GTCC_Category C PDF 0,06
Αποτελέσματα GTCC Κατηγορία D GTCC_Category D PDF 0,06
Αποτελέσματα GTCC Κατηγορία E GTCC_Category E PDF 0,06
Αποτελέσματα GTCC Κατηγορία Z GTCC_ategory Z PDF 0,06
Αποτελέσματα GTCC Κατηγορία S GTCC_Category S PDF 0,06